Spring naar bijdragen

Cachen in het Vondelpark


TeamNathalie&Walter

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In ieder geval is deze er te vinden:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...64-449af861828d

 

De eerste cache in Nederland (tenminste dat claimt de beschrijving, ik begreep dat men het daar niet geheel over eens ). Het is gewoon een regular cache, dus even heenwandelen en loggen, niet heel bijzonder dus....

 

Verder weet ik het niet. Als je all nearby caches doet, kom je niet direct op nog een uit, maar wie weet zijn er multi's door en in het Vondelpark?? Maar dat weet ik verder niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het vondelpark:

-Amsterdam Urban 1 (Volgend de beschrijving de 1e in Nederland, maar dat is niet zo, de datum is aangepast zodat het de 1e lijkt)

-Volks-Vondelpark (Al tijden inactief, maar misschien kan iemand hem herplaatsen?)

Op het Leidseplein, helemaal aan het einde van het Vondelpark:

-kunst in een boom in Amsterdam (Wel ff zoeken, maar dan heb je ook wat, een erg leuk beeldje)

Vlak buiten het Vondelpark:

-Amsterdam - Overtoom

-P.C. Hooftstraat

 

Trouwens, ik zie dat sinds mijn laatste cache bezoek aan A'dam er een aantal nieuwe bij zijn gekomen, dus veel meer tips kan ik niet geven.

 

Q :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Volks-Vondelpark (Al tijden inactief, maar misschien kan iemand hem herplaatsen?)

 

Deze is van het voorjaar door een Amerikaanse toerist neergelegd, maar lag op een plekje waar hij net zo makkelijk weer kon zoekraken, hetgeen dan ook gebeurd is. Was wel leuk, maar is niet geschikt voor herplaatsing.

 

Op het Leidseplein, helemaal aan het einde van het Vondelpark:

-kunst in een boom in Amsterdam (Wel ff zoeken, maar dan heb je ook wat, een erg leuk beeldje)

 

Helemaal mee eens :cry:

 

 

Dit zijn webcams, dat moet je natuurlijk wel leuk vinden (en iemand thuis hebben die de foto maakt).

 

Trouwens, ik zie dat sinds mijn laatste cache bezoek aan A'dam er een aantal nieuwe bij zijn gekomen, dus veel meer tips kan ik niet geven.

 

Q :dribble:

 

Maar niet in of bij het Vondelpark

 

Erg jammer trouwens dat Lang parkeren? na lange strijd weg is gesleept :cry: Zal wel niet meer terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Volks-Vondelpark (Al tijden inactief, maar misschien kan iemand hem herplaatsen?)

 

Deze is van het voorjaar door een Amerikaanse toerist neergelegd, maar lag op een plekje waar hij net zo makkelijk weer kon zoekraken, hetgeen dan ook gebeurd is. Was wel leuk, maar is niet geschikt voor herplaatsing.

Ik dacht dat dit soort "toeristencaches" niet meer ge-approved werden?

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat dit soort "toeristencaches" niet meer ge-approved werden?

 

Dat is idd erg opvallend, gezien de plaatsingsdatum (maart 2005)! Of roadwarrior had een reviewers-note geschreven dat een kennis uit de hoofdstad erop zou letten, of de approver had niet gezien dat het om een buitenlander ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat dit soort "toeristencaches" niet meer ge-approved werden?

Toeristencaches worden niet goedgekeurd als men niet in staat is de cache te onderhouden. Als ze een overeenkomst treffen met een plaatselijke cacher die bereid is de cache te onderhouden, of als de plaatser wekelijks op 2 wekelijks in de buurt van de cache komt, dan wordt zo'n cache goedgekeurd als het aan de verdere voorwaarden voldoet.

Maar, wie zegt dat dit een toeristencache is? Iemand die voor zijn werk wekelijks heen en weer vliegt en wekelijks in Amsterdam komt, is dat een toerist of een forens?

 

Dit ff tussendoor om even wat duidelijkheid te verschaffen. :eek: Misschien dat het nu weer verder kan over caches in de Vondelpark? :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Volks-Vondelpark nagekeken, maar er is volgens mij geen sprake van iemand die 'm onderhoudt.

De cache is door Hawkeyes op disabled gezet. Misschien heeft hij nog wel ergens correspondentie gearchiveerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Volks-Vondelpark nagekeken, maar er is volgens mij geen sprake van iemand die 'm onderhoudt.

De cache is door Hawkeyes op disabled gezet. Misschien heeft hij nog wel ergens correspondentie gearchiveerd?

Klopt, hij staat disabled en de tijd dat hij al gedisabled is, is lang genoeg om hem ook te archiveren.

Misschien dat eigenaar is opgehouden met forensen :eek:

 

Maar goed. nu allemaal weer ontopic graag :( TeamNathalie&Walter zoekt caches in het Vondelpark.

Dus als jullie er nog meer weten te liggen dan graag even melden :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft Quaerens alle caches in en rond het vondelpark al gegeven. Meer zijn er niet!

De enige die ik nog heb gedaan na Amsterdam Urban is Omfietskunst: Honden, deze ligt 1,3 km van Amsterdam Urban en is wel leuk verstopt!

 

Verder is er echt niets in de buurt (ja, ik weet het, je verwacht toch meer van Amsterdam, maar wat geocaching rond het vondelpark betreft valt het gewoon wat tegen)

 

In het vondelpark:

-Amsterdam Urban 1 (Volgend de beschrijving de 1e in Nederland, maar dat is niet zo, de datum is aangepast zodat het de 1e lijkt)

-Volks-Vondelpark (Al tijden inactief, maar misschien kan iemand hem herplaatsen?)

Op het Leidseplein, helemaal aan het einde van het Vondelpark:

-kunst in een boom in Amsterdam (Wel ff zoeken, maar dan heb je ook wat, een erg leuk beeldje)

Vlak buiten het Vondelpark:

-Amsterdam - Overtoom

-P.C. Hooftstraat

 

Trouwens, ik zie dat sinds mijn laatste cache bezoek aan A'dam er een aantal nieuwe bij zijn gekomen, dus veel meer tips kan ik niet geven.

 

Q :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...