Spring naar bijdragen

Cache Dubbel Gelogd.


Slepperini

Aanbevolen berichten

oepsie dank je wel Ant, ik raak ook zo snel de kluts kwijt.

 

maar ik zou zeggen tegen de draatjes starter: als je er goed bij voeld log cache's zo vaak als je ze bezoekt, geocachen is geen wedstrijd het is een hobbie die je voor je eigen bezicht en met dubbel, tripple, qwardafonche of zelfs Megaloggen benadeel je niemand, je doet er geen hond kwaad mee dus ik snap het probeem van al die andere mensen niet zo.

het kan dus het mag, dat zegt #groundspeak zelf ook in andere bewoordingen

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En, voor wie toch graag fantaseert over een wedstrijd en zichzelf voor de gek wil houden door het aantal 'found'-logjes te beschouwen als een score: hou jezelf nog een beetje meer voor de gek en mail naar puntenpakken@gmail.com. Je ontvangt per kerende post een lijst met ruim 2000 (veelal gearchiveerde) caches, die je, met toestemming van de eigenaar, zo vaak mag loggen als je wilt. Goed voor vele uren roffelen op de borst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, voor wie toch graag fantaseert over een wedstrijd en zichzelf voor de gek wil houden door het aantal 'found'-logjes te beschouwen als een score: hou jezelf nog een beetje meer voor de gek en mail naar puntenpakken@gmail.com. Je ontvangt per kerende post een lijst met ruim 2000 (veelal gearchiveerde) caches, die je, met toestemming van de eigenaar, zo vaak mag loggen als je wilt. Goed voor vele uren roffelen op de borst!

Hoe verzinnen ze het, het moet niet gekker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het word de mensen het allemaal ook wel gemakkelijk gemaakt

nog even en er word een computer programmatje die alle niet aktive cache eigenaren opspoort hun cache's bijeenverzameld en daar automatich een foundlog op elke opensaatnde dag in je raster en D/T voor je er op genereerd, het Batch loggen optima forma, alleen te gebruiken als je er van houd natuurlijk

of loop ik al weer achter en bestaat het al?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het word de mensen het allemaal ook wel gemakkelijk gemaakt

nog even en er word een computer programmatje die alle niet aktive cache eigenaren opspoort hun cache's bijeenverzameld en daar automatich een foundlog op elke opensaatnde dag in je raster en D/T voor je er op genereerd, het Batch loggen optima forma, alleen te gebruiken als je er van houd natuurlijk

of loop ik al weer achter en bestaat het al?

 

Barny

Ik mag toch hopen dat je nog niet achter loopt én dat dit idee nooit on line komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwijder als CO altijd dubbele logjes en informeer de logger per mail hier over. Vaak zijn het beginners die per abuis 2 keer dezelfde cache loggen of denken dat het de eerste keer niet helemaal goed ging. Daarnaast wil ik voor mezelf ook een reëel beeld hebben van hoeveel cachers langs zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het word de mensen het allemaal ook wel gemakkelijk gemaakt

nog even en er word een computer programmatje die alle niet aktive cache eigenaren opspoort hun cache's bijeenverzameld en daar automatich een foundlog op elke opensaatnde dag in je raster en D/T voor je er op genereerd, het Batch loggen optima forma, alleen te gebruiken als je er van houd natuurlijk

of loop ik al weer achter en bestaat het al?

 

Barny

Ik mag toch hopen dat je nog niet achter loopt én dat dit idee nooit on line komt.

 

 

Wordt al volop gedaan. De lijst telt vele series en er zijn sites die tooltjes voor batchloggen aanbieden. Ga er vanavond even voor zitten en je bent tegen middernacht duizenden puntjes rijker. Een leuke start van het weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn start van het weekend gaat er gelukkig echt héél anders uit zien :)

 

Het wordt goed cacheweer. Dus het wordt lekker buiten genieten. Allemaal alvast heel veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt al volop gedaan. De lijst telt vele series en er zijn sites die tooltjes voor batchloggen aanbieden. Ga er vanavond even voor zitten en je bent tegen middernacht duizenden puntjes rijker. Een leuke start van het weekend!

 

Ieder het zijne, ik denk dat we echt gaan fietsen of wandelen. Ik hoop op een terrasje en/of een ijsje. :pepsi: Dan maar een puntje minder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb denk ik twee caches twee maal gelogd. Een daarvan ga ik binnenkort voor de derde keer loggen. Deze is voor de derde keer van plek veranderd en ik vind dat ik hem dan opnieuw mag loggen als ik hem opnieuw gevonden heb. De ander ben ik ook twee keer geweest, op verschillende plekken.

Zodoende vind ik het best fijn als er meerdere malen op 1 cache gelogd kan worden. Zo en nu is het tijd om naar buiten te gaan (als me gps ondertussen alle caches geladen heeft :wistling: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind dat ik hem dan opnieuw mag loggen als ik hem opnieuw gevonden heb.

beetje rare zin dat jij vind dat je hem mag loggen,

dat zou inhouden dat iemand jou dat loggen zou kunnen verbieden, en dat is niet zo

jij ben degene die bepaalt of jij de cache wel of niet logt

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat je hem twee keer heb gevonden en het leuk vind om jou ervaring van die dag bij te houden in jou persoonlijk online geodagboek eventueel verfraaid met foto's die je onderweg heb genomen zodat je later herinneringen kan ophalen, waarvoor cache je anders?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zou je een note schrijven als je de cache heb gevonden en je naam in het logboekje heb geschreven?

een note schrijf je toch als een "notitie" om wat mede te delen? maar toch niet als je de cache heb gevonden

kijk alles mag, als jij een note wil schrijven doe je dat gewoon, als een ander de vondst in een blijvende herinnering wil behouden is dat ook mogelijk

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...