Spring naar bijdragen

Vriendelijk Verzoek Aan De Leden


Lepman

Aanbevolen berichten

Ik wil iedereen in dit topic bedanken voor hun advies...

 

Maar wil toch ook zeggen dat ik de manier waarop hier mensen hun mening geven ongehoord vind. Je kan ook gewoon normaal zeggen dat je van mening bent dat iemand zich beter niet op dit forum kan laten horen en dat je graag wilt dat ze weg gaan. Het begint er ook op te lijken alsof mensen hier tegen elkaar op willen bieden en allemaal een hardere en pijnlijkere mening willen laten horen. In dat geval stel ik voor daarvoor een topic aan te maken in het forumonderdeel 'wedstrijden' en niet hier in dit topic. Ik hoop dat ik nooit zo ver ben gegaan, maar je weet maar nooit.

 

Ik ga nu eens lekker van mijn rust genieten, en ik wens iedereen -ook GCnl- veel succes met de site en forum en natuurlijk het belangrijkste: Geocachen!

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik moet zeggen dat ik de irritatie van een aantal gebruikers wel een beetje begrijp.

De vraag of en waarom iets niet werkt wordt inmiddels wel heel vaak gesteld op het forum.

Die vraag is in eerste instantie niet bedoeld om vervelend te doen, maar daaruit ontstaat dan steeds discussie en ook de gelegenheid tot trollen.

Het verzoek om op een zichtbare plaats aan te geven dat e.e.a. niet werkt op dit moment, komt mij nog steeds voor als hulpvaardige suggestie.

Ook de moderator wordt er m.i. een beetje moe van steeds weer uitleg te moeten geven.

Dus waarom niet op de pagina's van de functionaliteiten die het betreft aangeven?

Dat lijkt mij al veel irritatie, voor alle partijen, wegnemen....

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus waarom niet op de pagina's van de functionaliteiten die het betreft aangeven?

Dat lijkt mij al veel irritatie, voor alle partijen, wegnemen....

Suggestie ga ik van het weekend uitvoeren.

 

Leuk te lezen dat we helderzienden op het forum hebben die weten te melden dat er achter de schermen geen actie gaande is ;-)

Om deze trollen niet opnieuw te voeden sluit ik voor het eerst in 5 jaar weer eens een draadje :-P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...