Spring naar bijdragen

Wijzigen Username


Pfotzsche

Aanbevolen berichten

Het is vanaf heden mogelijk om op een eenvoudige wijze de username te wijzigen :thumbup: . Op het forum van groundspeak kwam ik namelijk het volgende berichtje tegen.

 

Klik op deze link

 

Ik wilde ook van usernaam veranderen en heb dat nog op de ouderwetse knip en plak manier gedaan. Dit is nog werkbaar als je niet heel veel logjes op je naam hebt staan. Ik heb dus geen ervaring met deze nieuwe functionaliteit, maar het wellicht het antwoord op vele vragen mbt wijzigen usernames op dit forum, vandaar ook als nieuw onderwerp gepost. Tevens is dit de eerste post onder de nieuwe naam pfotzsche (was METT)

 

Groet

 

pfotzsche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor het gemak maar even (vrij) vertaald:

 

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

 

Zoals velen zullen weten postte Jeremy dit bericht in 2006: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=130149 waar hij zei:

 

Voor hen die niet kunnen leven met hun huidige gebruikersnamen zullen we ons best doen om met een manier te komen om je informatie naar een nieuwe gebruikersnaam over te zetten.

Wel mijn vrienden, die tijd is nu gekomen...

 

Als gevolg van een recente wijziging aan onze website kunnen we nu de mogelijkheid bieden om onder bepaalde voorwaarden de gebruikersnaam te wijzigen. Goedkeuring van de gebruikersnaam is aan Groundspeak, Inc. voorbehouden en moeten voldoen aan de Gebruiksvoorwaarden, die je hier kunt lezen: http://www.geocaching.com/about/termsofuse.aspx.

 

Bepaal s.v.p. vantevoren zelf of de gebruikersnaam beschikbaar is, via een zoekopdracht via de pagina: http://www.geocaching.com/email. Als de zoekopdracht geen resultaat oplevert, dan is de nieuwe naam beschikbaar.