Spring naar bijdragen

Cache Al Maanden Niet Aanwezig


JoTom

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zat een leuke cache in Amsterdam-centrum te zoeken. Ik vond een op het oog hele leuke: AMS1 Naar Vriendschap Zulk Een Mateloos Verlangen (GCX2AJ). Maar... er staan allemaal logjes van teleurgestelde cachers. De cache blijkt al sinds oktober 2008 weg te zijn. Kan een cache alleen door de eigenaar gearchiveerd worden of kan iemand van geocaching.nl dat ook doen? Is jammer als er steeds mensen opnieuw voor niets gaan zoeken (en volgens de logjes reageert de eigenaar niet op mails e.d.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De reviewer kan het ook doen.

Het staat ongeveer onderaan zijn prioriteitenlijstje dus heel vaak gebeurt het niet.

 

Je kunt een needs archived logje doen, die komt volgens mij bij de reviewer binnen. Of bij de eigenaar, dat weet ik niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een leuke in A'dam wilt doen, doe dan Vigilat et quiescant van klaproos.

Aanrader vanwege de rondgang door de hele stad en de eindplek.

 

Overigens is ook De Cock en de moord op een voetstuk van IJskimo niet meer te doen vanwege het ontbreken van de cache. IJskimo reageert ook niet.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar de laatste 5 logjes kijkt, zie je:

 

1 needs maintenance log

3 needs archived

 

en waarempel de laatste is een foundlog. rara?

 

Ik denk dus dat je helemaal niks meer hoeft te doen....trouwens mensen die hem wel gaan zoeken, met zoveel logs erover, hebben ook geen logjes gelezen. Kan een aanrader zijn voor je een cache gaat doen. Al lees je ze niet, het logtype zegt genoeg.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die found-log was van iemand die hem niet kon vinden, maar toch maar als found genoteerd heeft. Had hem net voordat geovlinder reply-de als 'needs archived' gemarkeerd, maar inderdaad, dat hebben anderen ook al geprobeerd.

 

Wijngemachtigde: bedankt voor de tips!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens is ook De Cock en de moord op een voetstuk van IJskimo niet meer te doen vanwege het ontbreken van de cache. IJskimo reageert ook niet.

 

Ik heb IJskimo even een pb gestuurd, want ik ga er altijd vanuit dat dingen zijn reden hebben en ik vind dat je pas kan zeggen dat iemand niet reageert als je op alle mogelijke manieren deze persoon hebt proberen te bereiken en dit was zijn reactie:

 

Hey Hilde,

 

't gaat inderdaad effe iets minder. Ik heb het druk mat heel veel dingen die absolute prioriteit hebben, zoals het vinden van een baan en de gezondheid van mijn ouders.

 

De reden dat ik niet reageerde op de mail over "de cock" is tweeledig. In de eerste plaats kan ik er nu niets aan veranderen. In de tweede plaats ontbreekt het me de tijd om te replyen via de website. Als de verzender nu zijn mailadres had meegestuurd was dat nog een ander verhaal geweest.

 

Er is op dit moment wel hoop op een beetje verbetering. In elk geval op gebied van een baan. Laten we het hopen. Wanneer alles weer een beetje beter gaat zal ik "de cock" repareren en ook andere caches een aan een inspectie onderwerpen.

 

Je mag dit antwoord trouwens ook wel op het forum posten als je denkt dat men er wat aan heeft.

 

Cheers,

IJs

 

Ik dacht dat je er wel wat aan zou hebben en anders wellicht iemand anders.

 

groetjes Hilde

 

ps TIP: stuur dus altijd je mail-adres mee!!!! Er zijn er ook die gewoon reply-en en niet zien dat het reply adres, noreply@geocaching.com is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...