Spring naar bijdragen

naamsverandering


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden cache ik onder een nieuwe naam. Dat dit mij al (zevenhonderdnogwat) mijn founds kost, is natuurlijk iets wat ik niet wil.

Helaas worden de logs sinds mei dit jaar niet meer automatisch overgeschreven op je nieuwe naam. Daarom ben ik dus het tijdrovende werk begonnen alle logjes op te zoeken/kopieren/plakken onder de nieuwe naam.

Al een aantal keren kreeg ik als gevolg daarvan een mail van de eigenaar van de betreffende cache waar ik mee bezig was :D

Hopelijk lezen zoveel mogelijk eigenaars dit forum, waardoor ik niet steeds hoef uit te leggen dat ik er zelf ook niet veel lol in heb maar dit voor mij de enige manier is helaas... :beerchug:

Als iemand een betere/snellere/minder tijdkostende manier weet houd ik me graag aanbevolen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hopelijk lezen zoveel mogelijk eigenaars dit forum, waardoor ik niet steeds hoef uit te leggen dat ik er zelf ook niet veel lol in heb maar dit voor mij de enige manier is helaas... :beerchug:

Als iemand een betere/snellere/minder tijdkostende manier weet houd ik me graag aanbevolen :D

 

 

Blij toe,ik dacht com is gek geworden er kwamen hele oude logs in email voorbij :lol:

Location: Netherlands

Dwarreltje & D'n dwarrelende Brabander found Mysterieus verleden / Mysterious past (Multi-cache) at 12/31/2002

 

Log Date: 12/31/2002

December 30, 2002 by dwarreltje (749 found

 

veel sterkte bij deze hondenklus :beerchug:

 

Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een paar maanden cache ik onder een nieuwe naam. Dat dit mij al (zevenhonderdnogwat) mijn founds kost, is natuurlijk iets wat ik niet wil.

Helaas worden de logs sinds mei dit jaar niet meer automatisch overgeschreven op je nieuwe naam. Daarom ben ik dus het tijdrovende werk begonnen alle logjes op te zoeken/kopieren/plakken onder de nieuwe naam.

Al een aantal keren kreeg ik als gevolg daarvan een mail van de eigenaar van de betreffende cache waar ik mee bezig was :D

Hopelijk lezen zoveel mogelijk eigenaars dit forum, waardoor ik niet steeds hoef uit te leggen dat ik er zelf ook niet veel lol in heb maar dit voor mij de enige manier is helaas... :beerchug:

Als iemand een betere/snellere/minder tijdkostende manier weet houd ik me graag aanbevolen :beerchug:

 

Klopt, ik kwam inderdaad zo'n logje van je tegen, je hebt er nog zo'n 700 te gaan :lol: Het oude logje van dwarreltje staat nog bij de cache. Wat is de bedoeling daarvan: moet die het archief in of moet die blijven staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oude logjes mogen natuurlijk verwijderd worden, maar pas als de nieuw log staat :D . Mooiste zou zijn als de cache-eigenaar dat voor mij zou doen maar zeker weten doe je dat niet. Ksal toch alle logs af moeten gaan na plaatsing nieuwe log :beerchug:

De nieuwe lognaam zal zijn Dwarreltje & d'n dwarrelende Brabander .... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oude logjes mogen natuurlijk verwijderd worden, maar pas als de nieuw log staat :D . Mooiste zou zijn als de cache-eigenaar dat voor mij zou doen maar zeker weten doe je dat niet. Ksal toch alle logs af moeten gaan na plaatsing nieuwe log :beerchug:

De nieuwe lognaam zal zijn Dwarreltje & d'n dwarrelende Brabander .... :beerchug:

 

Er stonden geen foto's bij, dus ik heb hem voor je verwijderd:

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...00-3ab8103b8770

 

Het zal je ook nog flink wat werk geven om al die foto's om te zetten. Succes in ieder geval met dit monniken klusje :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stonden geen foto's bij, dus ik heb hem voor je verwijderd:

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...00-3ab8103b8770

 

Het zal je ook nog flink wat werk geven om al die foto's om te zetten. Succes in ieder geval met dit monniken klusje

 

Jij dacht toch niet dat ik alle foto's en smiley's opnieuw ging vermelden?????? :D

Helaas zijn deze niet te kopieren, wat inhoudt dat deze allemaal opnieuw geplaatst zouden moeten worden....

Ben wel verliefd :beerchug: maar nog steeds niet gek geworden.... :lol:

Helaas pindakaas dus...Geen foto's dan maar.

En wat betreft de smiley's: soms heb ik er meer smiley's instaan dan letters :beerchug: , dus ook daar begin ik niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik één en ander dus goed gegrijp, is er reden tot een felicitatie? Bij deze dan.

 

Dus ook geen lange wandelingen met ene Amsterdammer meer? Of is die gewoon even "in de wacht"gezet?

 

 

Veel succes met het omzetten van je logs in ieder geval. Op deze manier zou je willen dat je minder fanatiek gecached had waarschijnlijk :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik één en ander dus goed gegrijp, is er reden tot een felicitatie? Bij deze dan.

 

Dus ook geen lange wandelingen met ene Amsterdammer meer? Of is die gewoon even "in de wacht"gezet?

 

 

Veel succes met het omzetten van je logs in ieder geval. Op deze manier zou je willen dat je minder fanatiek gecached had waarschijnlijk :lol1:

 

Ach felicitatie.... Alleen zijn/cachen heeft ook zijn voordelen hoor :P Evengoed bedankt. Tja, blijkt er dan toch een mannelijk exemplaar te bestaan op deze wereld die net zo gek is als ene Dwarreltje.. Niet verwacht, toch gekregen.... :rolleyes:

Maarre, wat die Amsterdammer en ik hebben, komt niemand tussen he! Maar wat we hebben, is dan ook niets anders dan een fijne cachemaatjesrelatie, al willen sommigen graag wat anders erin zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarre, wat die Amsterdammer en ik hebben, komt niemand tussen he! Maar wat we hebben, is dan ook niets anders dan een fijne cachemaatjesrelatie, al willen sommigen graag wat anders erin zien....

 

 

Als ik die Amsterdammer op zijn woord moet geloven dan is er toch iets meer dan een cache maatje...... :P

Het blijven ook Amsterdammers he. :lol1:

 

Dwarrel veel suc6 met het overzetten en met je cache maatje wat meer is dan een cache maatje. ;)

 

 

Gr Twinlife :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom laat je de oude logs niet voor wat ze zijn en houd je er niet een voor/na nickname op na?

Log je samen op die ene naam of jij alleen?

Als je alleen doet kan je net zo goed je oude naam gebruiken, als je samen doet.... heeft die ander dan ook alle caches gelopen? Zo nee, dan heeft hij toch ook geen recht (rotwoord, maar ik weet even geen ander) op alle logjes.... Misschien helpt dit je verder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je ook kan doen is alles opnieuw loggen onder de nieuwe naam met de verwijzing naar je oude log. Hoef je ook niet perse de datum goed te zetten;

 

ivm naamsverandering; zie log dwarreltje...

 

bv.

 

:lol1:

 

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...