Spring naar bijdragen

Gezocht: navigatiesoftware voor PDA


Geinponem

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd of er een navigatieprogrammaatje voor PDA's bestaat waarbij je naast een pijl en/of een kaart ook eenvoudig de gegevens van de cache (tekst met opdrachten en foto's) oproepbaar zijn. Eigenlijk dus een combinatie van een programma als Vito Navigator en GPXSonar.

 

Behalve het feit dat me dit handig lijkt bij het geocachen lijkt me dit ook ideaal voor het uitzetten van wandel- en fietsroutes met achtergrondinformatie over wat er onderweg allemaal te zien is (bijvoorbeeld natuur- en cultuurinformatie).

Het meest ideale lijkt me dat je met het programma de route kan volgen (gps-gestuurt) en dat je onderweg een seintje krijgt als er bij een bepaald punt langs de route achtergrondinformatie opgeroepen kan worden.

 

Weet iemand of zoiets bestaat? Liefst voor PDA's maar ik ben ook geinteresseerd naar dergelijke mogelijkheden op andere GPS-ontvangers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mijn weten bestaat dat niet.

Je zult dus steeds moeten switchen tussen GPXSonar en VitoNavigator II.

Misschien niet echt handig maar ik kan er mee leven.

Een optie is mogelijk een .loc file aan te maken met GSAK en de naam van het WP zodanig instellen dat het bv een opdracht bevat.

Wel even prutsen dus.

Ik weet ook niet hoe lang de maximale lengte van de naam van een Wp binnen een locfile mag zijn en hoeveel Vito ervan weergeeft.

 

Succes,

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of er een navigatieprogrammaatje voor PDA's bestaat waarbij je naast een pijl en/of een kaart ook eenvoudig de gegevens van de cache (tekst met opdrachten en foto's) oproepbaar zijn. E

 

Al eerder was er een kleine discussie over software op PDA. De beginvraag daarbij was welk OS heeeft het? Palm of PocketPC/PocketWindows/PPC?

 

De ontwikkelaar van Cachemate + CacheNav (www.smittyware.com) heeft sinds een paar weken een pocketpc-versie van de software die ik op mijn Palm gebruik.

Ik ben zeer tevreden over deze combi...

bewerkt door chamsin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat iets zeer geavanceerds : De verhalenfluisteraar maar ik vrees dat dit voor huis-, tuin,- en keukengebruik niet echt betaalbaar zal zijn.

 

Na wat serven bij de makers uitgekomen:

http://www.namahn.com/portfolio/intdes.htm

Ziet er goed uit. Is eigenlijk precies wat ik bedoel, maar of het ooit betaalbaar beschikbaar wordt gesteld...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...