Spring naar bijdragen

Meerdere Cache Beschrijvingen Tegelijk Downloaden?


Team Van Lent

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Ik wil voor m'n vakantie een serie cache beschrijvingen downloaden/uitprinten. Kan dit in één keer, of moet ik ze gewoon stuk voor stuk openen en dan "print" kiezen? Ik heb al in het forum gezocht, maar kan niks over dit topic vinden. Indien het toch bestaat: sorry voor de doublure.

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden,

 

Team van Lent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mocht je gsak gebruiken. Dan kun je hier binnen een selectie maken. Welke je kunt exporteren naar een html boekwerkje (een x aantal html paginas kompleet met index/menu) Dit zijn nu alle cache paginas/omschrijfing/foto/hint.

 

Door deze map met html bestanden bv op je mobiele telefoon/pda/laptop te zetten heb je al je caches van die regio altijd bij de hand. De html bestanden zullen lees baar zijn in de webbrouser van je telefoon en heb je geen internet verbinding nodig.

 

Zelf heb ik zo alle caches die ik nog niet heb gedaan in mijn telefoon staan (zonder internet verbinding) En zoek met behulp van het gc-nr verkregen uit mijn gps (zelfde extract, wp's)de bij behorende omschrijving er bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je geen GSAK hebben en geen premium member zijn, maar wel Firefox gebruiken, bekijk dan ook beslist eens de firefox-plugin GC-Tour.

Je kunt er caches mee markeren voor een tour en vervolgens snel alles printen (inclusief foto's, tabellen en evt. spoilers). Ook bestaat er de mogelijkheid om naar wens foto's of andere plaatjes met een klik weg te laten voor de print of stukken tekst te deleten.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds eergisteren ben ik in het bezig van een (oudere) smartphone die HTML bestanden kan lezen. Van marktplaats voor weinig. Dan dus (zoals hierboven al geschreven) kun je een HTML bestand van een redelijk grote database maken die je kunt lezen via je smartphone of welk apparaat je dan ook gebruikt voor het lezen van HTML.

 

Voor GSAK kun je ook verschillende macro's vinden die de beschrijvingen naar je autonavigatie kan sturen als POI bestand. Ik heb zelf een nuvi, maar ik vind de batterijduur daarvan te weinig om bv een multi mee te lopen. Wel ideaal voor tradies!

 

En als je echt gewoon papier wilt hebben;

Dit vind ik een meesterlijke optie: Van een cachebeschrijving tot 8 pagina's kun je een klein boekje printen die in het veld VEEEEL handiger is dan een aantal aan elkaar geniete A4'tjes.

http://www.pocketmod.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Heb even de tip bekeken van GCtour en ik moet zeggen dat het erg makkelijk is :thumbup: bedankt voor deze tip.

Verder gebruik ik GSAK maar hoe maak ik zo'n HTML om in mijn telefoon te zetten ??? mocht er iemand zin hebben

het een en ander uit te leggen dan hou ik me aanbevolen. Bedankt en Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe maak ik zo'n HTML om in mijn telefoon te zetten

 

In GSAK onder File,Export,HTML Files (ctrl-h) Hier mee word een extract gemaakt van gsak met index. Wel een selectie maken.

De zo gemaakte map met submappen en bestanden kunnen vervolgens in zijn geheel via de verkenner/software van de telefoon worden gecopyeerd. Via bestanden beheer in je telefoon kan vervolgens het bestand index.htm(l) worden geopend.

 

Ook is de zo gemaakte extrakt gemakkelijk voor onderweg als je geen inet op je laptop hebt. En wel je laptop meeneemt. tijdens je wekendje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...