Spring naar bijdragen

Nieuw Kaartje


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aan de ene kant makkelijk, aan de andere kant jammer... Ik ken hier een paar traditional caches in de buurt die op een eiland of op een kanaaldijk liggen, altijd leuk om te lezen dat mensen de cache langs de verkeerde kant hebben proberen te benaderen... kan er ook niet echt mee zitten als het mij weer eens zou overkomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de ene kant makkelijk, aan de andere kant jammer... Ik ken hier een paar traditional caches in de buurt die op een eiland of op een kanaaldijk liggen, altijd leuk om te lezen dat mensen de cache langs de verkeerde kant hebben proberen te benaderen... kan er ook niet echt mee zitten als het mij weer eens zou overkomen!

 

Mee eens - vroeger ging ik soms ook zonder de uitgezoomde kaart zoeken - bij eiland caches was het altijd een grote raadsel - maar goed, dat is juist leuk. Aan de andere hand - deze kaarten zijn veel beter dan de oorspronkelijke. En veel mensen "jagen" op de volume.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een nadeeltje ontdekt aan dit nieuwe kaartje.

De caches van Malta (waar wij over een paar weken op vakantie gaan) staan nu alleen maar in een blauw vak. Een paar dagen geleden had ik nog een kaartje van het eiland. (niet met alle straten erop, maar in ieder geval de plaatsen).

Nou ja, des te spannender of en waar we er een zullen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een nadeeltje ontdekt aan dit nieuwe kaartje.

De caches van Malta (waar wij over een paar weken op vakantie gaan) staan nu alleen maar in een blauw vak. Een paar dagen geleden had ik nog een kaartje van het eiland. (niet met alle straten erop, maar in ieder geval de plaatsen).

Nou ja, des te spannender of en waar we er een zullen vinden.

Bij mij staat de weg langs Maltha er nog prachtig op. :thumbup:

 

Q :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...