Spring naar bijdragen

Caches in Nederland


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, die vraag kwam bij mij ook op. Zal wel de zelfde achterliggende gedachte hebben als ik, toen ik vandaag mijn pocketqueries aan het bijwerken was. Voor heel nederland heb ik er nu al 7 nodig, en de laatste serie van 500 stuks beslaat de periode van 9 december 2006 tot 27 maart 2007. Dus een maandje of drie voor 500 nieuwe caches. En dan besluipt mij toch een gevoel van: "kwantiteit boven kwaliteit ? ".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Helpt niet iedereen daaraan mee? Je legt een mooie multi.. en die wordt maar sporadisch gelopen.. leg je een reeks traditionals.. en men staat in de file te loggen.

 

En daarbij, veel gebieden zijn "vol". er liggen al wandelingen en is geen plaats meer voor een nieuwe wandeling. Dus dan is het vaak gemakkelijker omdat plekje te zoeken waar je een traditional neergelegd kan worden.

 

Als er dan met zijn allen voor gezorgd wordt dat die plekjes ook nog de moeite waard zijn om te bezoeken.. dan is op zich allemaal nog niet zo dramatisch gesteld, wel dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan besluipt mij toch een gevoel van: "kwantiteit boven kwaliteit ? ".

Gelukkig zijn er uitzonderingen zoals De Dedemsvaart serie :thumbup: (die ik nog moet/ga doen).

 

Zeker weten! Deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Daar ga ik eens een weekendje voor uittrekken. Moet toch te doen zijn in 2 dagen? En daarbij, het hoeven toch niet allemaal ""hoogwaardige" caches te zijn? We eten toch ook niet elke avond ossehaas? En hoe meer er zijn, hoe vaker we er op uit kunnen. Ik vind het prima zo. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik kan de starter van deze topic wel begrijpen. Af en toe kom ik een micro tegen waarvan ik denk: WAAROM ligt hier een micro? Sterker nog, waarom ligt hier überhaupt een cache...

Leg toch caches op plekken die het waard zijn, en niet zomaar overal...

Met andere woorden: kwalitiet gaat voor kwantiteit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook wel zo. Jullie hebben wel gelijk. Hoe meer, hoe beter is natuurlijk niet zo. Het wordt natuurlijk wel steeds moeilijker om iets goeds neer te leggen. Er zijn steeds meer cachers die ook wat willen maken. Maar om daar echt origineel in te zijn wordt steeds moeilijker. Dan maar niet doen? Ik loop ook met plannetjes, maar soms krijg ik wel het gevoel dat als ik ze ga uitvoeren er genoeg zullen zijn die zullen denken "zaten we daar op te wachten?" of "weer zo eentje?". Ook niet heel motiverend. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de small caches het gevolg zijn van de vele rips...

 

Ik moet zeggen dat ik het leggen van een multi veel werk vind. de kans dat je "tussenstops"gejat worden enzo wordt ook steeds groter. .

 

het is jammer maar logisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...