Spring naar bijdragen

Lege Fotorolletjes


scholma

Aanbevolen berichten

Dag collega-cachers,

 

Ik heb kort geleden mijn eerste cache gelegd in Utrecht en zit inmiddels weer zonder lege fotorolletjes.

Is er iemand in de buurt die er misschien een stuk of 20 kan missen of een goede tip heeft waar ik terecht kan?

Ik ben al enkele winkels (hema, kruitvat) langsgeweest, maar daar hadden ze niks meer.

Fotowinkels zou ik nog kunnen proberen...

 

Vriendelijke groet,

Geert

bewerkt door 't Hopbelletje
Graag reactie via pm of mail 06 weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Dag collega-cachers,

 

Ik heb kort geleden mijn eerste cache gelegd in Utrecht en zit inmiddels weer zonder lege fotorolletjes.

Is er iemand in de buurt die er misschien een stuk of 20 kan missen of een goede tip heeft waar ik terecht kan?

Ik ben al enkele winkels (hema, kruitvat) langsgeweest, maar daar hadden ze niks meer.

Fotowinkels zou ik nog kunnen proberen...

 

Vriendelijke groet,

Geert

 

Ik heb kleine bruine container met schroefdop bij een apotheek gratis gekregen. Ze zijn een tikje groter als een filmcontainer.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Geert!

Ik zie dat je al wat ervaring hebt opgedaan met cachen in de VS.

Misschien is het leuk om ook eerst wat caches te zoeken in Utrecht? Zodat je weet waar al caches liggen?

Er ligt genoeg moois!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Geert!

Ik zie dat je al wat ervaring hebt opgedaan met cachen in de VS.

Misschien is het leuk om ook eerst wat caches te zoeken in Utrecht? Zodat je weet waar al caches liggen?

Er ligt genoeg moois!

 

Heb ik de juiste Scholma bekeken? Enkele gevonden caches in de VS in 2010. Geen geplaatste cache gevonden in Utreg.

Beetje flauw: filmrolletjes doe ik in mijn camera, maar die fout wordt heel vaak gemaakt. Filmdoosjes worden schaars, het analoge fotograferen is bij de meeste mensen uit de gratie geraakt en de meeste doosjes zijn al verstopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Filmdoosjes worden schaars, het analoge fotograferen is bij de meeste mensen uit de gratie geraakt en de meeste doosjes zijn al verstopt.

[reclame]NU, 1 euro per canister, wit of zwart.......wie maakt me los?[/reclame]

 

Scholmaakt jou los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...