Spring naar bijdragen

Waar komt je forumnaam vandaan?


BigBird

Aanbevolen berichten

Ik ben heel benieuwd naar de achtergrond van de nicknames van al mijn medecachers.

Wil je kwijt waarom je je juist achter die nickname verschuild, laat het hier weten!

 

Ik zal aftrappen...

 

[b:post_uid9]BigBird[/b:post_uid9]

In real life heet ik Bert. En in het engels dus Bert (of Burt of Bird). Ik werkte in een kinderkamp in Amerika en al gauw kreeg ik de bijnaam bigbird. Vond ik natuurlijk leuk, maar ik snapte niet echt waarom. Groot ben ik niet...

Tot ik na een aantal maanden thuis kwam en er na een tijdje achter kwam dat bigbird de Amerikaanse naam voor Pino (uit sesamstraat) is!

Dus toen ben ik dat maar blijven gebruiken.

 

Mijn Avatar slaat daar niet op. Deze komt uit The Matrix, net als mijn spreuk -there is no spoon-. Kijk de film en ontdek de essentie van deze opmerking.

 

En nu jullie! :butbut:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ByTheWay vond ik een toepasselijke naam toen ik aan deze hobby begon. Met een GPS ben je tenslotte altijd op de juiste weg. Daarnaast is het ook een terloopse uitdrukking, by the way..... Maar hij is dus echt bedacht voor het Geocachen.

 

In de VS dachten ze trouwens dat mijn echte naam (Taco) een nickname was. Want wie noemt zijn kind naar een mexicaanse opgerolde pannekoek met gehakt en kruiden? Dat gaf nogal wat komische momenten. (And what's your name? Taco. Yeah, sure. So you should be the owner of "Taco Bell"?)

 

Mijn avatar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Ik heb de avatar die ik wil gebruiken wel op mijn site staan maar moet hem nog een beetje aanpassen. De avatar gaat dan lijken op de visitekaartjes die ik in de door mij bezochte caches achterlaat.

 

ByTheWay (Taco)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan zien waar Prof. Y. Lupardi opduikt door eens te gaan naar:

http://www.google.nl/

en dan een zoek te doen op nederlandse pages naar 'Lupardi".

Dan kom je van alles tegen zoals:

 

... in 'Lupardi is een recalcitrant persoon'. reuver-chat, een "chat", welke zelden

een daadwerkelijke chat tot gevolg heeft, dit door onkunde van de "webmaster". ...

 

en ook:

 

... Vlak na een hemeltergend slecht interview met Vanessa, die 20 minuten lang, gesteund

door zes professor Lupardi’s, vrijuit mocht praten over een nieuw ...

 

en om dit te besluiten":

 

... Je hebt drama, unieke live-beelden, honderden mensen bij de hekken buiten en waar

komen ze mee aankakken? Met een op borgtocht vrijgelaten professor Lupardi. ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn wandelclub heet "Prettig Gespoord". De aktiviteien die we buiten de maandelijkse wandeling om doen komen op de zgn. "Prettig Ontspoorde Achterpagina" van de tweemaandelijkse info te staan. Zo ook de GPS-wandelingen waarvoor ik hen warm probeerde te krijgen. En omdat het juf-zijn me nou eenmaal in het bloed zit, ging ik het gebruik van de Garmin eTrex Venture meteen aan iedereen uitleggen tijdens deze wandelingen. Toen we dus, bij gebrek aan GPS-wandelingen, caches zijn gaan zoeken, vonden ze dat wel een geschikte nickname voor mij. En, hoewel hij lang is, en ik ontdekt heb dat ik nog meer te leren heb over de GPS en aanverwante zaken, dan dat ik er over kan doceren, ben ik er toch erg verknocht aan geraakt. Enne, een beetje ontspoord ben ik ook wel en hoop ik te blijven! :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny

 

Hoe kom ik aan Barny

 

In de begintijd van het internet voor mij z’n 8 jaar terug was er een digitale stad Amsterdam waar je ook een woning kon bouwen .

Daar had ik dus een woninkje laten bouwen (zelf bouwen kon en kan ik nog steeds niet ( het gaat er niet om wat je kan maar wie :D je kan)) en toen vonden we de naam Barny wel leuk passen bij mijn achternaam van Barneveld en als je eenmaal iets hebt waarom zou je het veranderen !

Dus zodoende ben ik nu als Barny’s en met de vrouw en kids als Barny’s Team regelmatig de  Nederlandse bodem met de prikker aan het beluchten.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eagles @ sept. 10 2002,21:59
(sjors @ sept. 10 2002) 

Welk ras hond heeft zij als huisdier?  Type hazewind?

 

Heeft ze wel een hond als huisdier? Is het niet gewoon een vogel...

...een roadrunner? "MiepMiep...Zzzoefff..."

 

Ach wat, wel maken er wel geintjes over, maar bedoelen het niet slecht hoor Loes  . We staan er gewoon behoorlijk versteld van!

Voor ieder die het gemist heeft: dit was naar aanleiding van onze 200ste cache. Dus een echte nick van deze site! :D

 

 

 

Edited By MiepMiep...Zzzoefff... on nov. 05 2002 at 21:07

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan zien waar Prof. Y. Lupardi opduikt door eens te gaan naar:

http://www.google.nl/

en dan een zoek te doen op nederlandse pages naar 'Lupardi".

Uit [i:post_uid0]Kapitein Rob - Het Pinguineiland van Prof.Lupardi[/i:post_uid0] (ca.1948) van Pieter Kuhn, oorspronkelijk een stripverhaal in Het Parool

haal ik ook wat minder positieve dingen:

 

"ja die Lupardi is een schrandere kerel... Gebruik je ogen en wees op alles voorberei'. Die Lupardi is een gewetenloos man."

 

"De geleerde zelf, een magere, bleke man, met een reusachtig voorhoofd,..."

 

"Ja, prof. Lupardi heeft zijn kleine maatschappij goed ingericht!"

 

"De professor grijnst.  "We zullen ze eens even leren kennis maken met hetgeen wij tot stand hebben gebracht.",bromde hij; "Haal eens even vier hersenantennes en zet die kerels ieder zo'n ding op hun hoofd".

 

"Met een duivelse grijns op zijn gezicht kijkt Lupardi de raket na,..."

 

"Zo is professor Lupardi nu een maal: om zijn slachtoffers bekommert hij zich niet veel."

 

Bijna op het eind: "en dan verliest Lupardi zijn evenwicht. Met een afschuwelijke kreet stort hij naar beneden." [in een vulkaan]

 

Later in de reeks verhalen van Kapitein Rob komt Professor Lupardi overigens weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nick komt van de auto die hier naast het bericht staat. Eerst wou ik voluit de naam van het merk gebruiken maar ik wou niet commercieel overkomen en heb ik er maar Rover van gemaakt. En wie mij kent weet dat ik klein van gestalte ben en dus is het Rovertje geworden :laugh: Het offroaden is trouwens mijn eerste hobby, alhoewel het cachen dit aardig begint te verdringen.. :D

 

 

 

Edited By Rovertje on nov. 05 2002 at 21:08

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Off the Road
[...]Het offroaden is trouwens mijn eerste hobby, alhoewel het cachen dit aardig begint te verdringen.. :D

Van mij ook, vandaar. Maar dan wel te voet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is al een klein beetje behandelt in deze  Hoe heb je geocaching leren kennen, Media, internet, vrienden.......

 

Maar goed ik zal ook ff mijn verhaaltje vertellen, zoals de meest weten zit ik veel op irc, op een van de drukste channels van Nederland werd ik in een private uit genodigd met oneerzame voorstellen, je kan zo'n persoon op ignore zetten maar wij dames op dat channel hebben de policy om de voorstellen in channel te gooien dus a plubliek. Dat vond die persoon dus helemaal NIET leuk en noemde mij een Bitch a plubliek waarop ik antwoorde: Lieverd ik ben een Heks das nog erger als een Bitch. waarop een van de dames "riep" Jel dat is een MegaHeks met een dikke smilie erachter  :D

Ik veranderen toen mijn nick in MegaHeks en vanaf dat moment heb ik weinig last van oneerbare voorstellen, het werkt dus  :D  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit [i:post_uid0]Kapitein Rob - Het Pinguineiland van Prof.Lupardi[/i:post_uid0] (ca.1948) van Pieter Kuhn, oorspronkelijk een stripverhaal in Het Parool

haal ik ook wat minder positieve dingen:

[...]

Ja Stada, die verhalen ken ik uit mijn kindertijd. Die gaan over mijn vader. Die heeft zijn hele leven een slechte pers gehad en hij had een bedenkelijk imago.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij vroeger weg gingen, werd maar al te vaak de vraag gesteld: "Wat gaan jullie doen?"

 

Niet altijd de behoefte hebbend om deze vraag tot in detail te gaan beantwoorden, is er op een gegeven moment een stopwoordje (gezegde) gekomen met het antwoord: "Mumzles vangen", waarna het over het algemeen erg stil werd aan de zijde van de vraagsteller(s) :D

 

De zogenaamde slimmeriken en aanhouders namen hiermee natuurlijk geen genoegen en wilden maar al te graag weten hoe zo'n Mumzle er dan wel uit zou moeten zien.

Kordaat werd hier door ons dan op geantwoord dat we dat nog niet wisten, omdat we er nog geen hadden gevangen. Maar als het zover was zouden we het ze zeker mededelen. ;)

 

Einde discussie; naar tevredenheid moeten we zeggen en dat hebben we er altijd in gehouden. Nu had de cavia van de kinderen inmiddels ook al de bijnaam "Mumzle" gekregen en daarom leek het ons een goede nickname

 

Een Mumzle is waarschijnlijk net zo'n diertje (familie denk ik) van het wezen dat werd bezongen in het liedje van Toon Hermans: "Wat ruist daar in het struikgewas........? Het is een........" Onze avatar sluit daar perfekt bij aan, lijkt ons.

  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was een van de eerste geocachers in Nederland, die doos bij Schoorl was -voor zover ik mij kan herinneren- de vijfde in ons land.

 

Maar ja, voor geocaching.com heb je een login naam nodig en zo rechtlijnig als ik ben, neem ik mijn eigen naam.

 

gerardsmit dus!

 

Ondertussen is dit bij geocaching.com veranderd in GeoGerard, komt wat grappiger over.

Ik ben helaas niet erg creatief in het verzinnen.  :sleeping:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...