Spring naar bijdragen

topo's laden


1ltmoos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kan ik in een garmin 60scx meerdere Topokaarten laden (en gebruiken) zonder dat de eerst geladen kaart gewist wordt?

Je kunt wel meerdere kaarten tegelijk laden, mits je geheugenkaart groot genoeg is natuurlijk.

Ik heb er nu Topo NL en Belgie op staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geheugenkaart van de 60CSX groot genoeg is kan je met Mapsource meerdere TOPO-kaarten laden en CN. Daar maakt Mapsource 1 bestand van en zet dat dan op de geheugen kaart. Wil je daarna nog een kaart laden dan zal het eerste bestand gewist worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ïk heb geprobeerd vanuit de PC twee kaarten in de GPS te laden, maar dan wordt de eerste gewist.

Is er een "kunstje" om dit te realiseren?

Mijn geheugenkaart in de GPS is 4 GB dus daar kan het niet aan liggen.

 

Moos

 

eerst 1 kaart in mapsource selecteren, daarna de andere kaart zichtbaar maken en die selecteren. vervolgens in één keer laden naar de GPS, dus niet één voor één en achter elkaar aan, maar tegelijk.

succes

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ïk heb geprobeerd vanuit de PC twee kaarten in de GPS te laden, maar dan wordt de eerste gewist.

Is er een "kunstje" om dit te realiseren?

Mijn geheugenkaart in de GPS is 4 GB dus daar kan het niet aan liggen.

 

Moos

 

eerst 1 kaart in mapsource selecteren, daarna de andere kaart zichtbaar maken en die selecteren. vervolgens in één keer laden naar de GPS, dus niet één voor één en achter elkaar aan, maar tegelijk.

succes

Arjan

 

Dat heb ik ook een keer gedaan. Daarna lukte het niet meer. Ik wil graag CN en TOPONL en Belgie erin hebben. Bij CN kan ik geen kaart selecteren. Hoe gaat dat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...