Spring naar bijdragen

Wheryougo-App Vragen


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

het is me gelukt om vanochtend mijn eerste Wherigo te loggen. Yes, dat was leuk!

 

Maar ik had problemen met de instelling van het kompas. Dat liep wel netjes af, maar de pijl wees niet in de goede richting. Dat maakte zoeken een beetje giswerk. Hoe kan ik dat aanpassen?

Verder: moet ik er zelf kaarten op zetten? Ik krijg alleen een kaart van Tsjechië [;)]

 

De app draait op het interne geheugen van mijn telefoon, dat is bij een s3 mini ook niet te veranderen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is de kaart gewoon een Google Maps kaart. Je kunt hem met je vingers verschuiven en in- en uitzoomen. Klik je echter onderaan op het symbooltje met de punt en de 4 pijltjes, dan springt de kaart naar de GPS-positie. Staat dat symbooltje uit, dan laat de kaart de laatste positie zien. In jouw geval dus de laatste positie die de maker van de app gebruikt heeft. Whereyougo is gemaakt in Tsjechië, dus best goed mogelijk dat de kaart een positie in Tsjechië laat zien.

Je kunt volgens mij ook al vooraf de kaart ongeveer op de goede plek zetten en inzoomen. Dan zijn de kaarten al ingeladen via je WiFi-netwerk. Heb je onderweg minder data-verbinding nodig om de kaart op de goede plek te laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hallo,

 

Ik ben vandaag gestart met het proberen te lopen van een wherigo. Helaas lukte het niet. Zag al op het forum dat Oregon 600 serie dit niet ondersteunt (net gekocht voor veel geld), dus nu naar proberen of de S3 mini. Iemand een idee hoe ik dan moet doen? Bestand staat in mijn downloads, Whereyougo-app gedownload, maar hoe zet ik het een in het ander?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Kan iemand mij vertellen hoe ik de . gwc file op mijn samsung S4 krijg. Hij staat nu op mijn desktop pc. Kopieren naar mijn android telefoon lukt niet. Niet naar de SD kaart of naar het interne geheugen.

Ik doe vast wat fout, maar ik weet niet wat.

Kan iemand mij helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je je telefoon via usb kabel koppelt aan de pc, kun je dan bv wel met de verkenner de mappen zien op je telefoon of op de micro-SD kaart van je telefoon?
Zo ja, dan zou je met de verkenner de bestanden naar de juiste map kunnen slepen.
Zo niet, dan kun je in de handleiding van je mobieltje kijken om te achterhalen hoe je dat wel zover krijgt, maar je zou ook de micro-SD kaart uit je telefoon kunnen verwijderen, via een cardreader aan je pc koppelen en dan op die manier de bestanden in de juiste map zetten, om vervolgens de micro-SD kaart weer terug te plaatsen in je telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...