Spring naar bijdragen

Ranglijst Van Geocachers Met Thuisbasis Nl.


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ken de lijst maar ik vind het geen zak voorstellen. Tegenwoordig is het heel gemakkelijk om puntjes te scoren en sommigen laten zelfs anderen voor hen loggen. Allemaal prima. Ik cache voor de lol, niet voor de puntjes.

Nouja... de puntjes die men toe kent via favorites, vind ik dan wel leuk. Daar zoek ik mijn caches over het algemeen op uit. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit een forum in Amerika:

 

Just a quick update. I contacted Groundspeak about this issue, I e-mailed Brady (Grand High Pobah) and let him know that I mentioned it to them. Apparently the squeaky wheel gets the grease, here is aqn e-mail I just received from the Grand High Pobah:

 

Hi Lee,

 

You have the magic touch to be sure. I just got an email from Groundspeak asking me if they could be of help. Now that has got to rate as one of the 7 wonders of the modern world. I am very appreciative of their offer so I will be in contact with them about what might work out best.

 

I owe you big time.

 

Brady

 

Binnenkort weer up en running voor wie het interessant genoeg vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff. Daar zal je de puntjeshaters weer hebben. Op geocaching.nl kan je daar de laatste tijd de klok op gelijk zetten en het begint mij steeds meer tegen te staan hier. :down:

 

Dit is dan ook de allerlaatste keer dat ik een reactie ga plaatsen van... het kan ook LEUK zijn om veel caches te vinden. Het gaat toch om het vinden?

Een paar tips:

- combineer een paar multi's met een aantal kortere caches

- doe oppikker rondjes op de fiets

- zoek het buiten de bebouwde kom, daar liggen de multi's EN de oppikkers in betere omgeving

 

O ja, en vergeet niet: "het is maar een spelletje".

Een not found is balen, maar niet het einde van de wereld. Geen valse log zetten maar gewoon door naar de volgende cache. Er liggen nog meer dan een miljoen te wachten.

 

...

 

Maar ik ben het met BFM eens dat het geen wedstrijd is. Of beter gezegd iedereen loopt zijn eigen race. Er is altijd iemand met meer tijd of meer geld of beide. Of die verder kan lopen, harder kan fietsen, beter kan zoeken, wel in bomen durft te klimmen, enz. En vooral iedereen die wel mysterieuze mysteries kan oplossen.

Die ranglijst is geen doel voor mij. Je doet wat je zelf leuk vind, toch?

En dat ik dan door mijn manier van cachen redelijk hoog op dat lijstje sta (ook al zak ik langzaam) is mooi meegenomen. Meer niet.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puntjes jagers :thumbdown:

 

Zodra ik de antwoorden waar ik deze keer niet om gevraagd heb, heb laten bezinken, ga ik de vraag stellen hoe je moderator kunt worden.

 

Uit een forum in Amerika:

 

Just a quick update. I contacted Groundspeak about this issue, I e-mailed Brady (Grand High Pobah) and let him know that I mentioned it to them. Apparently the squeaky wheel gets the grease, here is aqn e-mail I just received from the Grand High Pobah:

 

Hi Lee,

 

You have the magic touch to be sure. I just got an email from Groundspeak asking me if they could be of help. Now that has got to rate as one of the 7 wonders of the modern world. I am very appreciative of their offer so I will be in contact with them about what might work out best.

 

I owe you big time.

 

Brady

 

Binnenkort weer up en running voor wie het interessant genoeg vindt.

 

 

DAT is het antwoord op de vraag. Mijn hartelijke dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan ook LEUK zijn om veel caches te vinden. Het gaat toch om het vinden?

Dat ben ik met je eens en speedcachen doe ik zelf ook wel regelmatig, zie mijn profiel. Ik heb er pas wat op tegen als het aangemoedigd wordt om niet meer zelf te loggen. Daar draagt zo'n lijstje in mijn ogen wel toe bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan ook LEUK zijn om veel caches te vinden. Het gaat toch om het vinden?

Dat ben ik met je eens en speedcachen doe ik zelf ook wel regelmatig, zie mijn profiel. Ik heb er pas wat op tegen als het aangemoedigd wordt om niet meer zelf te loggen. Daar draagt zo'n lijstje in mijn ogen wel toe bij.

 

Tja, als mensen van alles verzinnen om vals te kunnen spelen dan schiet dat zeker het doel van dit spelletje voorbij. Als een ranglijst daar blijkbaar verantwoordelijk voor is, dan kan ik mij voorstellen dat je kritiek hebt op die lijst.

Ik vind het leuk om te zien waar ik sta tussen andere cachers, en daarom volg ik die lijst. Maar als die wordt afgeschaft dan cache ik gewoon door hoor, misschien heeft het wel een beetje invloed op mijn verhouding multi's/tradi's. Erg veel zal dat niet zijn, dat ligt meer aan welke caches op mijn pad liggen.

 

Maar meteen weer "puntjesjagers :thumbdown: " zoals een van de andere reacties, dat schiet mij wel in het verkeerde keelgat.

 

...

 

EDIT: zoals je ziet aan deze edit ga ik hier verder geen nieuw bericht neerzetten. Anders gaat het uitlopen op waar hier onder al voor wordt gewaarschuwd. Ik heb mijn laatste ei gelegd hierover.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar meteen weer "puntjesjagers :thumbdown: " zoals een van de andere reacties, dat schiet mij wel in het verkeerde keelgat.

Die reactie is wat kort door de bocht, inderdaad. Ik val meer op de reactie van anderen daar op (niet die van jou). Ga dat ergens anders uitvechten ofzo. Ik ben geen moderator, maar begin (niet weer) :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig forum is dit toch. Het maakt niet uit welke vraag je stelt, je krijgt meestal antwoorden in de trant van; "puntjesjagers :thumbdown: " "Iedereen doet het op zijn manier", "Zet op de ignore lijst", "je hoeft het niet te doen" enz, enz. En zelfs nu meent een moderator ongefundeerde uitspraken te doen. De site gaat ter ziele zo :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...