Spring naar bijdragen

Cache kaarten met GoogleMaps


Aanbevolen berichten

Vorige week was er al een test versie beschikbaar.

 

Vandaag is de volledige functionaliteit van de traditionele cache kaarten beschikbaar gekomen op basis van GoogleMaps. Elke gebruiker met geactiveerde "aanvullende functionaliteit" maakt automatisch gebruik van de GoogleMaps kaarten.

Op deze pagina staat enkele aanwijzingen voor een handig gebruik van de GoogleMaps kaarten.

Omdat het mogelijk is dat je, om wat voor een rede, geen gebruik wilt maken van de nieuwe functionaliteit heb ik ook een optie gemaakt om het gebruik van de traditionele kaarten af te dwingen. Die kun je instellen op de pagina met voorkeurs instellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Omdat het mogelijk is dat je, om wat voor een rede, geen gebruik wilt maken van de nieuwe functionaliteit heb ik ook een optie gemaakt om het gebruik van de traditionele kaarten af te dwingen. Die kun je instellen op de pagina met voorkeurs instellingen.

 

 

Ben blij dat deze optie er ook nog op zit Rein........de GoogleMaps lopen steeds vast bij Twinnie. :yes:

 

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig. Kun je die k***te :) google maps uit zetten.

 

Vindt het helemaal niets.

 

1 ziet er niet echt mooi uit

2 hij laat niet alles zien

3 loopt steeds vast.

 

Geef ons maar de oude versie. En gelukkig is dat ook nog mogelijk. :yes:

 

Reintje de vos is het mischien mogelijk dat de keuze die je maakt om de oude kaart te gebruiken een vast gegeven wordt. Nu moet je op elke pc war je geocaching.nl bekijjt dit aan geven. En aangezien ik ook een mda gebruik. Kan ik die instelling niet invoeren. Dus houd hij steeds google maps.

 

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er ook nog even aan wennen, maa rik vind het wel een compliment waard! In een grote warboel van caches kun je nu veel beter zien waar de caches liggen. Ze vallen minder over elkaar heen en de optie om verder in te zoomen is een stuk groter. Ook is de locatie veel preciezer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Rein,

 

Googlemaps is voor mij een oefening stressbestendigheid.

traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

En dat in dit seizoen met opkomende Winterblues, het zou verboden moeten worden.

Gelukkig is er een Escape.

Leuk geprobeerd maar soms is het idee leuker dan de realiteit.

grgrgrgroeten,

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt prima op recente mac's / pc's.

Eindelijk van al die overlappende caches af!

Gelukig is de oude versie er ook nog voor mijn wat oudere machines.

Super bedankt voor al je werk! :)

bewerkt door muiz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe kaarten zien er goed uit incl het gebruik van Google maar het loopt elke keer vast. Graag dit eerst verbeteren voordat het geheel gebruikt gaat worden. Geef mij op dit moment maar de oude situatie. Hoe krijg ik die eigenlijk te voorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Reintje de Vos,

 

Ook hier zijn we niet blij met de default waarde van de getoonde map.

 

Graag de oude als standaard en voor de mensen die graag met google map willen werken is het dan slechts een kleine moeite om dat in te stellen. N.m.m. is het gros van de computers niet snel genoeg voor de Google map toepassing en ook is het voor de meeste gebruikers niet direct te vinden hoe ze deze uit moeten schakelen.

 

ALs er eenmaal een cache is uitgezocht kan er altijd nog op Google-map gekeken worden!

 

Met vriendelijke groet,

GeoFlowers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel leuk die Google maps met caches, maar de nadelen zijn voor mij toch zwaarder dan de voordelen en daarom vind ik het jammer dat het nu standaard is.

 

Traagheid, niet inzoomen waar ik klik maar in het midden, dus moet je gaan slepen, meer traagheid, vastlopers. Dan is er ook nog de onzekerheid of je caches mist, ik mis regelmatig bekende caches en dan zegt ie daar niks over.

En als de kaart vastloopt dan gaat het ook goed mis. Volledige end program, alle IE windows die ik had openstaan worden afgesloten, dus ook forum valt meteen uit.

Dit berichtje schrijf ik nu voor de derde keer.

 

Doe mij maar de oude kaarten standaard en de nieuwe kaarten als optie.

Die optie in de instellingen heb ik trouwens gevonden, dus ik ben gelukkig gered. Nu de rest nog.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij maar de oude kaarten standaard en de nieuwe kaarten als optie.

 

Misschien een optie voor Rein om het net andersom te draaien.......wie gebruik wil maken van GoogleMaps ff aanvinken en klaar.

Maar ik neem aan dat Rein hier nog wel mee aan de slag gaat met deze problemen.

 

Is de test fase wel goed verlopen dan.....toen hoorde je er toch niemand over en heb het toen ook niet gezien, maar dat kan ook andere oorzaken hebben. :yes:

 

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week was er al een test versie beschikbaar.

 

Vandaag is de volledige functionaliteit van de traditionele cache kaarten beschikbaar gekomen op basis van GoogleMaps. Elke gebruiker met geactiveerde "aanvullende functionaliteit" maakt automatisch gebruik van de GoogleMaps kaarten.

Op deze pagina staat enkele aanwijzingen voor een handig gebruik van de GoogleMaps kaarten.

Omdat het mogelijk is dat je, om wat voor een rede, geen gebruik wilt maken van de nieuwe functionaliteit heb ik ook een optie gemaakt om het gebruik van de traditionele kaarten af te dwingen. Die kun je instellen op de pagina met voorkeurs instellingen.

[/quote

 

Ziet er erg mooi uit. Het is ook echt een verbetering.

Maar helaas op mijn laptop van 15 jaar oud gaat het niet lukken. Ik hoop dat de 'oude' versie dus wel beschikbaar blijft in de toekomst.]

bewerkt door De Doorlopers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...