Spring naar bijdragen

Patroon in cache gevonden


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Uiteraard kunnen we de humor er van inzien :blush: Maar toch even uit de box gevist, met het oog op kinderen (wat niet weet, wat niet deert).

 

Overigens was de patroon goed onklaar gemaakt: slaghoedje en kruid was eruit en de huls twee keer doorboort. Ik vraag me alleen af hoe het kruid er veilig uit gehaald is.

 

We houden hem als aandenken om later in het logboekje te plakken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Cairnteam heeft al tot tweemaal toe .22-munitie gevonden in Duitse caches. Uit ideele redenen hebben wij die kogels verwijderd maar waar ze nu rondslingeren is even de vraag. We zullen er zelf wel een keer mee gepakt worden door een of andere Grenzschutz-Beambte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De plaatser van het patroon heeft reeds zijn excusses gemaakt.

Hij had op dat moment er even niet bij stil gestaan dat dit dubieus kon zijn.

 

Zo zie je maar weer, je kan ook van een mug een olifant maken. Ik denk dat het beter was geweest om hier niet al te veeel woorden aan vuil te maken. Maar wie ben ik ?!?!?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard kunnen we de humor er van inzien :lol1: Maar toch even uit de box gevist, met het oog op kinderen (wat niet weet, wat niet deert).

 

Overigens was de patroon goed onklaar gemaakt: slaghoedje en kruid was eruit en de huls twee keer doorboort. Ik vraag me alleen af hoe het kruid er veilig uit gehaald is.

 

We houden hem als aandenken om later in het logboekje te plakken :P

 

Nog ff reageren voor ie op slot zit.

Er zijn speciale hamers waar je een kogel in stopt en na een ferme klap heb je kogel van huls gescheiden...kruit er uit en er gebeurt niets meer mee.

 

Ben wel van mening, net als jullie dat het niet in een cache thuis hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...