Spring naar bijdragen

hoe upgraden zonder creditcard?????


Gast theo zutphen

Aanbevolen berichten

Gast theo zutphen

Hoe kan ik upgraden naar premium member zonder creditcard??? ik krijg te zien dat ik het ook met paypal kan doen, maar dan vragen ze alsnog om een creditcard! Help!!!!!!

theo zutphen

theo36@ilse.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien gewoon maar op de oude manier?

 

 

I don't want to use PayPal to subscribe. How can I become a member?

If you don't wish to use PayPal to subscribe, you can send a check or money order for $30 payable to Groundspeak to the following address:

 

Groundspeak

ATTN: Subscriptions

24 Roy St PMB 321

Seattle, WA 98109-4018

 

This will cover an annual subscription (sorry, no monthly subscriptions). Make sure to indicate your login name so we can set it up with a premium membership. We will email you once it has been activated.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat deze opdracht maar aan teamleden en/of modenerators

Zo je misschien, heel misschien, eens een tijdje de topics kunnen gaan lezen en dan misschien eens wat zinniger gaan reageren?

Ik weet het, het is maar een vraag, maar wel met een iets dwingend karakter....

 

Het enige waar we mee bezig zijn is bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of modenerators

 

Een mode-nerator? :D

Haha geen wonder dat je zegt dat we zinnig moeten reageren. Is dat iemand die zwarte kleding voorschrijft? Of een kleding conservator? :lol1:

Nee, maar even serieus Kruimel. Ik ben het met je eens. Jullie worden overal voor aangeroepen.

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

of modenerators

 

Een mode-nerator? :lol1:

Haha geen wonder dat je zegt dat we zinnig moeten reageren. Is dat iemand die zwarte kleding voorschrijft? Of een kleding conservator? :crybaby:

Nee, maar even serieus Kruimel. Ik ben het met je eens. Jullie worden overal voor aangeroepen.

Tja, ik weet het ook niet. Ik heb het niet geschreven :yes:

 

Dan moet je Astronaut vragen wat het betekent. Maar dan alsjeblieft wel via PM, PB of mail... ;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit las ik op het duitse forum:

 

http://www.geocache-forum.de/viewtopic.php...er=asc&start=75

 

BeitragVerfasst am: 2005-Sep-19, 23:10 Titel: Antworten mit Zitat

Geht gaaaaaanz einfach mit PAYPAL - auch ohne Kreditkarte!!!

 

Schickt den Jahresbeitrag von US$ 30,00 an folgende Email mittels PAYPAL...

 

paypal@groundspeak.com

 

Tragt in den Betreff folgendes ein: Groundspeak Premium Member

 

In die Hinweis bzw Textzeile: xxxxxxxx - EUREN ACCOUNTNAMEN bei GC.COM

 

bei xxxxxx folgendes einsetzen:

 

a) GSPNORENEW - wenn einmalig für ein Jahr 30.00$ gezahlt werden sollen

:ph34r: GSPRENEW - wenn das eine Mitgliedschaft bis zu Eurer Kündigung werden soll - Kündigungsfristen sind mir allerdings nicht bekannt!

 

Dann bekommt Ihr eine E-Mail von Paypal, das alle gezahlt ist und das war's - also bei mir ging es so vor ca. 8-9 Monaten. Ich hatte auch keine Kreditkarte und hab mir dann den Quelltext angesehen - obiger Vorgang hat dann das ganze auch ohne KK möglich gemacht.

 

Geld senden muss man ja nicht erklären bei PAYPAL. Das erklärt sich von alleine!!!

 

Grüße,

 

Dietmar

_________________

NEWS NEWS NEWS...

 

Wir bauen aktuell das Finale von THE MYST auf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit las ik op het duitse forum:

 

http://www.geocache-forum.de/viewtopic.php...er=asc&start=75

 

BeitragVerfasst am: 2005-Sep-19, 23:10    Titel:  Antworten mit Zitat

Geht gaaaaaanz einfach mit PAYPAL - auch ohne Kreditkarte!!!

 

Schickt den Jahresbeitrag von US$ 30,00 an folgende Email mittels PAYPAL...

 

paypal@groundspeak.com

 

Tragt in den Betreff folgendes ein: Groundspeak Premium Member

 

In die Hinweis bzw Textzeile: xxxxxxxx - EUREN ACCOUNTNAMEN bei GC.COM

 

bei xxxxxx folgendes einsetzen:

 

a) GSPNORENEW - wenn einmalig für ein Jahr 30.00$ gezahlt werden sollen

:ph34r: GSPRENEW - wenn das eine Mitgliedschaft bis zu Eurer Kündigung werden soll - Kündigungsfristen sind mir allerdings nicht bekannt!

 

Dann bekommt Ihr eine E-Mail von Paypal, das alle gezahlt ist und das war's - also bei mir ging es so vor ca. 8-9 Monaten. Ich hatte auch keine Kreditkarte und hab mir dann den Quelltext angesehen - obiger Vorgang hat dann das ganze auch ohne KK möglich gemacht.

 

Geld senden muss man ja nicht erklären bei PAYPAL. Das erklärt sich von alleine!!!

 

Grüße,

 

Dietmar

_________________

NEWS NEWS NEWS...

 

Wir bauen aktuell das Finale von THE MYST auf.

Volgens mij is dit niet helemaal legaal. Want wie betaalt nu uiteindelijk die 30 dollar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dit niet helemaal legaal. Want wie betaalt nu uiteindelijk die 30 dollar?

Dat is niet zo moeilijk. Je kunt namelijk geld storten vanaf je bankrekening op je eigen Paypalrekening.

 

Ik kan ook gewoon via paypal geld overmaken aan jou. Je hoeft niet eens een paypalaccount te hebben. Je krijgt dan gewoon bericht van Paypal dat ze geld hebben voor jou:)

Het probleem voor jou is dat jij, wil jij je geld hebben, er voor moet betalen aan Paypal.

Paypal is gratis vor degene die geld stuurt.

 

Alleen Groundspeak accepteert wel geld via paypal maar dan moet het met een creditcard betaald zijn aan paypal. Misschien dat deze Duitser wel de manier heeft gevonden....

Tja en dat gedoe van wel betalen als het alleen maar via een CreditCard betaalt is voor Amerika natuurlijk heel normaal. Bijna iedereen heeft in Amerika minimaal 1 CreditCard, maar meestal een hele rits van die dingen. Die enkeling die er geen heeft is niet credietwaarding of heeft er ooit fraude mee gepleegd :ph34r: en die is mooi genaaid. Er zijn in Amerika winkels en andere instanties zat, waar je alleen maar met een CreditCard kunt betalen.

 

Maar om terug te komen op je opmerking. Je bent dus wel degelijk in staat om ook op ebay via Paypal te betalen zonder dat je een CC hebt, door geld op je Paypal rekening te storten.

 

Are you looking for an alternative to credit cards for your online transactions? If so, why not send money from your PayPal balance directly?

 

To do this, you simply transfer money from your bank account to your PayPal account:

 

    * Click the “Add Funds“ tab on the Account Overview page.

 

    * Copy the bank details that will display, including the special identification code, and paste them into the bank transfer slip/sheet from your local bank.

 

    * Within 3-4 working days, the funds will be transferred to your PayPal account balance.

 

 

Your advantages:

 

    * Funds transferred from your local bank account do not reduce your personal sending limit.

 

    * Payments sent from your PayPal account balance are instant – the payment will be credited to the recipient’s PayPal account immediately. This means that the seller can choose to initiate shipment faster and you can enjoy your purchase sooner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe krijg je vanuit Nederland geld op je (gratis) paypalaccount?

 

Add Funds by Bank Transfer

To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

 

 

Transfer funds to the following account:

 

Name on Account: 

PayPal International Ltd

 

PayPal's Account Number: 

266566472

 

Bank: 

Bank of America, N.A.

Amsterdam, Netherlands

 

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

 

Your Bank Transfer ID:

 

You will need to include this ID on your bank transfer form:

 

addvzvpl42c6l

 

 

On your bank transfer form, specify the amount you would like to transfer to your PayPal account. Your transfer must be a minimum of 1 EUR.

 

Your deposit must be in Euros. If your deposit is not in Euros, the bank will convert the funds to Euros prior to transferring the funds to PayPal. Otherwise, your funds will be converted to the currency of your primary balance. To calculate converted currency amounts, use the Currency Converter.

 

It typically takes 3-4 business days after you initiate the transfer for the funds to appear in your PayPal account. After your funds have been successfully transferred to your PayPal account, your Sending Limit will be increased by the amount of the transfer.

 

Dit geldt dus alleen voor ons Dutchies :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...