Spring naar bijdragen

Baby rugdrager


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Hallo, iedereen !!

 

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wilde me graag even voorstellen..

 

Ik ben Martine en ben zeer nieuw in deze sport, maar ben er al zeer verslaafd aan...

 

Een twee tal jaar had ik al over geocaching gehoord en toen leek het me al heel leuk, maar nooit toe gekomen.

 

Ondertussen getrouwd en een super dochter van nu 17 maanden en was toch op zoek naar een leuke hobby. Mijn man is veel van huis omdat hij politiehonden trained.. maar om nu iedere week mee naar de vlub te gaan.. ?? :D Kan ook niet met een jonge dame..

 

Dus iets voor me zelf gezocht.. En toen las ik over geocaching en ben me gaan verdiepen..

 

Een gps aangeschaft en onder tussen mijn eerste founds al mogen loggen !!

 

Echt super.. :D Ik zoek nog wel redelijk makkelijke caches uit om te beginnen en heb een tweetal caches gelopen , maar door onkunde van mij de gps niet goed bediend niet kunnen vinden..

 

Hopelijk is het dit weekeinde een beetje droog, ga ik ze alsnog uit lopen !

 

Ook heb ik al een aantal leuke goodies gekocht om straks te kunnen ruilen.

 

Heeft er verder iemand nog tips voor een beginnende loper ? Ook in zake een kleiner kind, wie nog niet al te ver zelf kan lopen ..?? ;) Heb ook al een rugdrager voor haar aangeschaft... haha is nu al een dure hobby !! :beerchug:

 

Groetjes Martine

 

Neem eens contact op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Even een vraagje Welfje is na 14 maanden te groot voor een buikdrager wie heeft er ervaringen met een rugdrager ?

Welk merk zit goed en is verstelbaar (mijn rug loopt iets krom)

Dan kunnen we op Gme lekker met haar rondlopen.

 

Groetjes Wolfje

 

Hoi,