Spring naar bijdragen

Zijn De Logmeldingen Veranderd?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Release Notes - July 23, 2014 (link)

 

Release Notes:
Oh, snap! A geocache has just been published. Luckily, it's now easier than ever to receive notifications about new geocache hides.
By email: HTML has arrived, making the coveted FTF easier than ever.
By text message: Click on clunky links no more. All the information you need is just a (super easy) click away.
Other game-triggered emails have received an HTML facelift too:
Cache/Trackable Owner Notification
Watchlist Notification
Bookmark Notification
Event Attendee Announcements
Instant Notifications

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lackey Moun10Bike op het geocaching.com forum (link)

 

We have just finished rolling out some changes to the email templates that revert the subject lines back to their previous format and make some small tweaks to the body contents.

Dus de filters kunnen weer terug gezet worden (hoewel ik nog niet zeker weet of het precies hetzelfde wordt als het oude, dus ik wacht nog even af).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de logmeldingen veranderd zijn is er nog iets anders veranderd bij mij.

 

Als wij een multi lopen printen we nog wel eens wat uit, maar de letters zijn zo klein geworden, sinds die logmeldingen ook veranderd zijn.

 

Hebben anderen dat ook?

En is zoiets eventueel te veranderen? ( ben niet zo heel thuis in die dingen) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik ook kleine letters krijg bij het printen. Een oplossing zou kunnen zijn dat je de versie 'no logs' kiest en daar even een word-documentje van maakt. Dan kan je eenvoudig de grootte van de letters aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet helemaal waar, de onderwerp regels van de e-mails zijn deels teruggedraaid (voor logs van eigen caches en watchlist logs). Dus ze luisteren wel een beetje. Ik verwacht niet dat ze de html opmaak terug gaan draaien, maar persoonlijk stoort me dat niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de TB-logjes is de heading achteruit gegaan. Ik zie niet meer waar en welke cache het is in de titel. Bovendien mis ik nu ook qua inhoud bij de drop en retrieve logs waar en in welke cache de actie plaats vond. Dat was er vroeger wel. Dus minder informatie nu. Bovendien is het op mijn Android smartfoon oerlelijk. Die html is niet echt een vooruitgang:

 


Seen and retrieved while spending some time in the middle of the well known forest. [:)] That was a quite funny weekend. [:o)]
Kindest regards from Ilmenau, Germany,

[navy]


﹌﹌﹌﹌﹌
α¢υвєиѕ.¢и¢ ♋[/navy]

bewerkt door Twentse Mug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...