Spring naar bijdragen

nieuw account


Gast sennaaa

Aanbevolen berichten

Gast sennaaa

Hoi,

 

Toen ik begon met cachen, had ik nog geen computer en logde ik met de account van m'n vriendin in, nu ik toch eigenaar ben geworden van ene computer, heb ik m'n eigen account aangemaakt en natuurlijk zijn m'n gevonden caches nu verdeeld over de twee accounts...Nu luid mijn vraag : kan ik of iemand anders ervoor zorgen dat alle gevonden caches nu op mijn accountnaam terechtkomen of is dit helemaal niet mogelijk?

Dank bij voorbaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij kan dat niet automatisch. Je kunt wel je accountnaam wijzigen, en dan (na enig moment) staat overal je nieuwe naam. Als het account van die vriendin niet meer gebruikt wordt zou je die kunnen hernoemen naar je nieuwe naam (en de huidige nieuwe wegdoen). Maar ik neem aan dat de logs op naam van je vriendin ook gewoon op naam van die vriendin moeten blijven staan. Ik weet niet om hoeveel het gaat, maar volgens mij zit er weinig anders op dan zelf bij alle caches die je al gedaan hebt een nieuwe log plaatsen onder de nieuwe naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan dat niet automatisch. Je kunt wel je accountnaam wijzigen, en dan (na enig moment) staat overal je nieuwe naam. Als het account van die vriendin niet meer gebruikt wordt zou je die kunnen hernoemen naar je nieuwe naam (en de huidige nieuwe wegdoen). Maar ik neem aan dat de logs op naam van je vriendin ook gewoon op naam van die vriendin moeten blijven staan. Ik weet niet om hoeveel het gaat, maar volgens mij zit er weinig anders op dan zelf bij alle caches die je al gedaan hebt een nieuwe log plaatsen onder de nieuwe naam.

Ik weet niet om hoeveel founds het gaat maar bovenstaand is wel de meest simpele en doeltreffende oplossing.

Log opzoeken.

Text selecteren, CTRL-C

Log plaatsen met de juiste datum.

CTRL-V

Daarna de oude log van het oude account verwijderen.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit probleem zelf ook twee jaar geleden gehad toen het team van mijn vriendin en mij spitste. De enige oplossing was om de oude teamnaam te laten veranderen in één van de twee nieuwe teamnamen. De tweede nieuwe teamnaam zal alles opnieuw moet loggen, dmv de ctrl v - c. Hierbij is het handig om een extra zinnetje te plakken als "vanwege het splitsen van team X log ik nu nogmaals onder deze teamnaam", dit voorkomt onduidelijkheid.

 

Een andere manier is volgens mij niet mogelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Weet iemand hoe ik mijn accountnaam kan wijzigen (niet in het forum maar bij geocaching.nl).

Ik kan dit namelijk nergens wijzigen cq. aanklikken oid. En ik wil niet een nieuw account aanmaken.

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je je nickname wilt veranderen bij geocaching.com i.p.v. geocaching.nl. Want de naam die je gebruikt bij .nl is dezelfde als in het forum.

 

Maar het aanpassen van de naam bij .com is sinds mei j.l. niet meer mogelijk. Hier lees je er meer over. Het enige dat helaas overblijft is om inderdaad een nieuw account aan te maken en de founds over te zetten.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand hoe ik mijn accountnaam kan wijzigen (niet in het forum maar bij geocaching.nl).

Ik kan dit namelijk nergens wijzigen cq. aanklikken oid. En ik wil niet een nieuw account aanmaken.

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat je je nickname wilt veranderen bij geocaching.com i.p.v. geocaching.nl. Want de naam die je gebruikt bij .nl is dezelfde als in het forum.

 

Maar het aanpassen van de naam bij .com is sinds mei j.l. niet meer mogelijk. Hier lees je er meer over. Het enige dat helaas overblijft is om inderdaad een nieuw account aan te maken en de founds over te zetten.

dank je wel, we gaan dus een en ander wijzigen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...