Spring naar bijdragen

Geocaching Magazine


Aanbevolen berichten

Als het blad Spoiler er nog zou zijn, dan wil Died vast wel een artikel schrijven over de vergankelijkheid van geocachen.

 

Sterkte Ant. Die weemoed begrijp ik. Enkele teams waren er bij aanwezig toen jij de beslissing ging nemen over het voortbestaan van SOS. Ruimen is echt serieus een definitief afscheid.

 

Ik ben wel blij dat we ze beide, met heel veel plezier, hebben gedaan. Dank je wel voor twee geslaagde dagen.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

goh waarom zouden een hoop oudgedienden niet meer cachen of erger, niet meer reageren op Facebook/twitter/forums

als dat een serieuze vraag is dan ontbreekt er echt wel een hersencelletje of boel,

#zelfNadenkenMag!

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

#zelfNadenkenMag!

Veronderstellen wat er in het hoofd van een ander omgaat behoort niet mijn competenties. Daarom vraag ik het gewoon.

 

#DurfTeVragen #ZelfEenKletsverhaalVerzinnenKanAltijdNog

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een vraag stel je op een plek waar antwoorden gegeven kunnen worden

vragen stellen op een plek waar diegene die antwoorden kunnen geven vertrokken zijn of murw zijn van de heersende mentaliteit van de huidige geoprutsgeneratie is denk ik niet de juiste plek

zo worden er nog wel eens zo af en toe een EZP georganiseerd waar een hoop oudgedienden bij-el-kander komen,

kom daar eens langs en je vragen word zonder te vragen vanzelf beantwoord

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit spoiler nummer 6 (2008):

 

 

 

Zo lees je bijvoorbeeld de revolutionaire gedachte om een cache te verstoppen, niet gewoon in de grond, maar verstopt in een vogelhuisje. Dit idee, zo verwachten we, zal wel veel opvolging krijgen.

 

Toch wel bijzonder dat het acht jaar heeft geduurd om op dit idee te komen. De voorspelling is in ieder geval uitgekomen.

Hoe kom je bij 8 jaar?

De eerste caches in nestkasten verschenen in 2003.

Ant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom je bij 8 jaar?

De eerste caches in nestkasten verschenen in 2003.

Ik dacht dat als men in 2008 een vogelhuisje als cache een revolutionaire uitvinding noemt, dat het dan ook in dat jaar voor het eerst in Nederland gebruikt zou zijn. Later kwam ik erachter dat dit al in 2003 gebruikt werd. Onder andere in Birds.

 

Gisterenavond heb ik alle spoilers doorgelezen. Vooral de interviews met de topleggers van toen zijn bijzonder interessant. En de visionaire stukken van Vinnie1. Dat moet een mooie tijd geweest zijn. Merkwaardig wat er nu van geworden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh Diederikus, zou er nog een Spoiler gemaakt worden dan werd jij misschien wel voor een interview gevraagd! Het interview met Antarctica herinner ik me nog wel, en bijvoorbeeld ook Geopatra. Net als toen zijn er nog steeds slechte caches, gemiddelde caches en geweldige caches. Mijn eigen indruk is dat de absolute aanwas bovenin heel behoorlijk is en dat het relatieve aandeel van wat mijzelf niet interesseert is toegenomen. Maar in ieder geval in mijn eigen regio heb ik flink wat tochten op mijn verlanglijstje staan, meer dan ik dit jaar zal kunnen lopen. Dat was ongeveer 5 jaar geleden een stuk minder. En ach, al die trails en puzzels laat ik gewoon liggen. Laatst bij een mooie multi kwam ik langs een vogelhuis, dat me typisch een cachebehuizing leek. Ja hoor! Loggen? Waarom zou ik, alleen maar extra moeite. Het enige jammere van 2015 is dat er relatief meer PMO caches zijn.

 

Grappig dat Spoiler ineens een cult-onderwerp lijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Spoiler was een leuk project om te doen al koste het soms moeite om in de beginperiode alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Ik ben blij en trots dat ik mijn steentje heb mogen bijdragen, de eerste vergadering vond ook ooit bij mij thuis plaats. Jammer dat het weg is inderdaad maar leuk dat het idee toen is uitgevoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Een blad is misschien wat te hoog gegrepen voor NL.

Maar zoiets als spoiler magazine, lijkt me toch best wel (weer) leuk om te volgen.

Ik denk dat online zoiets ook wat handiger (te volgen/maken) is dan een blad.

(hoe jammer ook, een blad is altijd goed, maar dat zal geen lang leven hebben door gebrek aan animo/copy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Er is een Nederlands-talig Geocaching magazine! Live Geocaching heeft sinds mei het Live Geocaching Magazine, 16 pagina's dik.

 

Linkje: www.issuu.com/livegeocaching

Website: www.livegeocaching.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk gedaan, ik hoop dat jullie het volhouden,

mis alleen de tabblad "wie zijn wij" de mensen die hier achter zitten

en ik zie dat jullie een reeks "caches" wil laten plaatsen met de naam 'Live Geocaching #...'

ik hoop dat jullie dan wel een beetje "kwaliteit" eisen aan het geplaatste, dat plaatsen lukt trouwens alleen maar als de NLreviewers in slaapstand op de publisch knop meppen (die kans is dus heel groot)

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, leuk initiatief!

 

Nog even een tip: ik zou bv. de Twitter "Volgen" (@live_geocaching) knop een wat prominenter plaats op de site geven. Want via een Twitter-account kun je allerlei aankondigingen doen, zoals nieuwe edities, acties en events.

 

De Twitter-knop die nu op de site staat m.i. wat te ver naar beneden, en bovendien werkt hij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...