Spring naar bijdragen

Prikbeesten, Nu Ziek


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

gisteravond ben ik op mijn voeten en benen in kortgemaaid gras geprikt door.... ik weet niet wat.

Ik voelde het prikken maar zag geen beestjes. Vannacht jeukte het enorm, ik werd er zelfs wakker van. Nu zitten er grote blaren op met vocht. Ik heb koorts en voel me beroerd. Heb een veeeeeeel te drukke week gehad dus daar kan het ook door komen.

Pijn in spieren en gewrichten net als bij griep.

 

Herkenning bij iemand, of zou het toeval zijn?

Dokter is niet gealarmeerd, ik ook niet maar zoek herkenning en remedies voor die afschuwelijke jeuk. Heb toch de blaren steriel doorgeprikt.

 

Teken waren het niet.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

O die troep, die uitelkaar 'spat' als je er aan komt.

Vaak gehad, maar nog nooit jeuk van gehad.

 

Vroeger als kind wat het zelfs leuk om (die grote met paarse bloemen) te knijpen zodat het uitelkaar spatte.

Kon je hele dag zoet mee zijn

:w00t2:

bewerkt door ikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik, Corry, heb dat jaren geleden ook een keer gehad. Als ik ging staan leken de bultjes wel kleine vulkaantjes, er kwam allemaal lichtgele vloeistof uit. De volgende dag had ik allemaal rood/blauwe vlekken, had ik koorts en voelde me echt beroerd. Mijn huisarts wist niet precies wat het was maar adviseerde me het met natte doeken vochtig te houden. Waarschijnlijk was ik door een klein soort vliegje geprikt. Na een paar dagen was het over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...