Spring naar bijdragen

Geen Mail Als Er Een Nieuwe Is + geen melding gevonden caches


pe1mzs

Aanbevolen berichten

Hoi,

Vandaag geen mail mogen ontvangen zoals altijd dat er een nieuwe lag in de buurt. Komt dit vaker voor? en zo ja is daar een verklaring voor.

was wel weer erg jammer om pas laat te ontdekken dat er weer metaal te scoren was, maar op het moment van ontdekken via "newest in the Netherlands" was dat al vergeven aan de echte vroege vogels hier in de buurt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

nee ligt niet aan de mail instellingen ! denk eerder aan GC.com of nl geen idee waar bericht gegenereerd wordt maar denk bij .com Heb het al is eerder gemerkt dat er geen mail was en wel een nieuw stipje op de kaart...rara wie het weet mag het zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde probleem hier vandaag. Naast nieuwe caches, komen ook een aantal caches en TB's die op de Watchlist staan niet door, terwijl er wel op gelogd is vandaag. Ook PQ's komen niet aan. Zoals gewoonlijk, zal ook dit probleem zichzelf wel weer oplossen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort berichten worden gegenereerd bij .com. Tot vanmiddag leken ze te werken, maar misschien is er een storing opgetreden. Vaak is het even geduld hebben :lol: !

 

 

dat zullen we dan maar hebben

GC1CMZ3 was het mijngeval welke niet in de notificatie stond....

Ook wilde ik een geo d´or uitreiken maar deze stond nog niet in de lijst terwijl een latergelopen cache er wel instond en ik wel kon uitreiken dit is wel .nl maar weet dat er daar nog hard geknutseld wordt dus hebben daar nog wel geduld en die geo d´or komt er wel voor "nacht der nachten"

 

bedankt voor de reacties ben blij dat ik niet de enige ben met deze fenomenen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mij viel dit op. In Hoogvliet is een nieuwe serie van 5 oprapers en een bonus online gekomen. 3 van de 6 kwamen in een notificationmail. De anderen niet, vielen wel binnen de afstand die ik ingesteld heb.

 

Oprapers? Klinkt een beetje negatief.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...