Spring naar bijdragen

Wie Is Er Handig Met Een Soldeerbout ?


barny

Aanbevolen berichten

van mijn oreon is de usb connector los en daarom laad hij niet meer goed op

dat schijnt te solderen te zijn, maar ook dat is iets waar ik niet erg handiig in ben

ik haal de gps zelf wel uit elkaar maar wie wil en kan voor mij die soldeerseltjes even vastsolderen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb eens iets laten solderen bij repaircafe, vrijwilligers die in buurtcentra voor een fooi en een praatje bij een bakkie koffie je elektronica repareren. In zeewolde (toch?) in de meermin. Anders googelen op repaircafe plus plaatsnaam. Een mooi burgerinitiatief om je medeburger (cachers) te helpen. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die USB connectoren hebben verrekt kleine koppelstukjes. Zo niet is het afgebroken tussen printplaat en connector. Een heel feine soldeerbout is echt nodig (en een horlogemakers glas) en een vaste hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inmiddels een handige KAMARAAD bereid gevonden om het soldeer klusje op zich te nemen

tis alleen jammer dat zijn woonplaats niet is gezegend met enige geocache beleving,

dus een plek waar elke rechtschapen mens eigenlijk niet wil komen, zal me er maar overeen moeten zetten

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit nog in Frankrijk uit te buiken van een heerlijke maaltijd,

ik hoop deze week de tijd te hebben om de gps te ontleden en naar mijn KAMARAAD te gaan voor wat drupjes tin

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...