Spring naar bijdragen

Donateur


Nico Bartels

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 3 months later...
Hoelang mag het uiteindelijk duren voor de melding donateur rond is?

Ik heb enkele weken geleden al een afschrift ontvangen van de storting en nog geen teken van?

 

lteunis

 

Normaliter gaat dat behoorlijk snel. Maar zoals je weet heeft de familie de laatste tijd heel andere zorgen.

 

Ik kan me voorstellen dat het daarom allemaal wat langer gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Hoelang mag het uiteindelijk duren voor de melding donateur rond is?

Ik heb enkele weken geleden al een afschrift ontvangen van de storting en nog geen teken van?

3 weken?

 

Op het afschrift staat 17 juni.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, inmiddels ook donateur. Maar voor de stichting en de hobby. Niet zodat het forum het kan zien. Klinkt zo ongeveer als loggen om het loggen en niet meer voor de jacht......

 

(Ep, die baalt dat ie vanmiddag op een eerste verkenning over de cache struikelde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hetzelfde hoor, 22 juni afgeschreven maar ook nog geen berichtje of iets dergelijks. (vakantietijd?)

 

 

We wachten rustig af, neem aan dat het goede rekeningnummer vermeld staat onderaan de website, dus komt helemaal goed ga ik van uit.

 

 

Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bankafschriften vallen hier om de twee weken in de bus.

 

Het is dus goed mogelijk dat er in totaal drie weken overheen gaan voordat je overschrijving door alle molens is.

Wanneer de afschriften bij mij binnenkomen blijven ze nooit langer dan twee dagen 'op de plank' (vakantieperiode uitgezonderd)

 

Mocht je na drie weken nog niet de status donateur hebben in het forum, trek dan even aan de bel.

Niet iedereeen geeft zijn alias/nickname op. Zonder deze naam op het afschrift is het moeilijk een naam aan een nick te koppelen. Soms kan ik wat met de achternaam in combinatie met het email adres.

 

Hulzebos is een recent voorbeeld. Niet onder deze naam bekend in het forum wel als stuk van z'n emailadres. Bleek dus om de nick 'henk' te gaan. Met een beetje speuren kom ik er dus meestal wel uit.

 

 

PS,

 

Elektronisch bankieren staat op de .nl 'wishlist' :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hulzebos is een recent voorbeeld. Niet onder deze naam bekend in het forum wel als stuk van z'n emailadres. Bleek dus om de nick 'henk' te gaan. Met een beetje speuren kom ik er dus meestal wel uit.

 

Alleen gaat 'henk' tegenwoordig als " JandeBehanger" door het leven ... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...