Spring naar bijdragen

Nieuwe Chatsessie Met Groundspeak, Chat Met Bryan Roth Op 7 September


Team Firefox

Aanbevolen berichten

Het wordt ondertussen een traditie: een chatsessie met Bryan Roth van Groundspeak op de buren.nl.

 

De datum en tijdstip van de chatsessie is vastgesteld op: dinsdag 7 september om 20:00. (Nederlandse tijd)

Heb je vragen, waarvan je denkt of verwacht dat het misschien eerst uitgezocht moet worden, kun je die beter al eerder stellen hier in het draadje. Dan worden die vragen alvast doorgegeven.

 

Verder wordt het vast weer een leuke chatsessie waarin weer alles gevraagd mag worden. Ondertussen zijn ook de Provincies toegevoegd. Toch een mooi resultaat van de vorige chatsessie.

Dus kom gerust langs in de chat dinsdag 7 september.

 

En misschien overbodig om te melden, maar je hoeft jouw vraag niet te stellen in het Engels indien dit een probleem is. Tijdens de chat zal dan de vraag gelijk vertaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb de vraag wel eens bij Groundspeak neergelegd en mij werd destijds verteld dat het een interessante optie was, die zou worden doorgegeven aan de makers van de website e.d.

 

1. Het betreft een mogelijkheid om nadat je een 'found it' or 'write note' log hebt geschreven, waarin je een trackable hebt aangeklikt, vervolgens in een vervolgpagina de mogelijkheid krijgt om nog een opmerking te plaatsen bij die desbetreffende trackable (en/of een foto te uploaden).

Dit omdat mensen vaak meer te vertellen hebben over wat er met de trackable gebeurd is nadat ze 'm ergens droppen, dan dat ze iets te zeggen hebben op het moment dat ze 'm uit een cache retrieven (will take it further, will drop in another cache soon, etc).

Zie dit draadje dat hier over ging.

Vooralsnog heb ik die mogelijkheid nog niet aangetroffen, en ben wel benieuwd of daar nog iets mee wordt gedaan.

 

2. Daarbij zou ook een ALERT pagina na het schrijven van een log ook geen slecht idee zijn, waarin je nogmaals wordt gevraagd of je geen trackables hebt gedropt (wordt zo vaak vergeten!).

 

Ik zet de chatsessie in mijn agenda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2. Daarbij zou ook een ALERT pagina na het schrijven van een log ook geen slecht idee zijn, waarin je nogmaals wordt gevraagd of je geen trackables hebt gedropt (wordt zo vaak vergeten!).

 

eehh... onlangs logde ik weer eens wat en werd daarbij aangenaam verrast door een sterk verbeterd logformulier, waar boven de knop "submit log entry" duidelijk en met grote letters wordt gevraagd "Dropped off any trackables? " met een overzichtelijke opsomming van alle trackables die je in je bezit hebt en waarbij je een trackable via een keuzeschermpje een actie kunt meegeven.

 

Een sterke verbetering t.o.v. het oude formulier en haast ondenkbaar dat je nu nog vergeet iets te droppen.

 

Nog een extra reminder? lijkt mij overbodige luxe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi T.P.

 

Volgens mij word er bedoeld dat je nog wat extra info kunt vermelden bij het droppen van de TB of coin , nu is het zo dat je bij het loggen van een cache een TB/Coin dropt of niet zonder dat je een extra verhaaltje kunt toevoegen over BV wat er met de TB/Coin gebeurt is nadat je hem hebt gelogt als gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...