Spring naar bijdragen

Papierloos Geocachen


Schat4me

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is niet echt een antwoord op je vraag: ik heb een GpsMap64s en daar kan je papierloos mee geocachen, MAAR ik ga echt geen Multi lopen zonder korte samenvatting ( met o.a. de wp's en vragen ) op papier.

 

In principe kan je alles lezen, maar ik vind het niet 'handig' lezen op zo'n gps en vaak heb je toch papier nodig om iets te noteren of te berekenen ( voor volgende wp en/of eindcache ).

 

Voor een tradi zou het voldoende kunnen zijn, daar heb je alleen die ene coördinaat en de hint voor nodig, maar voor een multi werkt 'papierloos' voor mij echt niet !

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen ervaring met foto's op de GPS.

Er is een draadje 'Spoilerfoto op Oregon 600', misschien heb je daar wat aan?

 

Zelf ga ik bijna nooit helemaal paperless. Ik maak meestal een Worddocumentje waar ik alle 'overbodige infromatie uit haal. Vaak houdt ik dan maar 1 A4tje over. Voordeel is dat ik dan ook gemakkelijk de gegevens van een Multi kan noteren, berekeningen kan maken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik cache al jaren papierloos met de Garmin 62s + de iPhone met de geocaching.com-app.

 

Op de 62s kan ik ook de beschrijving lezen, maar dat is haast geen doen. Veel prettiger is de gps gebruiken waar hij voor is en de beschrijving + foto's bekijken op de iPhone.

 

NB. Zelfde voor een android toestel met de app.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....maar dat is haast geen doen. Veel prettiger is de gps gebruiken waar hij voor is en de beschrijving + foto's bekijken op de .Phone.