Spring naar bijdragen

IFRAME in profiel werkt niet meer?


Travel Wolf

Aanbevolen berichten

Ik had mijn statistieken enzo heel leuk in mijn profielsite, d.m.v. <IFRAME>. Maar nu wordt er opeeens niks meer weergegeven. :blush:

 

Wordt dit HTML commando niet langer ondersteund? Weet iemand dit? Ik gebruikte dit omdat ik zo het makkelijkste via een automatisch script mijn gegevens bijwerkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had mijn statistieken enzo heel leuk in mijn profielsite, d.m.v. <IFRAME>. Maar nu wordt er opeeens niks meer weergegeven. :blush:

 

Wordt dit HTML commando niet langer ondersteund? Weet iemand dit? Ik gebruikte dit omdat ik zo het makkelijkste via een automatisch script mijn gegevens bijwerkte.

Klopt, wordt al een tijdje door gc.com eruit gefilterd tijdens het maken van een pagina (zowel profiel, als cachebeschijving)

twee opties: een link plaatsen op je pagina, of de hele inhoud die oorsponkelijk in het IFrame stond in de pagina plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had mijn statistieken enzo heel leuk in mijn profielsite, d.m.v. <IFRAME>. Maar nu wordt er opeeens niks meer weergegeven. :blush:

 

Wordt dit HTML commando niet langer ondersteund? Weet iemand dit? Ik gebruikte dit omdat ik zo het makkelijkste via een automatisch script mijn gegevens bijwerkte.

Klopt, wordt al een tijdje door gc.com eruit gefilterd tijdens het maken van een pagina (zowel profiel, als cachebeschijving)

twee opties: een link plaatsen op je pagina, of de hele inhoud die oorsponkelijk in het IFrame stond in de pagina plakken.

Jammer zeg, :blush: door dat IFRAME kon ik het automatisch doen. Statistieken uploaden naar homepaginaruimte en dan integreren via IFRAME in het profiel. Nu via Knippen en Plakken in een script? lijkt me erg lastig, dus moet ik weer handmatig mijn statistieken in de pagina zetten. Of heeft er iemand hier een script voor mij dat de html code van een pagina offline knipt en plakt in het profiel online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...