Spring naar bijdragen

watch this cache


Heirbaut Hunters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie dat er drie accounts een watch op mijn cache hebben staan. Eentje ben ik zelf, maar wie zijn die andere twee? Hoe kom ik daar achter?

Ik meen ook dat een paar weken geleden dezelfde vraag is gesteld. Ik kan die alleen niet terugvinden.

Het is trouwens niet nodig een watch op je eigen cache te hebben. Als owner krijg je sowieso bericht. Met een watch erbij, krijg je alle logs dus dubbel toegestuurd. :dribble::wine:

 

Voor zover ik weet kun je niet technisch achterhalen wie jouw cache watchen. Ik vind het al knap dat je via detective-methoden al 50% van de watchers hebt kunnen achterhalen :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het echt wilt weten, dus een nachtje niet slapen er voor over hebt volgt hier de tip van de dag door 8BG:

 

Als de klokkentoren drie uur slaat, en het is buiten donker, dan is de kans groot dat het middernacht is. Sluip dan stiekempjes het bed en begeef je naar de dichtstbijzijnde computer met internetaansluiting.

Tast naar de aan/uit knop en druk deze in. Een moment later (met Microsoft kunnen momenten best wel lang duren :wistling:) staat de pc gereed om in te loggen op internet. Doe dit.

Zoek middels de modernste zoektechnieken je eigen cache op, en nu komt het, plaats een note op je cache. Schrijf hierin een tekst van dienvolgende aard:

 

"Hallo.

 

Tot u spreekt de eigenaar van deze cache. Uit deskundig onderzoek blijkt dat u zich aangemeld op de watchlist van deze stash. Om deze service in het vervolg mogelijk te houden, dient u een mailtje met uw naam en model GPSr te sturen naar onderstaand mailadres.

 

Alvast bedankt voor de moeite,

 

De cache eigenaar." *

 

En nu komt de grap: haal meteen de note weer weg. Niemand zal ooit weten dat je deze note gepost hebt, behalve die twee mensen op je watchlist. En die zullen, als paniekreactie op het mailtje dat ze binnenkrijgen, via die watchlist dus weer, je meteen, a la minute een wederberichtje sturen.

Weet jij wie zij zijn en jou sporen zijn uitgewist. De perfecte misdaad, gna gna gna.

 

Sorry, ik liet me met die laatste uitspraak iets te veel gaan. Maar de bedoeling is duidelijk.

 

Succes, ik zie je mailtje wel langskomen! 8BG

 

 

* Hier zet je natuurlijk je eigen adres onder. Deskundig onderzoek is niet vereist, maar klinkt wel leuk. Ieder die op de watchlist staat krijgt immers een mailtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de klokkentoren drie uur slaat, en het is buiten donker, dan is de kans groot dat het middernacht is.

Die kans is bijna nul, want dat kan alleen zo zijn als de klok van slag is of flink verkeerd loopt.

 

Middernacht is 12 uur, waarbij je er nog over kunt twisten of dat 12 uur ware tijd moet zijn, d.w.z. ca. 0:40 wintertijd of 1:40 zomertijd, of 12 uur kloktijd. :wistling:

Maar dus nooit 3 uur... :wine:

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de klokkentoren drie uur slaat, en het is buiten donker, dan is de kans groot dat het middernacht is.

 

wordt

 

Als de klok van de toren drie maal slaat, en het is buiten donker, dan is de kans aanwezig dat het ergens in de nacht is en dat zelfs nu nog de heer P. Psies zijn ogen open houdt en alert reageert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de klok van de toren drie maal slaat, en het is buiten donker, dan is de kans aanwezig dat het ergens in de nacht is en dat zelfs nu nog de heer P. Psies zijn ogen open houdt en alert reageert

Psies :angry:

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de klok van de toren drie maal slaat, en het is buiten donker, dan is de kans aanwezig dat het ergens in de nacht is en dat zelfs nu nog de heer P. Psies zijn ogen open houdt en alert reageert

Moet eigenlijk zijn:

Als het uurwerk van de klok van de toren drie maal slaat, en het is buiten donker, dan is de kans groot dat het ergens in de nacht is, en als het binnen ook donker is dan is de kans klein dat de heer P. Psies zijn ogen open houdt en alert reageert

Dus die komt echt niet zijn bed uit. :angry:

Ook al is het idee van 8BG nog zo slim. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...