Spring naar bijdragen

Afbeelding Weergeven


adriana noordegraaf

Aanbevolen berichten

Ik probeer de cache Tunneltjes in de Westpolder#6 GC45A29 op de lossen. Echter op de site staat waarschijnlijk een afbeelding die ik niet zie. Ik zie nl. een vierkant met een x erin. Hoe krijg ik de afbeelding te zien? Ik heb Windows 10 en Office 365.

Ook kan ik alleen de caches naar mijn gps downloaden met Explorer maar krijg dan een kleiner lettertype en niet met Edge,

Gaarne hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

en niemand die de co er op wijst door een rechtmatige en juiste log?

Tsss, wat een tranen trekkend volk terkt dit geoafval aan,

allemaal te beroerd om de co te attenderen en de volgende bezoekers te waarschuwen

 

raar volk die "moderne" geostumpers

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache niet kunnen vinden is nog iets anders dan dat de cache weg is, Barny. En als het aantal DNF-logjes groeit zou ook bij de plaatsers een lichtje kunnen gaan branden.

 

Vooral in deze donkere dagen voor Kerst ... :newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoeveel mensen loggen werkelijk een NF?
​ik kan je wel verklappen, het zijn er belabberd weinig,,
​en als je al ziet dat de CO al tijden niet meer actief is en geen reactie geeft op de NF's op verschillende weggegooide prullen van hem en NF van ruim 3 maanden terug dan word het echt wel tijd om iedereen te waarschuwen, waaronder zeker de revieuwer

ook dat staat heel duidelijk beschreven in de richtlijnen en is wel zo sportief tegen de algemene geocache community

​elke cache krijgt de bezoekers die de cache verdiend, zie hier het bewijs maar weer eens

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...