Spring naar bijdragen

Baby rugdrager


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Hallo, iedereen !!

 

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wilde me graag even voorstellen..

 

Ik ben Martine en ben zeer nieuw in deze sport, maar ben er al zeer verslaafd aan...

 

Een twee tal jaar had ik al over geocaching gehoord en toen leek het me al heel leuk, maar nooit toe gekomen.

 

Ondertussen getrouwd en een super dochter van nu 17 maanden en was toch op zoek naar een leuke hobby. Mijn man is veel van huis omdat hij politiehonden trained.. maar om nu iedere week mee naar de vlub te gaan.. ?? :D Kan ook niet met een jonge dame..

 

Dus iets voor me zelf gezocht.. En toen las ik over geocaching en ben me gaan verdiepen..

 

Een gps aangeschaft en onder tussen mijn eerste founds al mogen loggen !!

 

Echt super.. :D Ik zoek nog wel redelijk makkelijke caches uit om te beginnen en heb een tweetal caches gelopen , maar door onkunde van mij de gps niet goed bediend niet kunnen vinden..

 

Hopelijk is het dit weekeinde een beetje droog, ga ik ze alsnog uit lopen !

 

Ook heb ik al een aantal leuke goodies gekocht om straks te kunnen ruilen.

 

Heeft er verder iemand nog tips voor een beginnende loper ? Ook in zake een kleiner kind, wie nog niet al te ver zelf kan lopen ..?? ;) Heb ook al een rugdrager voor haar aangeschaft... haha is nu al een dure hobby !! :beerchug:

 

Groetjes Martine

 

Neem eens contact op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Even een vraagje Welfje is na 14 maanden te groot voor een buikdrager wie heeft er ervaringen met een rugdrager ?

Welk merk zit goed en is verstelbaar (mijn rug loopt iets krom)

Dan kunnen we op Gme lekker met haar rondlopen.

 

Groetjes Wolfje

 

Hoi,

Het is een dure, maar wij hebben erg veel plezier van een Deuter KidComfort III. Goed verstelbaar en prima pasvorm. We zijn voor het kopen met onze dochter naar een buitensportzaak gegaan waar ze veel keus hadden en daar hebben we 2 uur rondgelopen met alle mogelijke merken.

 

groetjes

PG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Wij hebben ook een Deuter Kidcomfort III, en ik kan hem echt van harte aanraden! Mijn man is een stuk langer dan ik en we passen hem allebei omdat je hem kan verstellen. Wat ik ook een voordeel vind is dat je er kinderen tot 22 kilo in kan dragen.

 

Een keertje proeflopen bij een buitensportzaak en dan weet je precies wat je hebben wilt en dan kun altijd op een 2e handssite kijken, ze zijn er een heel stuk goedkoper en vaak maar enkele keren gebruikt.

 

Zo hebben wij dat ook gedaan en we hebben er al heel veel plezier van gehad.

 

Groetjes, Team malibri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit een rugdrager nodig gehad, maar heb wel een tijd rugzakken (en dragers) verkocht bij een bekende winkel.

 

De genoemde rugdrager van Deuter is inderdaad één van de betere, zo niet de beste.

 

MAAR: zoals met zoveel sportspulletjes, het moet goed zitten... dus: passen, passen en nog eens passen :beerchug:

Ik heb bijvoorbeeld een relatief erg goedkope rugzak gebruikt die beter zit dan een topmodel van een ander duur merk!

 

Neem er de tijd voor, en probeer er geen 10 op een dag (bij wijze van spreken, want zoveel vindt je er niet). Twee of drie is al een hele luxe, en meer dan genoeg om een beeld te krijgen. Daar rolt vaak wel een model uit wat het beste lijkt te zitten. Daarna misschien nog een keer terug voor dát model, en dan flink gaan spelen met afstellen etc. (met gewicht uiteraard). Op die manier is de kans op een miskoop het kleinste.

 

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit een rugdrager nodig gehad, maar heb wel een tijd rugzakken (en dragers) verkocht bij een bekende winkel.

 

[knip]

Daarna misschien nog een keer terug voor dát model, en dan flink gaan spelen met afstellen etc. (met gewicht uiteraard).

 

Veel succes!

 

Met gewicht? Wij zijn gewoon op een rustige zaterdagmorgen naar de outdoorshop gegaan MET de kleine en samen met hem een paar rugdragers geprobeerd. Je kunt inderdaad niet zeggen dat "die" de beste is, want ieders rug is anders, evenzo iedere rugdrager. Wij vonden het belangrijk dat ons knulletje niet werd belemmerd in zijn beenruimte, en hij moest goed en makkelijk verstelbaar zijn (we verschillen nogal in lengte)..

Wij hebben de Vaude (volgens mij de Jolly Comfort II o.i.d), en die bevalt prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

Ik gebruik sinds een twee maand voor zowel mijn dochter (2,5j) en mijn zoon (1,5j) de Nomad Kids Carrier: http://www.nomad.info/nl/collection/global...s/kids_carrier/

 

Zodanig verstelbaar zoals een echte trekkers-rugzak. Ideaal voor grote en kleine mensen. Ook enorm veel mogelijkheden om voor het kind een ideale zitpositie in te stellen.

 

Voor mijn part: een aanrader!

 

 

 

Ik heb hem onlangs op ibood gekocht voor 60 euro (normale prijs 160, dus dat was een koopje dat ik niet kon laten liggen).

 

Groeten,

Hans

bewerkt door weedboer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Tot 22,5 kilo bij de Deuter Kidcomfort III, hmmmmm, misschien gaat Mamma wel overstappen. Ik heb nu een JokkMokk van Ikea, waar Josée al sinds anderhalf jaar in huist. Ze is nu net DRIE geworden en met zo'n 15 kilo wordt dat best zwaar op je rug bij een tocht van bv. zo'n 7 kilometer.

 

Wat ik net tegenkom op de site van FuturumShop en heeeeeel handig vind is bij de Deuter Kidcomfort III de aparte regencap, erg handig als je bv. een Wherigo cache in Arnhem gaat lopen in de stromende regen..... :P

 

Hier lopen wij de Wherigo in Arnhem bij zeeeeer wisselvallig weer ! <- ZONDER regencap welteverstaan ... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelmatig een rugdrager geleend. Alleen deze was bestemd voor kids tot 15kg, maar zat/liep lekker. En aangezien mini-belbor al 13+kg weegt (zonder gips :thumbup: ), twijfelden wij om er een aan te schaffen.

Na het lezen van dit draadje (Deuter Kidcomfort III tot 22kg?) toch weer gaan googlen. Eerst iemand gezocht die de DKC III eventueel wilde overnemen als deze mij niet zou bevallen.

Gister, de eerste proefloop door de straat gedaan. Het afstellen duurt ff, maar dan zit tie perfect.

Nu snel een 'offtheroad' multi zoeken voor dit weekend... maar ik denk dat we hem zelf houden. (sorry zus :) )

 

Malibri: dank voor de suggestie. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...