Spring naar bijdragen

Waarom kocht je een GPS en waarom kwam je hier


TeamTobi

Waarom kocht je een GPS en waarom kwam je hier  

126 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom kocht je een GPS en waarom kwam je hier

    • Ik wilde navigatie op de weg, en ik zag dit op internet
      5
    • Ik hield van wandelenen, en vond dit een leuke aanvulling
      41
    • Ik heb deze voor GC aangekocht omdat ik het geweldig vond (vind)
      51
    • Ik wilde graag 'GC
      15
    • k ben een "nerd"
      14


Aanbevolen berichten

Tja, gewoon benieuwd waarom men een GPS kocht en hoe men eigenlijk hier kwam....

en heb te vlug gedrukt :D met de poll vragen die ik nu niet meer aan kan passen. HELP @!!#$

 

..nevermind, laat de poll maar staan met de foutjes...

 

overig met toelichting is de missende poll keuze btw :rolleyes:

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, gewoon benieuwd waarom men een GPS kocht en hoe men eigenlijk hier kwam....

en heb te vlug gedrukt :P met de poll vragen die ik nu niet meer aan kan passen. HELP @!!#$

 

..nevermind, laat de poll maar staan met de foutjes...

 

overig met toelichting is de missende poll keuze btw :rolleyes:

 

 

Overig -

Ik heb met mijn verjaardag van mijn vriendin een GPS (2e hands) gekregen.

Omdat ik binnen de scouting actief ben, en lopen het leukste vindt, was haar redenatie:

"van harte met je verjaardag en misschien is dit en leuke aanvulling".

Nu cache ik met veel plezier en heeft mijn vriendin spijt als haren op haar hoofd van dit cadeau :P:D

bewerkt door tukkerboertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kocht een Gps omdat ik graag in de natuur ben.

 

En doordat ik een beetje aan het surfen was op internet kwam in in contact met geocaching tja beide passen heel goed bijelkaar. Dus ik dacht leuk om samen met mijjn zoon te doen, en die werd weer eens verliefd. Goh en meisje ging voor dus ga ik niet zo snel meer :rolleyes:

 

Maar er is goede hoop, ik ben nu ook verliefd en mijn meisje vind het heel leuk, wel te hopen dat ze dit niet ziet door de rozewolken. Dus lijkt het mij slim om een paar prachtige multi's te laten zien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Eigenlijk hebben wij hem van mijn broertje gekregen. Hij heeft hem indertijd gekocht, omdat hij een jaar door Australie gezwerven en ons op de hoogte wilde houden waar hij zat door coordinaten door te geven per sms. Toen hij terug kwam heeft hij eerst een tijdje werkloos in de la/ kast gelegen.

 

Tot we op een avond naar Jack Spijkerman (toen hij nog op 3 was) zatten te kijken en daar een man/ stel kwam vertellen over deze leuke bezigheid. Toen dachten wij he, zo'n apparaatje hebben wij ook. Laten wij eens gaan kijken op de site en het uit proberen.

 

Sindsdien doen wij regelmatig eentje. Mijn broertje gaat ook wel eens mee als we gaan scoren. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overig:

 

Wij zagen een item over GC op tv bij Jack Spijkerman en zo op dit forum gekomen.

 

Na een stuk of 25 caches gevonden te hebben met zelf getekende kaarten en kompas, waren we toch al wel lichtelijk verslaafd, dus hebben we een tweedehands gps via marktplaats gekocht en daar cachen we nog steeds mee!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PDA van werkgever voor "test en onderzoek" omdat we deze aan gebruikers moesten ondersteunen.....

(vak: systeembeheerder dus hierboven op "Nerd" geklikt)

Dan ga je kijken wat er allemaal mee mogelijk is en zo op GC uitgekomen.

Ondertussen cache ik allang niet meer met de PDA (heb 'm nog wel altijd bij me) maar heb mezelf op een echte GPS getrakteerd :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via een vriend in aanraking gekomen met geocachen. Vanaf cache 1 vond ik het geweldig, dus redelijk snel zo'n apparaat aangeschaft (GPS60). Inmiddels bijna 2 jaar verder en bijna 800 caches gedaan. Ben dus redelijk verslaafd. Oktober 2007 een andere gps gekocht (GPSmap 60Cx), ivm ontvangst en navigeermogelijkheden in de auto, kaarten, enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk... hebben we nog steeds geen gps. We hebben nu een 'oude' te leen van Brabants Hoop. Maar we gaan er binnenkort 1-tje kopen en we weten intussen wel wat we belangrijk vinden.

 

En onze gps is puur voor geocaching :rolleyes:

 

(maar wie weet waar we hem op termijn nog meer voor gaan gebruiken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ooit iets over GC gelezen, toen leek het wel interessant maar niks mee gedaan.

totdat ik vorig jaar een HTC 3600 met ingebouwde gps kocht. tijdens het zoeken naar software voor deze telefoon stuiten ik weer op GC. Samen met mijn vriendin de eerste cache gaan zoeken, en we vonden het beide ontzettend leuk. we cachen nu nog steeds met de HTC 3600. Maar sinds kort ook met de HTC Diamond (heeft vriendin gekocht) het cachen gaat hier goed mee, dus waarom wat anders kopen..

 

Warzel

 

ps. zijn vandaag precies een jaar aan t cachen..

bewerkt door Warzel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom GPS? en waarom dan een Garmin 60Csx? :dribble:

 

Het is gewoon leuk tijdverdrijf. Shimrod bracht mij bij GC. Ik mag graag rondstruinen in natuur. Daarnaast kun je gewoon heerlijk je rondstruinen en je afstand en tijd in de gaten houden.

Sinds ik diabetes ben loop ik nog meer en dan is een trajectje uitzetten met een GPS ook lekker handig.

 

waarom een 60Csx met stafkaarten? Tja.. dat is een afwijking..

I love gadgets!

 

 

Voor de rapertjes gebruik ik voornamelijk de Mio (auto satnav) :lol1: en voor het heerlijk echte loopwerk mijn Garmin. :lol:

 

Heerlijk gewoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een heerlijke hobby. Gezond, altijd buiten en vooral in beweging.

Met je werk ben je vaak te veel en te lang binnenshuis bezig en dan is is te weinig lichaamsbeweging snel een gevolg daarvan.

Bovendien is samengaan van lichamelijke inspanning en ook nog eens een keer de grijze cellen laten werken een ideale combinatie.

Wij doen dit nu ruim anderhalf jaar en zijn echt verslaafd...We vullen zelfs onze vakanties in met GC...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen van bovenstaande opties.

 

 

 

Willen naar een bepaald gebied in de VS. Daar heb je een vergunning voor nodig. Indien je deze vergunning krijgt, krijg je ook een kaartje met daarop de coördinaten van je uiteindelijke bestemming. Een GPSr is dan wel gemakkelijk. Zodoende op zoek gegaan naar wat er nog meer mee mogelijk is, omdat het voor één dagje toch wel een behoorlijke uitgave is. Huren zagen we niet als optie omdat we een dergelijk apparaat niet kenden.

 

 

 

Al surfend op gc.nl uitgekomen. Daarna onze wensen op een rijtje gezet met betrekking tot de GPSr en na ontvangst een keer op pad gegaan voor de eerste gc. Sindsdien verslaafd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een aantal senioren (60+) een wandeling gemaakt in het nabij gelegen nationaal park onder begeleiding van een boswachter. Deze vertelde over een daar verborgen schat. Heel sceptische het verhaal aangehoord maar toch nieuwsgierig geworden. Thuis de site van GC.nl bezocht. En zo is het gekomen. Bijna 70 en nog verslaafd :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...