Spring naar bijdragen

Basiswaarden?


Wad-Seekers

Aanbevolen berichten

 

9. Loggen op internet: Cacheleggers en andere geocachers waarderen een log waarin je beschrijft wat je hebt beleefd, bij voorkeur meer dan "gevonden". Schrijf ook even of je de hint hebt gebruikt.

Geef eerlijk je mening in je logs maar bij voorkeur op een opbouwende manier, het is jouw hobby maar ook die van degene waar je aan schrijft.

 

Dit vind ik een leuke regel maar een opmerking.

Wat ik mis in deze regel.... Word er naar jou mening iets te simpel gelogd laat die persoon dan OOK in hun waarde.

 

Ieder zijn spel moet je dan maar denken en even verder lezen tussen al je mooie logs op je cache pagina van cachers die wel de moeite nemen om een ander soort log te schrijven.

bewerkt door AJKwak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
ReizenReizen

Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat geldt niet voor iedereen. Als ik dat in de basiswaarden zou opnemen dat komen er 2 waarden in conflict met elkaar: "ieder cacht op zijn/haar eigen manier" en "het is geen wedstrijd". Respectvol met elkaar blijven omgaan zou hier een oplossing kunnen bieden, denk ik.

Overigens een leuk verschil tussen je bericht en handtekening...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

voort bodurend op dit draatje vraag ik me af of er nog CO's ook gaan nadenken en hun cachepagina gaan aanpassen.

mijn ervaring is namelijk dat zelfs als je ze er persoonliojk op aanspreekt, en met de aangedragen opmerkingen ook eens zijn, ze haast niet genegen zijn om ook maar iets aan te passen

het mag duidelijk zijn dat ik het met de aangedragen voorstellen van Sivota eens ben.

het is nu aan de echte serieuze Cacheeigenaar om de opgeworpen bal op te vangen

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voort bodurend op dit draatje vraag ik me af of er nog CO's ook gaan nadenken en hun cachepagina gaan aanpassen.

mijn ervaring is namelijk dat zelfs als je ze er persoonliojk op aanspreekt, en met de aangedragen opmerkingen ook eens zijn, ze haast niet genegen zijn om ook maar iets aan te passen

het mag duidelijk zijn dat ik het met de aangedragen voorstellen van Sivota eens ben.

het is nu aan de echte serieuze Cacheeigenaar om de opgeworpen bal op te vangen

 

Barny

 

Ik heb het wel meegemaakt dat het gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Joh, dat was Oma, die even een plasje moest doen voordat ze verder gingen naar de volgende cache..... Zolang ze niet boven op een waypoint zit, is dat toch niet erg..... :-)

Kun je mij nog één keer uitleggen wat lamballen is? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Kun je mij nog één keer uitleggen wat lamballen is? ;)

 

Weet je het nou nog niet? Lamballen is off-topic flauwe grappen maken volgens Tabak.

Soms worden echter onbegrepen metaforen ook als lamballerij beoordeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt lamballen als een grapje door een beperkt aantal forumdeelnemers tot 20 of meer keren op alleen voor hen ludieke wijze uitgemolken wordt tot een niveau ver onder het waypoint, waarop Oma een plasje deed.... Dat er een stok gevonden moest worden om de hond te slaan was me natuurlijk wel duidelijk, maar dat weerhoudt mij en hopelijk ook anderen er niet van om dit forum bij tijd en wijle van een vrolijke noot te voorzien, zolang die noot niet een onderliggend verlangen voedt om deze met de reeds genoemde factor 20 uit te melken, waardoor het topic voor anderen onleesbaar wordt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de uitleg.

Overigens is voor mij ook een basiswaarde dat, wanneer je over de z**k bent, je niet Oma de schuld daarvan geeft.

En ik ga geen stok voor je zoeken, dat mag je zelf doen zolang je maar van mijn hond afblijft.

 

En dan nu de vrolijke noot: effe denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee unpinned this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...