Spring naar bijdragen

Geocacher verongelukt !


GeoGerard

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

Dat is een bonuscache. Je moet eerst andere caches vinden voor je deze kunt doen. Maar het bericht ademt de suggestie dat de man aan zijn eerste hunt bezig was. Al is het natuurlijk altijd mogelijk dat deze Amerikaan al diverse gps'en heeft versleten.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens die Texaanse courant zijn er anders tientallen kaboutersites actief daar. Kennelijk is er dus wel een markt voor. En je weet, wat in Amerika gebeurt komt ook deze kant op, al kan het een paar jaar duren. Het vooruitstrevende Houten is natuurlijk koploper.

Maar volgens mij streven wij af op een vermaning van de moderatoren dus laten we deze zijweg maar weer verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die cache krijgt nu vast wel een paar extra sterren voor 'terrein'... :beerchug:

De betreffende cache is

Multi-micro Cache #3 Can You Keep A Secret?

 

 

Een dit is waarschijnlijk de man die overleden is:

 

SMOKEY STOVER

 

- caches gedaan 3 (hij was een beginner)

- twee daarvan op 10 december en dat zijn de twee caches die je moet vinden om uiteindeliik de cache te vinden die de Prof boven aangeeft!!

bewerkt door Team GPSearching
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar volgens mij streven wij af op een vermaning van de moderatoren dus laten we deze zijweg maar weer verlaten.

Niet we maar je.

En vermaningen van tegenwoordig zijn al snel tijdelijk bans of schrijfcuratele. dwz, je kunt niet eerder posten dan dat het bericht eerst door een moderator is goedgekeurd. Deze post hem dan voor je, of niet.....

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien in het filmpje en na het verhaal te hebben gelezen is het een raar ongeluk. A little incline... a smal cliff... dit is echt zo een geval van: een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar het zal je inderdaad overkomen zeg, ook als cache eigenaar! Ik hou mijn hart vast bij  deze!!

 

Misschien iets makkelijker dan de Mont Blanc, maar toch niet eenvoudig. Alhoewel na mijn bezoek de cache al naar een iets makkelijker te bereiken plekje is verhuist. Crotty's Treasure

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien in het filmpje en na het verhaal te hebben gelezen is het een raar ongeluk. A little incline... a smal cliff... dit is echt zo een geval van: een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar het zal je inderdaad overkomen zeg, ook als cache eigenaar! Ik hou mijn hart vast bij  deze!!

 

Misschien iets makkelijker dan de Mont Blanc, maar toch niet eenvoudig. Alhoewel na mijn bezoek de cache al naar een iets makkelijker te bereiken plekje is verhuist. Crotty's Treasure

 

Of deze die wij gedaan hebben tijdens een weekend met alle instructeurs!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zullen de Amerikaanse kabouters niet meer aanroeren.

 

We zijn multiraciaal hier. Ieder kabouter mag aangeroerd worden mits het een geboren en getogen kabouter is en de specifieke kenmerken vertoont.

 

 

Heel ruimdenkend. Je kunt het onderwerp wel aan de orde stellen - zonder vrees voor het machtswoord - door het k-woord te vermijden. Kijk maar naar dit zeer oude draadje: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=216

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het bericht mis ik het gegeven of de gps nog werkte. Zo ja, dan is wellicht een driedimensionale reconstructie van het afgelegde traject incl. snelheid mogelijk.

Ook staat er helaas niet bij om welke cache het gaat.

 

Ik neem aan dat de gps van het slachtoffer nog werkte want er staat in het nieuwsartikel dat hij de paden gevolgd heeft en dat hij zijn eindbestemming heeft bereikt, met wat ik uit het artikel kan opmaken als enige getuige zijn gps. De snelheid wordt niet genoemd. Moderne gps-en registreren de maximum snelheid;

deze hoeft het slachtoffer niet bereikt te hebben tijdens zijn (laatste) val, maar b.v. tijdens het autoritje naar het park, hier zou de sheriff nog wat onderzoek naar kunnen verrichten, door de kijken naar de trip-time/ trip odometer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of deze die wij gedaan hebben tijdens een weekend met alle instructeurs!!!

 

Nederland zou eigenlijk zelf een berg moeten hebben; we kunnen er makkelijk 1 maken; 500 meter is nu zo'n beetje de hoogte van een wolkenkrabber, voor een

berg kun je makkelijk 3 à 5 maal zo hoog gaan (het liefst 1 meter hoger dan de

Zugspitze), gezien de lagere stormgevoeligheid; gewoon een kwestie van sterke beton-staal constructies gebruiken; afdekken met platen graniet. Eerst een wedstrijd uitschrijven wie de mooiste berg ontwerpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb weer een aardige discussie uitgelokt over een best wel serieus onderwerp.

Laten we svp bij het onderwerp blijven.

 

Zo zie je maar een ongeluk zit in een heel klein hoekje.

We hebben hier dan wel geen bergen, maar wel veel water, waarin je kan verdrinken. Ieder gebied heeft zijn eigen risico's.

 

Je zal maar ergens op Vlieland lopen en bijvoorbeeld je been breken in een konijnenhol. Niemand zal je de eerste uren of zelfs dagen vinden.

 

De scheidslijn tussen leven en dood is dus flinterdun.

 

Ik ga vaak alleen geocachen, maar laat altijd wel aan iemand weten waar ik ben. Het meenemen van een mobiele telefoon is volgens mij ook een "must".

 

We hadden laatst hier zo'n noodlijst met telefoonnummers, waar is de laatste versie te krijgen? B)

bewerkt door GeoGerard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...