Spring naar bijdragen

We Gaan Weer Buiten Spelen


barny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vind ik het goed dat coordinaten openbaar worden gemaakt? Ja en nee. De C-O heeft er moeite voor gedaan en zal het vermoedelijk niet zo leuk vinden. Echter, sommigen maken er ook zo'n sport van om het de mensen onmogelijk te maken, dat dit ook weer een logisch gevolg is.

 

Tuurlijk kan je deze onmogelijke puzzels op de negeerlijst zetten, dat doe ik in de regel ook. Nu doe ik graag caches op de fiets in de buurt en rondom Amersfoort kan ik echt niets meer vinden... :( Daarom ben ik Barny toch wel dankbaar dat ik een paar mysteries als traditional kan gaan behandelen.

 

Is het correct? Dat laat ik in het midden. Ik denk dat meer van de helft van de cachers, de caches afrijdt per auto. Ik kan me daar niets bij voorstellen, waar gaat het dan nog om? Waar is de natuurbeleving en het denken om de natuur? Nu hebben sommige mensen daar echt een goede reden voor, die daargelaten. Mensen met een beperking in welke vorm dan ook.

 

Zal dit lijstje van openbare coordinaten het autocachen nog meer in de hand werken? Ik denk van niet. Er zijn zo vele traditionals dat dit (overigens behoorlijke) lijstje in het niet valt. En dan moet je nog zien uit te vogelen, in welk gebied/land de verschillende GC nummers liggen.

 

Anderzijds is deze website van Barny natuurlijk ook een teken van onvrede/frustatie mbt geocaching. Dat begrijp ik ook. Ik heb zelf ook de nodige "rare" contacten met reviewers gehad. Waar is hun voorbeeldfunctie? Ik vind dat sommigen die echt niet hebben.

 

Daarom ben ik voorzichtig met mijn mening over deze website. Ik begrijp zijn beweegredenen. En ik maak er nu een beetje dankbaar gebruik van, want ik kan een leuk fietsrondje fabriceren in de buurt met 15 caches. Dus dank daarvoor!

 

Heb een mooie zonnige zondag allen!

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...