Spring naar bijdragen

Wijzigen Username


Pfotzsche

Aanbevolen berichten

Het is vanaf heden mogelijk om op een eenvoudige wijze de username te wijzigen :thumbup: . Op het forum van groundspeak kwam ik namelijk het volgende berichtje tegen.

 

Klik op deze link

 

Ik wilde ook van usernaam veranderen en heb dat nog op de ouderwetse knip en plak manier gedaan. Dit is nog werkbaar als je niet heel veel logjes op je naam hebt staan. Ik heb dus geen ervaring met deze nieuwe functionaliteit, maar het wellicht het antwoord op vele vragen mbt wijzigen usernames op dit forum, vandaar ook als nieuw onderwerp gepost. Tevens is dit de eerste post onder de nieuwe naam pfotzsche (was METT)

 

Groet

 

pfotzsche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor het gemak maar even (vrij) vertaald:

 

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

 

Zoals velen zullen weten postte Jeremy dit bericht in 2006: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=130149 waar hij zei:

 

Voor hen die niet kunnen leven met hun huidige gebruikersnamen zullen we ons best doen om met een manier te komen om je informatie naar een nieuwe gebruikersnaam over te zetten.

Wel mijn vrienden, die tijd is nu gekomen...

 

Als gevolg van een recente wijziging aan onze website kunnen we nu de mogelijkheid bieden om onder bepaalde voorwaarden de gebruikersnaam te wijzigen. Goedkeuring van de gebruikersnaam is aan Groundspeak, Inc. voorbehouden en moeten voldoen aan de Gebruiksvoorwaarden, die je hier kunt lezen: http://www.geocaching.com/about/termsofuse.aspx.

 

Bepaal s.v.p. vantevoren zelf of de gebruikersnaam beschikbaar is, via een zoekopdracht via de pagina: http://www.geocaching.com/email. Als de zoekopdracht geen resultaat oplevert, dan is de nieuwe naam beschikbaar.

Let op: Het is niet nodig om zelf een account voor de nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Wij doen dat voor je. Als de naam al bestaat en ooit gevalideerd is, of de gebruikersnaam is op een andere wijze in gebruik, dan is de naam dus niet beschikbaar.

 

Het verzoek voor een naamswijziging mag alleen verstuurd worden via het e-mailadres dat je ook in je account profiel gebruikt, en kan gestuurd worden naar contact@Groundspeak.com. Zet in je mail de oude én de aangevraagde nieuwe gebruikersnaam. Zorg voor een juiste spelling, incl. spaties en hoofdletters, van je nieuwe gebruikersnaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt wel een beetje op deze:

 

Forum

 

:D

 

Klopt,

 

Echter:

- ik heb het bericht nu onder mij eigen nieuwe nickname pfotzsche gepost

- aangezien er meerdere draadjes bestaan over wijzigen username heb ik een nieuw draadje hiervoor gestart

 

Groet

 

Pfotzsche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het gemak maar even (vrij) vertaald:

 

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

 

Zoals velen zullen weten postte Jeremy dit bericht in 2006: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=130149 waar hij zei:

 

Voor hen die niet kunnen leven met hun huidige gebruikersnamen zullen we ons best doen om met een manier te komen om je informatie naar een nieuwe gebruikersnaam over te zetten.

Wel mijn vrienden, die tijd is nu gekomen...

 

Als gevolg van een recente wijziging aan onze website kunnen we nu de mogelijkheid bieden om onder bepaalde voorwaarden de gebruikersnaam te wijzigen. Goedkeuring van de gebruikersnaam is aan Groundspeak, Inc. voorbehouden en moeten voldoen aan de Gebruiksvoorwaarden, die je hier kunt lezen: http://www.geocaching.com/about/termsofuse.aspx.

 

Bepaal s.v.p. vantevoren zelf of de gebruikersnaam beschikbaar is, via een zoekopdracht via de pagina: http://www.geocaching.com/email. Als de zoekopdracht geen resultaat oplevert, dan is de nieuwe naam beschikbaar.

Let op: Het is niet nodig om zelf een account voor de nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Wij doen dat voor je. Als de naam al bestaat en ooit gevalideerd is, of de gebruikersnaam is op een andere wijze in gebruik, dan is de naam dus niet beschikbaar.

 

Het verzoek voor een naamswijziging mag alleen verstuurd worden via het e-mailadres dat je ook in je account profiel gebruikt, en kan gestuurd worden naar contact@Groundspeak.com. Zet in je mail de oude én de aangevraagde nieuwe gebruikersnaam. Zorg voor een juiste spelling, incl. spaties en hoofdletters, van je nieuwe gebruikersnaam.

 

 

Ik had het vanmorgen al in het gelezen en was een beetje huiverig of ik het wel goed had begrepen .

En toe gepast ,nu afwachten tot ik bericht krijg dan kan ik het hier ook vragen om naams verandering

Dus hierbij mijn dank ben nu echt gerust gestelt ,en heb het goed gedaan :D

 

groetjes Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik goed dat er een nieuw account voor je wordt aangemaakt en dat zij de gegevens overzetten?

 

Dus ik kan niet gewoon simpel van 2 letters, 2 hoofdletters laten maken? Ze moeten dan helemaal een nieuw account aanmaken?

 

Als dat zo is laat ik het maar zitten, is wel veel werk voor wat hoofdlettertjes.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vanaf heden mogelijk om op een eenvoudige wijze de username te wijzigen :thumbup: . Op het forum van groundspeak kwam ik namelijk het volgende berichtje tegen.

 

Klik op deze link

 

Ik wilde ook van usernaam veranderen en heb dat nog op de ouderwetse knip en plak manier gedaan. Dit is nog werkbaar als je niet heel veel logjes op je naam hebt staan. Ik heb dus geen ervaring met deze nieuwe functionaliteit, maar het wellicht het antwoord op vele vragen mbt wijzigen usernames op dit forum, vandaar ook als nieuw onderwerp gepost. Tevens is dit de eerste post onder de nieuwe naam pfotzsche (was METT)

 

Groet

 

pfotzsche

 

Mooi, heb tegelijk eens wat op dit forum rondgeneusd; waarom staat het NL forum niet in de lijst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Mooi, heb tegelijk eens wat op dit forum rondgeneusd; waarom staat het NL forum niet in de lijst?

Welke lijst?

 

Zeer waarschijnlijk de http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=51 op geocaching.com. Daar staat .nl niet bij. Ooit heb ik dat al eens gevraagd aldaar, maar nooit wat gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmz misschien toch een goed moment om mijn naam te veranderen naar Doggie Team. Waarom? Gewoon omdat ik dat wel leuk vind. Als ik ergens trots op ben is het op mijn kanjer van een hond! Leuke manier om daar op die manier blijk aan te geven. Maar is het nou Doggie of Doggy?

 

Sunny...

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmz misschien toch een goed moment om mijn naam te veranderen naar Doggie Team. Waarom? Gewoon omdat ik dat wel leuk vind. Als ik ergens trots op ben is het op mijn kanjer van een hond! Leuke manier om daar op die manier blijk aan te geven. Maar is het nou Doggie of Doggy?

 

Sunny...

:thumbup:

Nou Sunnie :P , het is volgens mij Doggie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...