Spring naar bijdragen

Fotowedstrijd


Team jemar

Aanbevolen berichten

Fotowedstrijd

 

Beste forumgebruikers,

 

Dat alles nog niet zo gaat op de GC.nl-site is een feit. De statistieken lopen nu weer wat en de rest loopt hopelijk binnenkort. En ja: wachten duurt inderdaad lang (zo wacht ik al heel lang op de hoofdprijs in de Staatsloterij :lol:) ...Om het omgemak iets te verzachten zijn we een (ons inziens) leuke actie gestart. Het is een fotowedstrijd met als thema: 'Cachen in de natuur'. Voor de winnaars zijn drie T-shirts beschikbaar (zie afbeelding).

 

gc-shirt_technature_olive.jpg

 

Zoals het thema al aangeeft, moet de foto te maken hebben met cachen in de natuur: gebruik jullie creativiteit of duik in je archief en snor een leuke foto op! Upload je inzending in je bericht of plaats het op je webspace; deel de foto met ons en andere gebruikers :blush: ! Let er svp wel even op dat je foto niet te hoog en te breed wordt, zodat er lang over de pagina gescrolld moet worden. Per forumgebruiker staan we één inzending toe met één foto. Je kunt je inzending plaatsen tot 18 februari 2009. De winnaars krijgen van ons via PM bericht en worden uiteraard hier bekend gemaakt!.

 

Veel succes!

 

Let op: even om te benadrukken: er moet wel duidelijk een relatie zijn tussen geocachen en de natuur. Dus foto's van mooie landschapjes: prachtig, maar wel met gps; kist oid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het moet dus een natuurfoto zijn die aantoonbaar met geocaching te maken heeft? (dus met een GPS, micro, kistje, etc... in beeld? )

 

Goed dat je het even vraagt Wam! Dar is correct! Dus geocachen én de natuur. Er moet dus een aantoonbare relatie zijn...Aangezien dit niet bij de eerste foto's het geval is, zet ik deze even op invisible en mogen Huntertje en Van Druten een tweede inzending doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet dus een natuurfoto zijn die aantoonbaar met geocaching te maken heeft? (dus met een GPS, micro, kistje, etc... in beeld? )

 

Goed dat je het even vraagt Wam! Dar is correct! Dus geocachen én de natuur. Er moet dus een aantoonbare relatie zijn...Aangezien dit niet bij de eerste foto's het geval is, zet ik deze even op invisible en mogen Huntertje en Van Druten een tweede inzending doen...

 

Nou ja, dat is dan toch weer erg aardig, ik ga maar weer spitten in het archief........... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het een idee om met de ingezonden foto's de fotocaroussel eens te updaten ?

 

Cirkel

 

Wat denk je dat de reden is van deze actie? ;) ;)

 

PS,

 

T-shirt op de foto klopt overigens niet helemaal. Kijk even op de shop pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...