Spring naar bijdragen

Caches voor (premium)members/subscribers only;


Malyenki

Aanbevolen berichten

Ik zag zonet weer een paar nieuwe caches onder 'nieuwste caches' (oa van Sn@g en T-bones). Altijd leuk. Blijken ze alleen voor members te zijn. Waarom doen cache-eigenaars dat? Je cache wordt veel minder vaak gelogd. En het leukste van een cache bezitten, is dat ie gelogd wordt toch??? Ik vind het maar jammer :dribble:

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zoals met alles is het een keus.

 

een rede kan zijn dat als je member moet zijn, je ook de site van .com onderhoud. Een ander voordeel waarvan het risico klein is dat de cache niet door beginnenlingen gesloopt kan worden. Ik denk hier aan coin spaarders die de coin waarschijnlijk inlijsten en boven de openhaard hangen of mensen die niet serieus cachen. Het is een keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden waarom ik sommigen (inmiddels ook enkele op slot gezette) caches member-only heb gemaakt, was om de simpele reden dat de toeegpaste micro'tjes bij herhaling niet netjes werden teruggelegd. Ik vond ze keer op keer op het pad kapot getrapt terug. Sommigen van die caches moesten wekelijks hersteld worden. Ook niet leuk voor diegene die hem wil lopen.

 

Bij Otz Chiim (niet member-only) is lekker een gaatje geprikt in het dekseltje van een micro in onmega clip, zodat hij vol water liep en vervangen diende te worden. En dit lijkt me moedwillig gebeurt te zijn. Omdat je er toch niet achter komt welke oetcaramba dat gedaan heeft, ben ik wat gaan nadenken.

 

Ik heb toen naar een criterium gezocht van de serieuze cacher. Die is niet te vinden, maar member-only komt wel het dichtst bij. Jammer voor die serieuze cachers die niet betalen, vervelend dat ik niet kan uitsluiten dat een niet serieuze cacher wel betaalt (kan wel een paar namen noemen).

 

Voor de rest snap ik het mechanisme van member-only niet erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden waarom ik sommigen (inmiddels ook enkele op slot gezette) caches member-only heb gemaakt, was om de simpele reden dat de toeegpaste micro'tjes bij herhaling niet netjes werden teruggelegd. Ik vond ze keer op keer op het pad kapot getrapt terug. Sommigen van die caches moesten wekelijks hersteld worden. Ook niet leuk voor diegene die hem wil lopen.

 

Bij Otz Chiim (niet member-only) is lekker een gaatje geprikt in het dekseltje van een micro in onmega clip, zodat hij vol water liep en vervangen diende te worden. En dit lijkt me moedwillig gebeurt te zijn. Omdat je er toch niet achter komt welke oetcaramba dat gedaan heeft, ben ik wat gaan nadenken.

 

Ik heb toen naar een criterium gezocht van de serieuze cacher. Die is niet te vinden, maar member-only komt wel het dichtst bij. Jammer voor die serieuze cachers die niet betalen, vervelend dat ik niet kan uitsluiten dat een niet serieuze cacher wel betaalt (kan wel een paar namen noemen).

 

Voor de rest snap ik het mechanisme van member-only niet erg goed.

 

Mmmm, oke, dit is allemaal erg begrijpelijk. Dan ben je er snel flauw van. :huh:

 

Wat ik niet begrijp is dat er inderdaad 'oetcarambalen' zijn die zich cachers noemen én vervolgens caches met opzet vernielen :dribble:

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag zonet weer een paar nieuwe caches onder 'nieuwste caches' (oa van Sna@g en T-bones). Altijd leuk. Blijken ze alleen voor members te zijn. Waarom doen cache-eigenaars dat? Je cache wordt veel minder vaak gelogd. En het leukste van een cache bezitten, is dat ie gelogd wordt toch??? Ik vind het maar jammer :dribble:

 

Nou, nou, ik heb 48 liggen voor members en nu 3 voor premium en ik krijg direkt allerlei argumenten om mijn oren waarom ik dat doe? Jammer en helemaal die verzinsels erbij, waarom iemand dat zou doen. pffff....

 

Hee die Sn@g,

ik ben hartstikke blij met al je caches in noordgroningen, dat heeft me al een hele dag flnik zweten gekost (en ik ben nog lang niet klaar :huh: )

 

Ik vroeg me alleen af waarom iemand een cache voor alleen members maakt. Ik weet het gewoon niet... Ik heb alleen gezegd dat ik het jammer vind (omdat ik geen member ben (en daar de voordelen ook nog niet zo van zie (waarschijnlijk omdat ik ook nog maar net ben begonnen))). Daarom heb ik de vraag ook in Newbie gesteld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Premiummembers zijn serieuze cachers eh..... das mooi, yup, ik ben geen premium en daarom prik ik caches lek, en jat ik coins, en gooi ik micro's achteloos terug nadat ik ze kapot heb getrapt.

 

Dat is denk ik wel de grootst mogelijke onzin die ik afgelopen weken op het forum heb gelezen.

 

Het enige wat ik me kan bedenken dat iemand een cache premium maakt is om de toeloop er naar toe te verkleinen en zodat misschien eventuele " rippers" die voor hun lol inloggen om zo aan de coordinaten te komen om een cache te verzieken geen kans krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premiummembers zijn serieuze cachers eh..... das mooi, yup, ik ben geen premium en daarom prik ik caches lek, en jat ik coins, en gooi ik micro's achteloos terug nadat ik ze kapot heb getrapt.

 

Dat is denk ik wel de grootst mogelijke onzin die ik afgelopen weken op het forum heb gelezen.

 

Het enige wat ik me kan bedenken dat iemand een cache premium maakt is om de toeloop er naar toe te verkleinen en zodat misschien eventuele " rippers" die voor hun lol inloggen om zo aan de coordinaten te komen om een cache te verzieken geen kans krijgen.

Was anders een aanbeveling van je meer serieuze collega's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gewoon leuk om een paar premium caches te hebben en na 48 member caches wil ik eens wat anders en ik denk dat al mijn toekomstige caches allemaal premium caches worden.

 

Waarom denk je dat AL jouw toekomstige caches premium caches worden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg me alleen af waarom iemand een cache voor alleen members maakt. Ik weet het gewoon niet... Ik heb alleen gezegd dat ik het jammer vind (omdat ik geen member ben (en daar de voordelen ook nog niet zo van zie (waarschijnlijk omdat ik ook nog maar net ben begonnen))). Daarom heb ik de vraag ook in Newbie gesteld...

 

je hebt anders al aardig wat caches achter je handtekening :dribble:

op het forum staan zat topics waar de voordelen van premium beschreven staan zoals pocketqueries en kaartjes om maar wat te noemen. :huh:

ik zou niet anders willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach laat maar, mijn fout. Ik ben gewoon chagerijnig van de operatie van gisteren. Sorry..... ;)

En wat betreft de premium caches, omdat de mogelijkheid er is en ik het leuk vind.

 

Oke, tuurlijk, ga je gang. Maar ik hoop ook dat er nog vele caches van je zullen komen die ook voor mij te loggen zijn... :dribble:

 

Operatie?? Kan ik je beterschap wensen?? :huh:

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...