Spring naar bijdragen

Nieuwe Website / Verhuizing


Peetee

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

 

Morgenvroeg zal het forum rond een uur of 9 worden gesloten i.v.m. verhuizing van de site naar een andere provider. Naar verwachting zal de hele actie in ieder geval enkele uren in beslag gaan nemen. Hoe lang precies, dat is lastig in te schatten.

Je zult hier mogelijk/waarschijnlijk last van ondervinden, maar we doen ons best zo snel mogelijk weer normaal in de lucht te zijn.

 

Geoman/Peetee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Veel succes!

Werkt hierom het aanpassen van de foto bij je profiel niet meer? heb de oude verwijderd (dat lukt wel ;o) ) maar een nieuwe ho maar...

 

Nee, dat heeft er niks mee te maken. Ik zal er even naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de url lukt wel. Dus als je hem ergens op het web hebt staan dan kun je hem via de url importeren. Waarom dat andere niet werkt ga ik later wel even uitzoeken. Nu hebben andere zaken even voorrang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....Morgenvroeg zal het forum rond een uur of 9 worden gesloten i.v.m. verhuizing van de site naar een andere provider.....maar we doen ons best zo snel mogelijk weer normaal in de lucht te zijn.....

 

Suc6 !!!!

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Zo, dat ziet er goed uit! Ik ga eens even kijken waar ik alles kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel!
Voordeel van de nieuwe site is dat alles 100 maal flexibeler is. Nieuwe functies kunnen veel makkelijker worden geïmplementeerd.

De komende maanden komen we nog met verdere uitbreidingen.

Prio 1 voor de komende maand is het updaten van het forum en deze grafisch in de buurt brengen van de rest van de site.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Ha, ik zie dat de pogingen om mijn berichtje te plaatsen toch doorgekomen zijn, ondanks het feit dat het forum aangaf dat het niet gelukt was

Van complimentjes kun je nooit teveel krijgen, toch?

 

Zo is dat, regenboog :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de site ziet er mooi uit.

Een kleine op/aanmerking: op de "oude" site was op de begin pagina gelijke een lijstje met de laatst ,aangevulde, topic's van het Forum. Wist ik gelijk wat er speelde op het forum. Mag dat terug komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de site ziet er mooi uit.

Een kleine op/aanmerking: op de "oude" site was op de begin pagina gelijke een lijstje met de laatst ,aangevulde, topic's van het Forum. Wist ik gelijk wat er speelde op het forum. Mag dat terug komen?

 

Dat is ook de bedoeling, maar we weten nog niet hoe dat er in het nieuwe forum uit gaat zien. Daarom blijft dat nog even liggen tot het nieuwe forum er is.

 

Al kun je natuurlijk ook forum.geocaching.nl als je startpagina instellen. Dan zie je meteen wat er speelt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...