Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Yesterday
  2. Ik heb de chocolade eieren kunnen 'ontwijken', maar met de echte had ik minder problemen .
  3. Pfew ik plof..... Veel te lekker die eieren.
  4. Ik heb het bij 2 gehouden - blijft er voor anderen genoeg over.
  5. Wij hebben vandaag eieren gevonden, van chocolade. Er is genoeg voor iedereen.
  6. Ook hier enige wrevel. Het blijkt dat ze al op zijn . Ze waren hier dus wel Dan maar gewone eieren. Vrolijk Pasen !
  7. juist bij GGZ staat alle info die je nodig heb er duidelijk bij, ik kan niet zonder maar als beginner zou ik wel even 3 keer even nadenken wat ik er op wil hebben, het is namelijk vrij veel werk om het allemaal bij te houden, te verversen en binnen te halen ga gewoon met je telefoon op pad, en op het moment je een cache wil bezoeken kijk in C-Geo of daar dan een cache opduikt die je wel aanstaan, je heb dan meteen de laatst info je kan bij een multy ook via de telefoon alle opdrachten voldoen en zo de eindcache een bezoek brengen Barny
  8. Heeft iemand voor mij de coordinaten van de verstopte chocolade eieren?
  9. Last week
  10. Ik zou me niet blind staren op die caches. Die zijn er ooit in de fabriek opgezet en lopen vele jaren achter. Velen zijn ondertussen al gearchiveerd. Ook kwamen ze als een ggz-bestand, wat betekent dat er geen waypoints bij zaten. En het waren ook nog eens caches wereldwijd, de spoeling in Nederland was sowieso relatief dun. Het is dus niet verwonderlijk dat ze door de vorige eigenaar zijn verwijderd.
  11. Heb me zojuist geregistreerd dus nieuw hier. Nu heb ik 2e hands een Garmin etrex touch 35 aangeschaft. In de originele uitrusting staan daar 250000 caches op. Maar deze zijn door de vorige eigenaar gewist. Is het mogelijk dit stukje software terug te zetten en waar kan ik dat vinden? Ik kan wel nieuwe caches downloaden maar wil ze allemaal hebben. Wie weet raad, ben wel een volkomen leek op dit gebied. mvg Freekw
  12. Ik had er ook last van, het openen van een cachepagina duurde eindeloos. Misschien komt het wel door het mooie weer en veel mensen hebben ook vakantie. Het is niet de eerste keer dat dit in de zomermaanden gebeurt. Waarschijnlijk moeten we er aan we er aan wennen dat we meer voorwerk doen op doordeweekse dagen.
  13. Mij hoor je niet klagen, sterker nog, ik vind het wel grappig
  14. het is weekend, er worden stikkers uitgedeelt, wedstrijdjes gedaan zo dat de strebertjes hun resultaten in kinderlijke afbeeldingen terug zien, dus al het niet al te snuggere volk zit op het allerlaatste moment massaal te koekeloeren hoe ze zo veel mogenlijk "puntjes" kunnen vergaren en dat kan de site niet aan omdat die schatrijke webwinkel hun zooi niet op orde heeft Doneren jullie nog even 30 euro, in de gedachte dat ze het nodig hebben Barny
  15. Ook hier een zeer trage site. Wachten, wachten en wachten.
  16. Het is natuurlijk maar net hoe PingDom dit monitort. Het versturen/ontvangen van een ping is heel wat anders, dan het versturen/ontvangen van data ( = webpagina ). Sterker nog: de 'data-server' kan wel down zijn, terwijl het pingetje gewoon nog werkt.
  17. Ik heb er ook de hele ochtend al last van, maar nu wel heel erg. Maar inderdaad, ook hier niks bijzonders te zien.
  18. Goedemorgen, Bij mij is Geocaching.com weer bijzonder traag, dit ondanks dat de status van hun servers wel 'Oké' is. Het duurt ruim 20 sec. voordat de pagina geladen wordt, terwijl andere websites direct te lezen zijn. En als je caches gaat zoeken en openen via de kaart, is het bijna onwerkbaar. Ik weet het, het is weekend, dus dat zal de reden zijn. Maar dit is wel erg traag. Hebben meer mensen hier last van?
  19. Welke versie software ( firmware ) heeft u op uw gps staan? Wanneer heeft u gecontroleerd of er daarvoor een update is? M.b.v. deze updates worden o.a. software fouten ( bugs ) verholpen en/of worden nieuwe functies toegevoegd. Het is niet echt noodzakelijk om de laatste versie op uw gps te hebben, echter vaak wordt de werking van uw gps er wel beter en/of stabieler van. U kan de firmware op uw gps installeren m.b.v. de Garmin programma's WebUpdater en Garmin-Express of dit zelf handmatig doen. De Garmin programma's moet u wel eerst installeren, maar na het starten van het programma, wordt de update automatisch uitgevoerd. Via de handmatige wijze is het niet nodig om software te installeren, maar moet u zelf de juiste firmware kiezen en deze naar uw gps kopiëren. En ondanks dit lijstje, bent u zelf 100% verantwoordelijk. Wilt u een downgrade uitvoeren ( b.v. omdat u een oudere firmware versie beter vindt ), dan is dit alleen via de handmatige wijze mogelijk. Mocht u twijfelen, installeer dan de firmware altijd m.b.v. de Garmin software. Hieronder een lijst van Garmin gps'en, met de laatste firmware versie en de link naar de betreffende pagina op de Garmin website. Als uw Garmin gps niet in de onderstaande lijst staat, dan mag u zelf even Google'n. Type Garmin Nieuwste versie Garmin website eTrex 20/30 4.90 Link eTrex 20x/30x 3.00 Link eTrex Touch 25/35 3.80 Link GPSMAP 62/78 7.10 Link << Nieuwe versie GPSMAP 62sc/62stc 5.30 Link GPSMAP 64 5.30 Link GPSMAP 64sc 3.10 Link GPSMAP 66 2.80 Link Montana 7.60 Link Montana 610/680 3.40 Link Oregon 6x0 5.50 Link Oregon 7xx 4.40 Link GPSMAP 62/78: Changes made from version 7.00 to 7.10: - Added support for G3 Marine Cartography IMPORTANT: if upgrading from a software version less than 3.40 you must follow these steps for future BaseCamp Compatibility: If you are a user of BaseCamp now, or plan to be in the future, you must follow these steps to ensure your data is protected during this software update: - Connect your handheld unit to a computer and launch BaseCamp. Transfer all tracks, routes and waypoints to BaseCamp. - Delete the /Garmin/GPX folder from the handheld's mass storage. - Update the handheld's software via WebUpdater and reboot the handheld. - Reconnect the handheld to a computer and transfer your data from BaseCamp back to the handheld.
  20. Hier wat meer over wie wat hoe gebruikt:
  21. Wat een ontzettend gave website! Maar als je al die blauwe (rocket bodies) en grijze (debris) stipjes ziet: ook daar maken we er een zootje van...
  22. Dat kun je wel zeggen ja. Binnen 10 minuten al 1-2 voor Tottenham!
  23. Ik wist al wel dat er het een en ander aan satellieten (de rode stipjes) rond de aarde draait, maar dat het zoveel waren ...
  24. De voetbalwedstrijd van gisteravond is ( als/voor een Nederlander ) natuurlijk moeilijk te overtreffen. Maar die van vanavond heeft net zo veel potentie.
  25. "...EU stemt in met 16 miljard euro voor Galileo- en Copernicus-satellieten..." Bron: Tweakers.net
  1. Load more activity
  • Create New...