Spring naar bijdragen

Het nieuwe forum is actief


Peetee

Aanbevolen berichten

Zoals jullie zien is het nieuwe forum actief. De upgrade lijkt goed geslaagd te zijn.

Let op!!
Eén opvallende wijziging is dat je vanaf nu inlogt met je forum-naam, dus niet meer met je reguliere inlognaam. Voor de meeste bezoekers zal daardoor niets veranderen, maar een klein aantal bezoekers heeft een forum-naam die afwijkt van de inlognaam, zoals 'Twentse Mug' of 'de Bruine Beren'.

De komende dagen gaat het forum verder opgetuigd worden. Zo wordt de taal weer op Nederlands gezet en zal ook het uiterlijk ongetwijfeld aangepast worden. Geoman zal zich hiermee bezig gaan houden.

Zie je hier en daar nog een probleempje, dan kun je dat uiteraard in dit draadje melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja hoor, nu werkt het. Ik had het bericht eerst in alleen-lezen forum geplaatst. Het oude forum was daar wat minder strikt in, maar dit nieuwe forum past de regels wel strikt toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minutes ago, regenboog2 said:

Nog een edit: het duurde wel even voordat het knopje ‘saving’ uit ging. Wel even geduld hebben tot het verwerkt is dus.

Het forum reageert inderdaad zo nu en dan nog traag. Dat komt o.a. omdat op dit moment op de achtergrond nog allerlei processen lopen, zoals het opnieuw indexeren van de tabellen.

Ik verwacht dat het over een paar dagen zeker sneller gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien niet voor hier....?

Maar als ik inlog bij het Forum zie ik dat mijn profiel voor 0% complete is. Maar ik heb mijn e-mail; divice en lokatie ingevuld. Maar ik heb geen twitter en face-book. Ik zou zeggen: Your Profile 60% complete.  :nono:

Zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, Tabaqui said:

Misschien niet voor hier....?

Maar als ik inlog bij het Forum zie ik dat mijn profiel voor 0% complete is. Maar ik heb mijn e-mail; divice en lokatie ingevuld. Maar ik heb geen twitter en face-book. Ik zou zeggen: Your Profile 60% complete.  :nono:

Zie ik iets over het hoofd?

Gewoon even een tijdje afwachten tot alles ingesteld is. Het is een hoop werk om een forum naar wens in te richten :D

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens Peetee bedankt voor alle positive reacties m.b.t. de site en het forum! 

De afgelopen dag heeft de server alle posts, members ed. geïndexeerd. Een klus van 18 uur waardoor de site respons af en toe wat stroperig was.
Het is vanaf nu mogelijk te schakelen tussen Nederlands en Engels. (Onderaan alle pagina's bij 'Taal') Standaard staat de taal op Nederlands.
Veel functionaliteit die voorheen toegevoegd werd d.m.v. site-plugins zijn nu standaard aanwezig. Neemt niet weg dat alles wat we voorheen toonden nog niet geheel hersteld is.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Leden kaart -Membermaps- en de recente posts, hoewel deze functie nu ook te vinden is onder de Tab 'Activiteit', bovenaan de pagina.
'Activiteit' toont je een mooi chronologisch overzicht van alle acties op deze site. Niet alleen kan je zien wat er gepost is, maar ook de nieuwe leden worden getoond.
Het is zo wie zo een aanrader wat rond te klikken. Hier en daar zitten leuke en handige nieuwe features. Had je bijvoorbeeld de 'online indicator' naast je naam al ontdekt?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...