Spring naar bijdragen

Souvenirs Verdienen


Souvenirs verdienen  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van het verdienen van souvenirs?

    • Ik zorg dat ik zoveel mogelijk souvenirs verdien en plaats ze (meestal) ook op mijn profiel
      11
    • Ik vind de souvenirs wel leuk maar doe er geen extra moeite voor
      29
    • Alleen souvenirs met een bepaald doel, bijv. na een CITO-event, hebben mijn interesse
      3
    • Het verdienen van souvenirs boeit me totaal niet.
      31


Aanbevolen berichten

Er is weer een nieuwe loot aan de souvenir-stam: Geocaching Road Trip ‘15. Er zijn steeds meer mogelijkheden om souvenirs te verdienen.

Ik ben benieuwd wat de forumbezoekers vinden van dit fenomeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Persoonlijk interesseer ik me niet zo voor de randverschijnselen van het geocachen. Er gaat voor mij niks boven een mooie natuurwandeling, en dan maakt het me niet echt uit of het dan gaat om een multi of een reeks tradi's door een mooi gebied.

 

De souvenir is leuk voor wie het leuk vind, maar mij persoonlijk boeit het dus niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder 'jouw publieke profiel' kun je de kop 'souvenirs' aanklikken. Als je voor een souvenir in aanmerking komt, wordt deze automatisch toegevoegd.

 

Wauw, ik heb al 13 souvenirs!! Over 'n jaar of 5 kijk ik nog wel een keer naar de score.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik sla even over. :-) Ben blij dat ik inmiddels die html-pulp verwijderd heb.

 

Ik vind een banner minder opdringerig dan een souvenir. Als je aan de voorwaarden voldoet van een souvenir, krijg je hem automatisch op je profiel geplaatst. Bij een banner heb je de keuze om deze te plaatsen, net als dat je een na een mooie wandeling en een gevonden cache, de keuze hebt om deze wel of niet als een found te loggen. Een echte souvenir zit mijns inziens in je hoofd, een herinnering aan een mooie tocht bijvoorbeeld.

 

Wellicht tijd voor een banner van ban de souvenir actie? ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik sla even over. :-) Ben blij dat ik inmiddels die html-pulp verwijderd heb.

 

Ik vind een banner minder opdringerig dan een souvenir. Als je aan de voorwaarden voldoet van een souvenir, krijg je hem automatisch op je profiel geplaatst. Bij een banner heb je de keuze om deze te plaatsen, net als dat je een na een mooie wandeling en een gevonden cache, de keuze hebt om deze wel of niet als een found te loggen. Een echte souvenir zit mijns inziens in je hoofd, een herinnering aan een mooie tocht bijvoorbeeld.

 

Wellicht tijd voor een banner van ban de souvenir actie? ;-)

Je kunt ze ook verbergen. Dan ben je er ook vanaf :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...