Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ik heb het idee om een event te organiseren voor cachers die zich aangemeld hebben voor

1-1-2003. :yes:

Het idee is ontstaan door een treffen met een ervaren cacher die bij ons alle cola heeft opgedronken.

Dus met andere woorden degene die zich voor 1-1-2003 zich aangemeld heeft op geocaching.nl is op dit event welkom en een ieder na 1-1-2003 dus helaas niet.

We kunnen hier dus gesprekken voeren over ver vervlogen tijden toen er nog mailtjes werden verstuurd met als inhoud:

Bedankt ik heb genoten van jou cache en we spreken elkaar weer bij het volgende event of ik kom van de week even een kopje thee drinken. :(

 

Voor degene die dit een leuk idee vinden hoor ik het graag dan kan ik actie ondernemen om dit ouwe stompen event te gaan organiseren. :thumbup:

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk idee, ook Mamma behoort echter niet tot die groep...

 

Niet om die reden, maar toch een aanmerking -> een EVENT moet toch voor iedereen te bezoeken zijn, heb je wel al geinformeerd bij de reviewers of dit mogelijk is, voordat je je van alles op de hals gaat halen en energie erin gaat steken ?

 

Succes met het organiseren in ieder geval, ik lees de logs wel tzt :cry:;)

bewerkt door ikbenmamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee, en de dag erna een Newbie Event.

Alleen toegankelijk voor cachers die zich na 01-01-2008 hebben ingeschreven... ;)

en de dag daarna een event voor alles wat er nog tussen zit?? :cry: De midlifecrisescachers??? of de midcachecrises...of...ach...whatever...als er maar een event komt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum! :cry:

Maak er dan een kilo-event van.

 

Dit is wel voor iedereen toegankelijk. Sommigen moeten dan nog 'even' wat huiswerk doen. (ik ook)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voordat je je van alles op de hals gaat halen en energie erin gaat steken ?

 

Er zijn niet zo heel veel cachers meer actief, van voor die datum.

Een deel wat nog wel actief is, zie je nooit op evets.

 

De ouwe stompen, die events bezoeken zijn op 1 hand te tellen.

 

Als ik een tip mag geven: Haal qua catering niet te veel in huis.

Ik denk dat je het met 1 leverworst, een familizak chips en een 2-literfles cola wel red.

 

Komen er ook eventcaches?

Alleen voor "eerlijk loggende ouwe stompen"?

 

Krijg je waarschijnlijk het "erepodium" niet eens vol. :cry:

Zomaar wat eerste gedachten...

 

Misschien de datuim een jaartje omhoogschroeven?

 

Dan mag ik weliswaar nog steeds niet komen, maar is de doelgroep in elk geval zoveel groter, dat er misschien wel sprake is van een event. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik heb het idee om een event te organiseren voor cachers die zich aangemeld hebben voor

1-1-2003.

Het idee is ontstaan door een treffen met een ervaren cacher die bij ons alle cola heeft opgedronken.

Dus met andere woorden degene die zich voor 1-1-2003 zich aangemeld heeft op geocaching.nl is op dit event welkom en een ieder na 1-1-2003 dus helaas niet.

We kunnen hier dus gesprekken voeren over ver vervlogen tijden toen er nog mailtjes werden verstuurd met als inhoud:

Bedankt ik heb genoten van jou cache en we spreken elkaar weer bij het volgende event of ik kom van de week even een kopje thee drinken.

 

Voor degene die dit een leuk idee vinden hoor ik het graag dan kan ik actie ondernemen om dit ouwe stompen event te gaan organiseren.

 

Groetjes Keske27

 

Cachers die zich aangemeld hebben voor 01-01-2003.... Waar aangemeld hebben? Op geocaching.com? Geocaching.nl?

 

En wat nu met de cachers die in de periode dat hin naam niet gewijzigd kon worden, een nieuwe account hebben aangemaakt? Zowel bij gc.com als bij gc.nl?

 

Ik denk niet dat er veel zullen komen, of dat moet juist de bedoeling zijn. De meeste cachers van het eerste uur zijn al lang gestopt, of zijn al dood of hebben geen behoefte aan een event. Ik ken er nog maar een paar meer van het eerste uur.

En ik weet niet waar je het weghaalt, maar ik heb nog nooit een mailtje verstuurd om iemand voor een cache te bedanken en heb ook nooit een bedankmailtje gehad over een van mijn caches. De communicatie ging 6, 7 jaar geleden ook gewoon via een logje op de cachepagina en als het privé was,w erd er gebeld. Eigenlijk is er niets veranderd. Zo lang is 6 a 7 jaar geleden ook weer niet. Ook toen was er al GSM, PDA, TomTom, Skype, (iets minder) breedbandinternet, forum.

 

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum! :cry:

 

Het ging bij Kees om de Die Hards, de volhouders, de mensen van het eerste uur. Niet om "grote" namen.

En wat is groot?

En wat moet men met Thex en Wixlii als kleine namen als Kruimel en Fee wel mogen komen...... die zijn van voor die datum!

 

Hmmmm, een paar grote namen als Thex en Wilxlii Carotte mogen dan niet komen......die zijn van na die datum!

Maak er dan een kilo-event van.

 

Dit is wel voor iedereen toegankelijk. Sommigen moeten dan nog 'even' wat huiswerk doen. (ik ook)

 

Alsjeblieft niet, dan gaat men nog meer de natuur in de vernieling jagen om zo snel mogelijk 1000 founds te hebben.

Dat is nu net het verschil tussen een cacher van het eerste uur en de cachers van nu.... Die van het eerste uur kan het nu nog niet schelen, weet zelfs niet eens, hoeveel caches hij/zij gevonden heeft. Is totaal niet belangrijk. Een dag eruit is belangrijker dan een found. Cachers van het eerste uur doen niet aan rankings, vinden FTF maar onzin en hebben meestal al helemaal geen zin meer om op een event te komen.

 

Wel een grappig idee Kees. Ik zat zo te denken, hoeveel zouden er nu kunnen komen als ik een gelijke event zou organiseren en er nog een bepaling aan vast knoop door te stellen dat men niet alleen geocacher moet zijn van voor 2003, maar ook nog in een van de drie Noordelijke provincies moet wonen. Weet je op hoeveel ik dan kom? Nog niet genoeg om rond de eettafel te kunnen zitten bij mij in de kamer. De meeste van het eerste uur zijn gestopt, waaronder "echte" grote namen ;) En van een aantal weet ik ook dat ze inmiddels het tijdelijke al verwisseld hebben met het eeuwige.

 

Dus aan een kan koffie en een cacke hebben we genoeg. Dan kan de KralenFee haar Drentsche goedgevulde Groentesoep maken en die gaan serveren als men uitgecached is. Dat zal snel zijn omdat er geen event caches zijn ;)

 

Kees, het idee is leuk, maar zo'n eventcache zal er niet gaan komen. Straks krijgen we events voor scheve neuzen, dikbuiken (waaronder grote namen), hazelippen, HDHDers, rokers en niet rokers, drinkers en niet drinkers, schelen en andere brildragers, loensers, hoesters en proesters, sexlozen en vreemdgaanders enz enz. Zitten we echt niet op te wachten. Buiten dat, zie IkbenMa haar posting. Ze heeft al eerder met een gelijksoortige bijltje gehakt.

BTW, Kruimel en Fee voldoen wel aan de voorwaarden, maar zouden niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, grappig al die reacties van die geocachevruchtjes ;)

 

Deze, in meerdere opzichten, ouwe stomp [geo-lichting 01-7 en defensie-lichting 82-5] komt nog regelmatig op events en organiseert ze ook nog steeds :cry:

 

Ik zie de uitnodiging wel komen, het assortiment zal toch , naast cola en chips uit "puur natuur" dus bier en jenever moeten bestaan ;)

 

Zonnig spoor

 

ZUURTJE

bewerkt door Zuurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks krijgen we events voor scheve neuzen, dikbuiken (waaronder grote namen), hazelippen, HDHDers, rokers en niet rokers, drinkers en niet drinkers, schelen en andere brildragers, loensers, hoesters en proesters, sexlozen en vreemdgaanders enz enz.

 

Ha...gelukkig..toch nog een paar events waarbij Beukenootje wel aan de criteria voldoet! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...