Spring naar bijdragen

Premium Membership; Wat houdt dat precies in?


De Burgjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hmm...en dat noem jij nederlands? :thumbdown::)
Nederlands: Ja. Leesbaar Nederlands: Nee. :)

 

Maar de belangrijkste voordelen kun je er wel uithalrn:

- Pockey Queries

- Caches along a route (Caches langs een route)

- Email notificatie van nieuwe caches

- Max 5000 items op je watchlist

- Members only caches (Caches die alleen voor Premium members zichtbaar zijn)

- ...

 

En dat voor $3 per maand of $30 per jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, dat is geen behoorlijk Nederlands, dus kan het niet helemaal volgen.

Wat houd Pochey Queries precies in en Caches along a Route.

 

En die $3 per maand of $30 per jaar wat is dat in €?

bewerkt door De Burgjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, dat is geen behoorlijk Nederlands, dus kan het niet helemaal volgen.

Wat houd Pochey Queries precies in en Caches along a Route.

 

En die $3 per maand of $30 per jaar wat is dat in €?

 

Tja, de meeste mensen kennen toch wel iets in het engels wordt denk ik meestal van uit gegaan.

tip voor het omrekenen, gebruik google en tik ini "30 dollar in euro" en je krijgt op dit moment

30 U.S. dollars = 19.3710854 Euros

 

caches along a route is ook niet moeilijk te vertalen., maar klinkt als caches langs een route. je hebt dus een route en wil weten welke caches daarlangs liggen. Met een premium lidmaatschap kan jedat dus op de site meteen bekijken.

 

een pocket query is een lijst met caches die je kan aanmaken aan de hand van door jou ingegeven criteria.

bijvoorbeeld

alle traditional caches in een straal van 100Km rondom coordinaat xxxx

alle actieve caches in nederland

etc (er kunnen max 500 caches in 1 query, dus soms moet je meerdere queries maken voor een complete lijst. hierover is in het forum ook al een boel geschreven.neem als voorbeeld de lijst met queries van caches in nederland).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, dat is geen behoorlijk Nederlands, dus kan het niet helemaal volgen.

Wat houd Pochey Queries precies in en Caches along a Route.

 

En die $3 per maand of $30 per jaar wat is dat in €?

$ = $ en geen € :thumbup: .

 

Pocket queries (gebruik eens de zoekfunctie) kun je bijvoorbeeld gebruiken in GSAK. Caches along a route heb ik zelf ook niet niet uitgeprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenaardig: als ik de link aan klik krijg ik na enkele seconden een nederlandse vertaling (vertaalde pagina). :thumbup: Dat is in ieder geval een stuk gemakkelijker.

Je kunt geloof ik ook ergens zelf regelen dat de pagina vertaald wordt. Maar hoe dat moet , dat weet ik niet helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, dat is geen behoorlijk Nederlands, dus kan het niet helemaal volgen.

Wat houd Pochey Queries precies in en Caches along a Route.

 

En die $3 per maand of $30 per jaar wat is dat in €?

 

Ik gebruik nog steeds de per maand setting. Kost 6 dollar meer per jaar, maar gezien de koers heb ik weinig zin om het te veranderen. Voordeel is dat als je het toch niets vindt, je minder geld kwijt bent.

Laatste keer dat ik op m'n afschrift keek, was dat € 1,79

 

PocketQueries zijn niets meer dan GPX-files die je voor meerdere dingen kunt gebruiken. Zo zijn ze in te lezen in veel geocaching-programma's, maar kun je ze ook voor andere programma's gebruiken, zoals Google Earth.

Het is een handige tool om caches vanaf een bepaald punt te verzamelen.

 

Member-only caches zijn er niet veel in Nederland, maar in het buitenland komen ze nogal eens voor.

Vaak zijn dit speciale bonus-caches, of caches op plekken die men een beetje apart wil houden.

het is een extra optie voor een cache, die iedereen kan invullen zoals hij of zij dat wil.

 

"Caches along a route" is handig als je ergens heen gaat met de auto/fiets, en je alle tijd van de wereld hebt.

Je kunt dan je route invoeren, en aangeven hoeveel je van je route wil afdwalen om caches te vinden.

Ikzelf plan nogal eens een weekendje elders in het land, en dan pikken we onderweg ook nog wat caches mee. Onderweg wil je toch wel een paar keer stoppen, en zo kun je het leuke met het nuttige samenvoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
"E-mail notificatie van nieuwe caches."

Moet je daar nog iets voor instellen of krijg je alles wat nieuw uitgezet is op de mail?

Ja, als je premium member bent dan heb je de mogelijkheid om voor alle type caches een email te krijgen op het moment dat deze online komt. Dan hoef je niet elke keer te kijken op de pagina van nieuwe caches. Dit kan je instellen op een bepaalde afstand rond je "thuis-coördinaat" of rond een zelf te bepalen coördinaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Oke, ben nu premium member, kan een pocket query aanmaken. Dus ik zou graag alle traditionele caches in Nederland in mijn gps map 60 cx willen hebben. Ik heb geen gsak.

 

Kan dit?

Moet de file ook compressed to zip format?

 

Wie o wie. We gaan namelijk trekken met de tent en weten nog niet waar naar toe. Een netbook alleen voor de vakantie is mij toch net wat te duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...