Spring naar bijdragen

Paperless cachen met een Garmin Nuvi


de_som

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het hier al vermeld is, maar ik kan er niet zoveel over terug vinden. Maar zie hier onder een link naar een engelstalig handleiding om cache beschrijvingen op een nuvi te krijgen.

 

http://pilotsnipes.googlepages.com/index.html

 

En het bijbehorende topic of het forum van www.geocaching.com.

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...p;#entry3473680

 

 

Ik heb nog geen ervaring, ben er wel mee aan het spelen.

 

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb er inmiddel wat cache beschrijvingen opgezet en het valt helemaal niet tegen. Als de beschrijving lang is past hij er niet meer op. ook de logs en hints komen er op te staan.

 

Valt helemaal niet tegen.

 

Dennis

bewerkt door de_som
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er inmiddel wat cache beschrijvingen opgezet en het valt helemaal niet tegen. Als de beschrijving lang is past hij er niet meer op. ook de logs en hints komen er op te staan.

 

Valt helemaal niet tegen.

 

Dennis

 

Inmiddels is de macro zo verbeterd dat in bijna alle gevallen de gehele cache beschrijving + hints + logs te lezen zijn. Op de nuvi 200 kan dit tot 11.000 tekens en bij andere type nog veel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er inmiddel wat cache beschrijvingen opgezet en het valt helemaal niet tegen. Als de beschrijving lang is past hij er niet meer op. ook de logs en hints komen er op te staan.

 

Valt helemaal niet tegen.

 

Dennis

 

Inmiddels is de macro zo verbeterd dat in bijna alle gevallen de gehele cache beschrijving + hints + logs te lezen zijn. Op de nuvi 200 kan dit tot 11.000 tekens en bij andere type nog veel meer.

 

HEt probleem met de macro is dat deze geen ondescheid maakt in type cache. maw alles komt in een keer onder je eigen POIs. Ik ben aan het testen om dit op te splitsen naar type cache...