Spring naar bijdragen

Weer een nieuw model van Garmin ?


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je goed naar de foto kijkt zul je zien dat er iemand heeft geprobeerd om 2 plaatjes in elkaar te zetten.

Het lijkt wel op een foto van een Garmin met daarin een plaatje van een iPhone.

 

Ik denk dat we voor de gek worden gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee joh het is echt zo, hebben jullie zeker niet gehoord dat Garmin door Apple is overgenomen, nadat de kaarten deal was verloren aan TomTom was de geest uit de fles.

 

Door de combinatie van high Class WIFI in iedere starbucks wereld wijd en de GPS capaceiten van Garmin wordt op heel korte termijn iedere itouch en iphone uitgerust met een navigatie systeem, dit is een aanval op de Nokia N95. Tijdens mijn laatste trip naar de USA heb ik ook al een sneak preview gezien van de nieuwe Nuvi's deze integreren werkelijk alles, het schijnt dat je zelfs blindelings naar een Starbucks kunt rijden onder het genot van een muziekje naar keuze en je telefoon onder hand bereik

 

Ik kijk er naar uit, zodra ze in de USA uit zijn ga ik er een halen, wat wil je nog meer tijdens het cachen. Op reis naar de prijs, je telefoon en internet bij de hand en ondertussen luisteren naar je favo muziek.

 

De mensen die denken dat dit nep is...droom verder ik zie jullie volgend jaar wel als ik voorbij kom met mijn super tool.... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vage poging :beerchug: Een nieuw model met scheef opgeplakt beschermfolie waarvan de randjes loslaten. En dan die hand: die duim is zeker niet van een fotomodel. Neh, maar de foto ziet er wel leuk uit door de achtergrond. Bekijk het groet formaat maar eens http://farm3.static.flickr.com/2403/204440...3346cbb28_b.jpg

bewerkt door stefanne_3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 april grappen doen we hier alleen in Nederland B)

 

Dus bestellen maar via flickr.com :beerchug:

 

Nooit gehoord van April Fool? :crybaby:

 

Wikipedia:

April Fools' Day or All Fools' Day, though not a holiday in its own right, is a notable day celebrated in many countries on April 1. The day is marked by the commission of hoaxes and other practical jokes of varying sophistication on friends, enemies and neighbors, or sending them on fools' errands, the aim of which is to embarrass the gullible. In some countries, April Fools' jokes (also called "April Fools") are only made before noon on 1 April.[1]

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm toch maar gekocht van iemand uit de VS.. De dollar staat nu lekker laag :) Geld heb ik al overgemaakt, hoop dat hij volgende week op de mat ligt

 

He, had het maar laten weten, dan hadden we samen de verzendkosten kunnen delen. Ik zat zo te filosoferen; als Google nu al aan de hand van gsm signalen je positie kan bepalen en we hebben deze nieuwe Garmin erbij zou de nauwkeurigheid van zo'n GPS dan niet ver onder de 3 meter uit kunnen komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm toch maar gekocht van iemand uit de VS.. De dollar staat nu lekker laag :) Geld heb ik al overgemaakt, hoop dat hij volgende week op de mat ligt

 

He, had het maar laten weten, dan hadden we samen de verzendkosten kunnen delen. Ik zat zo te filosoferen; als Google nu al aan de hand van gsm signalen je positie kan bepalen en we hebben deze nieuwe Garmin erbij zou de nauwkeurigheid van zo'n GPS dan niet ver onder de 3 meter uit kunnen komen?

 

Ik heb je een PM'metje gestuurd... Ik zal vandaag nog een mail sturen of het misschien mogelijk is om samen te verzenden. Verzendskosten waren namelijk best pittig.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...