Spring naar bijdragen

Logs van gekregen coördinaten


Malyenki

Aanbevolen berichten

Om nog even te reageren .

 

Ik handel in coord’s van mistry’s in de trant van ik geef jou er eentje waar je om vraagt en jij krijgt er eentje terug die ik nog niet heb, komt er nu alleen een opdracht bij, geef gelijk ook even de oplossing van de puzzel voor de antwoord meel….

 

Het is maar wat je wil, ik heb geen zin om uren achter het internet te zoeken naar het gevraagde ik heb al helemaal niet de mogelijkheid om andere puzzels op te lossen, maar ik wil wel doosjes vinden.

En een bijkomend voordeel is dat ik zo ook nog eens in contact met mede hunters kom wel zo gezellig, en daar gaat het bij mij om.

 

Barny ad N52 02.847 E4 27.629 wachten op de aanvang van de Call from Zoetermeer to Komorany

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Okee Smeule, ik zal je wel een mail sturen over hoe wij de bisschopschans hebben gedaan, tenminste als je dat wilt. Dat zal ongetwijfeld niet de juiste manier zijn geweest, maar we hebben dan ook erg veel geluk gehad. En nee, ik heb de coords niet gekregen! Maar dat geeft toch niet het recht om de log te verwijderen????

Het klopt dat jij de coordinaten niet heb gekregen, en je hebt het helemaal alleen gedaan (Samen met Bounce Team dan, maar dat maakt niet uit). Maar dat is eigenlijk niet mijn bedoeling geweest, anders kan ik er wel een traditional van maken (En ik dat ga ik ook doen denk ik). Verwijderen van je log doe ik niet (Jouw log is gegrandfaterend, ofzoiets), maar van de volgende cacher's die de puzzel niet hebben opgelost wel, en dat mag ik ook.

 

Echt geloof me, die cache is niet moeilijk, en ik ben niet te beroerd om een hintje of wat te geven.

 

Ps: Ik heb de extra voorwaarde begin dit jaar doorgevoerd, sinds dien is de cache 4 keer gelogd. De cache is half september vorig jaar online gekomen, en de teller staat op 33 founds. Reken zelf maar uit.

 

Weet je wat ik nou raar vind aan deze hele discussie, dat sommige mensen het hebben over mailtjes verwijderen van loggers die de cache niet dmv een berekening oid hebben gevonden, terwijl zij zelf ook zulke logjes hebben. En zelf niet één maar meerdere zie logje of zelfs loggen terwijl het volgens de omschrijving niet mag ('s avonds of op 4/5 mei) :wub:

 

Hebben we niet allemaal weleens "geluk" met het "krijgen" van coordinaten.

 

Laten we maar weer eens gewoon gaan cachen, met of zonder gekregen coordinaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nog even te reageren .

 

Ik handel in coord’s van mistry’s in de trant van ik geef jou er eentje waar je om vraagt en jij krijgt er eentje terug die ik nog niet heb, komt er nu alleen een opdracht bij, geef gelijk ook even de oplossing van de puzzel voor de antwoord meel….

 

...

 

WAAROM???

Als je geen zin hebt om uren achter het internet te zitten dan laat je die cache toch voor wat het is? Of kun je er niet tegen als er een stipje op de kaart blijft staan?

 

Ik ga ook ff rondmailen om te handelen. Zit ik ook binnen no-time op zoveel founds. Sjonge, als het daar nou om gaat...

 

(Of zit je weer te stoken :wub: )

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo op pad om er een te leggen en ik zal er direkt maar bij vertellen dat het alleen loggen niet genoeg is, men moet ook 5 euro op mijn bankrekening storten, dan zal de log blijven staan.

 

Ahaa, nu gaat geocachen profijtelijk worden. ;):wub:

 

Even rekenen ......... . Kan ik misschien toch wat minder gaan werken en meer plaatsen! :eek::eek:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk wij hebben ook niet alle mysteries zelf opgelost. Als wij met anderen gaan cachen, en de een heeft een puzzel opgelost dan gaan wij die puzzel niet zelf ook nog oplossen.

 

En dat het bij mijn cache's gebeurt vindt ik niet erg, de cache ligt er niet voor het oprapen, je bent wel even bezig. Alleen het werd bij 1 cache wat te veel.

 

En bij die ene cache, ik ben wel eerlijk geweest, en heb het gewoon toe gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nog even te reageren .

 

Ik handel in coord’s van mistry’s in de trant van ik geef jou er eentje waar je om vraagt en jij krijgt er eentje terug die ik nog niet heb, komt er nu alleen een opdracht bij, geef gelijk ook even de oplossing van de puzzel voor de antwoord meel….

 

...

 

WAAROM???

 

Omdat puzzelen stom is en caches zoeken leuk is en omdat hij in de buurt alleen nog maar puzzels heeft liggen??? Goede reden vind ik.

 

En om logs te verwijderen van cachers die de puzzel niet hebt opgelost? Waar ben je dan in godsnaam mee bezig. Schiet geen wortel mensen. En over wortels gesproken, als je een cache op de Carotte methode vind heb je 'm toch ook gevonden. Zonder hulp van derden nog wel. Dat verdient ook wel een log.

 

Q :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee cachers ontmoeten mekaar voor een supermarkt.

Zegt de ene cacher tegen de andere : "Zie je die lijnen daar op de grond? Eigenlijk had je je auto daartussen moeten parkeren.

Zegt de andere cacher : Lijnen zie ik wel maar ik heb nergens weet van of daartussen wel zou moeten parkeren

 

Met geocaching is het altijd hetzelfde.

Er zijn meer mensen die eigen regels en "wetten" bedenken dan er in de guidelines of andere geschriften van geocaching.com staan.

Er zijn er ook altijd een paar bij die zich geroepen om zulke zelf verzonnen wetten dan maar zelf te gaan "handhaven", zeg maar "zelf het geocaching-recht in handen te gaan nemen".

 

Veel van die ellende is het gevolg dat sommige lieden het hele geocachingspel veel te serieus zijn gaan opnemen en vooral zijn gaan geloven dat het aantal founds (of één found) een soort bezit is zoals een bankrekening.

Nee, het is niet meer dan een stom getalletje.

 

Nu wat betreft als cache-eigenaar verplichten dat je bezoekers je eerst moeten mailen, staat er nu toevallig wel iets in de guidelines in het hoofdstuk "mystery"-caches.

 

Beste mensen : leg gewoon geocaches en ga ze gewoon zoeken en maak plezier !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om nog even te reageren .

 

Ik handel in coord’s van mistry’s in de trant van ik geef jou er eentje waar je om vraagt en jij krijgt er eentje terug die ik nog niet heb, komt er nu alleen een opdracht bij, geef gelijk ook even de oplossing van de puzzel voor de antwoord meel….

 

...

 

WAAROM???

 

Omdat puzzelen stom is en caches zoeken leuk is en omdat hij in de buurt alleen nog maar puzzels heeft liggen??? Goede reden vind ik.

 

Dat vind ik dus vrij respectloos naar de cachemaker. Ik heb verscheidene mysteries, maar in eentje heb ik echt uren en uren werk zitten. Als iemand em dan op zo'n manier even ophaalt?! Maar goed, doe maar lekker, ik vind alleen dat mysteries daar niet voor bedoeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mystery maken met als voorwaarde dat je hem niet mag loggen is NOOIT grappig :wub:

Dit was mijn input voor vandaag ....

 

Malyenki nog gefeliciteerd met je rondje FTF's hoogeveen...

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach er blijven nog zo veel stippie’s staan zoals Virtuals- doe ik niet, aarde cache’s doe ik niet en tegenwoordig ook al wergo cache’s kan ik niet daar is in mijn optiek maar 1 ding mee mis omdat er geen logrolletje bij zit waar ik mijn kalagrafiche hoogstaand krabbel in kan zetten.

En elke andere echte cache waar een logrolletje inzit wil ik dat logrolletje beroeren met mijn pen (als ik die bij me heb) dat is mijn reden niet meer en niet minder.

En al die aanvragen die ik krijg denken er meer zo over.

 

Barny ad N52 02.847 E4 27.629 de Call from Zoetermeer to Komorany cache is gevonden

 

 

ikke en stoken ……….. :wub:

cache's zjn om gevonde te worden en hunters plezier te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...