Spring naar bijdragen

Wie heeft ervaring met GP Recyko+ AA batterijen


haxepaxe

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met de nieuwe soort batterijen " GP Recyko+ AA batterijen".

Heb ik hier een speciale oplader voor nodig of kan ik mijn Varta power play plug charger (type 57072) gebruiken?

 

Men adverteerd met het volgende:

GP Recyko + Nimh RC06 Capaciteit: 2050 mAh

GP ReCyKo zijn de nieuwste 2008 modellen uit de GP Green Generation Technology serie.

De GP ReCyKo batterijen zijn gebruiksklaar en reeds voor u opgeladen.

De lading blijft gedurende lange tijd behouden:

Na 6 maanden is de lading nog 90% en na 12 maanden zelfs nog 85%! Ideaal om achter de hand te hebben

Na het eerste gebruik gewoon als oplaadbare batterijen te gebruiken en op te laden.

 

Ben benieuwd uw ervaringen.

 

groet. Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie heeft er ervaring met de nieuwe soort batterijen " GP Recyko+ AA batterijen".

Heb ik hier een speciale oplader voor nodig of kan ik mijn Varta power play plug charger (type 57072) gebruiken?

 

Men adverteerd met het volgende:

GP Recyko + Nimh RC06 Capaciteit: 2050 mAh

GP ReCyKo zijn de nieuwste 2008 modellen uit de GP Green Generation Technology serie.

De GP ReCyKo batterijen zijn gebruiksklaar en reeds voor u opgeladen.

De lading blijft gedurende lange tijd behouden:

Na 6 maanden is de lading nog 90% en na 12 maanden zelfs nog 85%! Ideaal om achter de hand te hebben

Na het eerste gebruik gewoon als oplaadbare batterijen te gebruiken en op te laden.

 

Ben benieuwd uw ervaringen.

 

groet. Gerrit

 

Ik ken de Varta lader niet, maar het beste is om voor NIMH (NikkelMetaalHydride) batterijen om een delta V lader te gebruiken die automatisch stopt met laden (of overgaat op druppellaadstroom) als de batterijen vol zitten. Zo gaan de batterijen het langst mee. NIMH batterijen hebben namelijk een klein memory effect, maar kunnen slecht tegen overladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank voor alle reactie's hier op forum en via pers. bericht.

Ik weet het al! Ik ga na deze informatieve, positieve, reactie's nu ook van deze batterijen aanschaffen. :ph34r:

 

bedankt en groeten,

Gerrit

bewerkt door haxepaxe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik heb inmiddels 4 stuks GP Recyko+ AA batterijen aangeschaft en ik gebruik ze alweer een paar weken naar alle tevredenheid, ze gaan lekker lang mee. Op de lange termijn is het nog even afwachten hoelang ze meegaan, maar tot nu toe ben ik alleen maar positief.:lol:

 

groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels 4 stuks GP Recyko+ AA batterijen aangeschaft en ik gebruik ze alweer een paar weken naar alle tevredenheid, ze gaan lekker lang mee. Op de lange termijn is het nog even afwachten hoelang ze meegaan, maar tot nu toe ben ik alleen maar positief.;)

 

groetjes,

 

 

Is dat zonder ze een keer opgeladen te hebben???

 

grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ze al een paar weken en heb ze wel een paar keer opgeladen. Maar na oplading doe ik er een hele tijd mee voordat ze weer leeg zijn. Ik heb niet bijgehouden hoelang precies maar ik schat ca. 8-10 uur per keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...