Spring naar bijdragen

Prikstok verkrijgbaar


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Er is altijd vraag geweest naar een prikstok. Daar was een hele handige en compacte uitvoering van. Originel was dat een mobiele infuusstandaard die dan afgezaagd werd. Daarmee had je een oprolbare prikstok.

Maar die dingen zijn/waren schaars. Als je er een te pakken kon krijgen, viel de prijs nog redelijk mee. Maar schaars dus.

Nu is er blijkbaar iemand op in gesprongen die ze nu commercieel maakt. Zo zien ze er uit:

 

399_0.jpg

 

Ze zijn te koop bij geocoinshop.de maar zijn *^%@duur: € 28,90 en daar komen de verzendkosten dan nog bij.

Maar voor wie het ervoor over heeft... Ik niet (maar ik heb dan ook al een prikstok :yes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik cache al drie jaar zonder en het bevalt me nog steeds prima :thumbup:

Bovendien, op de plekken waar je er al eentje nodig zou hebben is er meestal wel natuurlijk materiaal aanwezig, maar zoals al opgemerkt: je ogen zijn je belangrijkste werktuigen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik cache al drie jaar zonder en het bevalt me nog steeds prima :dribble:

Bovendien, op de plekken waar je er al eentje nodig zou hebben is er meestal wel natuurlijk materiaal aanwezig, maar zoals al opgemerkt: je ogen zijn je belangrijkste werktuigen. :yes:

 

En meestal is een overvloedig aanbod van natuurlijk 'prik' materiaal een teken dat je op de plaats van bestemming aangekomen bent :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook nog nooit nodig gehad, zo'n prikstok.

Als er dan al eens geprikt moet worden, dan betekent dat druk bebladerd gebied, en daar zijn stokken genoeg voorhanden om mee te prikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes::thumbup: Ergens komt mij deze discussie bekend voor :dribble::lamo:

Mij ook. En de reden dat ik dit bericht heb geplaatst is ook niet om er een discussie mee uit te lokken. Dit bericht was voor mensen die wél een prikstok willen / nodig hebben. Nu weten ze waar er eventueel een te krijgen (kopen) is.

 

En zo'n telescoop-antenne die je wel op auto's ziet ? Gezien vanaf 5 euro op internet.

Prikken met iets dat inschuift? :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen het prikwerk indien nodig wel met een mooie tak, alhoewel die nog wel eens willen breken.

Maar je hoeft ze tenminste niet de hele weg mee te nemen. :rolleyes:

 

En toch... wij hebben ook wel eens staan prikken met een tak..de cache niet kunnen vinden. We hadden eigenlijk al opgegeven toen een ander team aan kwam lopen met zo'n mooie "infuusstandaard prikstok", daarmee werd de cache erg snel boven getoverd dankzij de "tok" die bij ijzer op ijzer beduidend anders klinkt dan met hout op ijzer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is altijd vraag geweest naar een prikstok. Daar was een hele handige en compacte uitvoering van. Originel was dat een mobiele infuusstandaard die dan afgezaagd werd. Daarmee had je een oprolbare prikstok.

Maar die dingen zijn/waren schaars. Als je er een te pakken kon krijgen, viel de prijs nog redelijk mee. Maar schaars dus.

Nu is er blijkbaar iemand op in gesprongen die ze nu commercieel maakt. Zo zien ze er uit:

 

399_0.jpg

 

Ze zijn te koop bij geocoinshop.de maar zijn *^%@duur: € 28,90 en daar komen de verzendkosten dan nog bij.

Maar voor wie het ervoor over heeft... Ik niet (maar ik heb dan ook al een prikstok :) )

D.A.M is een merk van visspullen. Daar komt in ieder geval het tasje vandaan! En ja, ze zijn lekker bezig met de commercie :rolleyes:. 7,50€ was al teveel, 28€ is helemaal van de zotte. Bovendien is die stok ook te kort voor mensen boven de 1,70m.

 

Wij doen het prikwerk indien nodig wel met een mooie tak, alhoewel die nog wel eens willen breken.

Maar je hoeft ze tenminste niet de hele weg mee te nemen. :rolleyes:

 

Heel goed, of een afgeschreven Nordic Stalking stok!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij prikken met een wandelstok van ' opa of oma '

waar we aan de onderkant een dikke spijker op hebben gehamerd.

Werkt ook goed. Af en toe moet je de spijker een keer

vervangen omdat die door het prikken in de grond scheef is

gaan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...