Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Today
  2. Yesterday
  3. Welke versie software ( firmware ) heeft u op uw gps staan? Wanneer heeft u gecontroleerd of er daarvoor een update is? M.b.v. deze updates worden o.a. software fouten ( bugs ) verholpen en/of worden nieuwe functies toegevoegd. Het is niet echt noodzakelijk om de laatste versie op uw gps te hebben, echter vaak wordt de werking van uw gps er wel beter en/of stabieler van. U kan de firmware op uw gps installeren m.b.v. de Garmin programma's WebUpdater en Garmin-Express of dit zelf handmatig doen. De Garmin programma's moet u wel eerst installeren, maar na het starten van het programma, wordt de update automatisch uitgevoerd. Via de handmatige wijze is het niet nodig om software te installeren, maar moet u zelf de juiste firmware kiezen en deze naar uw gps kopiëren. En ondanks dit lijstje, bent u zelf 100% verantwoordelijk. Wilt u een downgrade uitvoeren ( b.v. omdat u een oudere firmware versie beter vindt ), dan is dit alleen via de handmatige wijze mogelijk. Mocht u twijfelen, installeer dan de firmware altijd m.b.v. de Garmin software. Hieronder een lijst van Garmin gps'en, met de laatste firmware versie en de link naar de betreffende pagina op de Garmin website. Als uw Garmin gps niet in de onderstaande lijst staat, dan mag u zelf even Google'n. Type Garmin Nieuwste versie Garmin website eTrex 20/30 4.90 Link eTrex 20x/30x 3.00 Link eTrex Touch 25/35 3.80 Link GPSMAP 62/78 7.10 Link << Nieuwe versie GPSMAP 62sc/62stc 5.30 Link GPSMAP 64 5.30 Link GPSMAP 64sc 3.10 Link GPSMAP 66 2.80 Link Montana 7.60 Link Montana 610/680 3.40 Link Oregon 6x0 5.50 Link Oregon 7xx 4.40 Link GPSMAP 62/78: Changes made from version 7.00 to 7.10: - Added support for G3 Marine Cartography IMPORTANT: if upgrading from a software version less than 3.40 you must follow these steps for future BaseCamp Compatibility: If you are a user of BaseCamp now, or plan to be in the future, you must follow these steps to ensure your data is protected during this software update: - Connect your handheld unit to a computer and launch BaseCamp. Transfer all tracks, routes and waypoints to BaseCamp. - Delete the /Garmin/GPX folder from the handheld's mass storage. - Update the handheld's software via WebUpdater and reboot the handheld. - Reconnect the handheld to a computer and transfer your data from BaseCamp back to the handheld.
  4. Hier wat meer over wie wat hoe gebruikt:
  5. Wat een ontzettend gave website! Maar als je al die blauwe (rocket bodies) en grijze (debris) stipjes ziet: ook daar maken we er een zootje van...
  6. Last week
  7. Dat kun je wel zeggen ja. Binnen 10 minuten al 1-2 voor Tottenham!
  8. Ik wist al wel dat er het een en ander aan satellieten (de rode stipjes) rond de aarde draait, maar dat het zoveel waren ...
  9. De voetbalwedstrijd van gisteravond is ( als/voor een Nederlander ) natuurlijk moeilijk te overtreffen. Maar die van vanavond heeft net zo veel potentie.
  10. "...EU stemt in met 16 miljard euro voor Galileo- en Copernicus-satellieten..." Bron: Tweakers.net
  11. ja, ik denk ook dat het aantal volgers/fans best wel stijgt naarmate de finale dichterbij komt ...
  12. Ik heb ook niet veel met voetbal, maar ik ben chauvinist dus heb wel gekeken (niet de hele wedstrijd). Echt gaaf dat ze weer verder kunnen. Ik ben benieuwd wie de tegenstander wordt.
  13. Dankjewel. Ajax door naar de halve finale!!! #CL
  14. Het spijt me, maar ik heb heel weinig met Nederlands voetbal ( maar wel 'iets' voor Engels voetbal ). Maar ik blijf voor voetbal beslist niet voor thuis. Leuke en mooie wedstrijd toegewenst !
  15. Geocaching.Com heeft de website aangepast: Existing Search Map Retirement "...Pre-Release Notes (Website: Existing Search Map Retirement) - April 15, 2019 For the past several months, we’ve been hard at work improving the Search map on Geocaching.com. We’ve listened to your feedback and made continuous updates during this time. For reference, here’s the blog post that announced the new Search map and explained our intent to retire the existing, old Search map. We hope the new Search map will be a powerful tool for planning your Geocaching adventures..." Een Google vertaling vindt je Hier.
  16. Nee. Mmmmmm....... m.b.t. die Thema optie, da's eigenlijk ook een twijfel geval. Is standaard nu standaard of is dat default ? Ik zal m'n bril maar eens poetsen, dat is net zoals m'n maandelijkse douche beurt, toch minimaal 1 keer per maand nodig. Anders wordt het zo du'ster. T' zal wel aan de weersvoorspelling liggen .
  17. Ik zie geen veranderingen, Linkalovers. Misschien heb je het thema per ongeluk aangepast? (onderaan de pagina)
  18. Hé PeeTee, Is er wat veranderd aan de forumsoftware? Het ziet er anders uit, of moet ik m'n bril maar eens gaan poetsen? Of ben ik nu geheel van slag, i.v.m. de weersvoorspelling
  19. Je hoeft (buiten de foute datum) sowieso niet veel problemen te verwachten, aldus Garmin:
  20. @ tonk: Ik durf het bijna niet te vragen ;-) maar heeft je Vista de laatste update wel gehad? Die kun je hier vinden.
  21. Ik heb geen idee of jij er wat mee kunt, maar hier kun je o.a. het volgende lezen: Mogelijk heb je er iets aan ... Edit 15-4-2019: Ik lees hier nu dat de Vista Cx al voorzien was van een USB-aansluiting. Deze oplossing gaat dus waarschijnlijk niet werken.
  22. de datum van mijn gps, eTrex Vista® Cx SERIENUMMER: 89504635, staat nu op 27 februari 1978!!! Dat is ongeveer 41 jaar terug! De rest van de instellingen lijkt normaal! Hoe te herstellen / repareren? M.vr.gr. Ton
  23. Zo is dat. De tussenstand is alvast niet verkeerd, en biedt nog volop mogelijkheden...
  24. Inderdaad. Maar ondanks dat, is Max op de 4de plaats geëindigd. Is dat saai of zijn we al verwend en worden we pas weer enthousiast als Max op het podium komt? Ze zijn nog steeds de 'best of the Rest', maar ze komen steeds dichter bij de top. Rustig punten blijven halen en iets later in het seizoen de/een Ferrari en Mercedes inhalen voor de eindstand.
  25. Jammer genoeg werd het wat een saaie race ... Op nu maar naar Bakoe!
  1. Load more activity
  • Create New...