Spring naar bijdragen

Cacheomgeving Blijkbaar Een Beetje Link?


Peetee

Aanbevolen berichten

Een van mijn eerste caches liep ik in het Beekbergerwoud. Ik dacht toen nog dat ik achter het pijltje op mijn GPS aan moest lopen. Tot de enkels in het water, daarna tot de knieën. Stevig doorlopen, het komt wel goed, want de cache-eigenaar weet wel wat hij heeft gedaan. Totdat ik tot aan mijn navel in het water stond en mijn schoenen zich vastzogen. Toegegeven, dat was een angstig moment. Met de nodige adrenaline ben ik hink-stap-sprong op het droge gekomen.

 

Nadien ben ik mijn verstand gaan gebruiken. Ik zoek nu nog slechts spijkers op laag water. Achterdocht wapent mij tegen cacheleggers die mij het moeras in willen sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat een verhaal zeg, het lijkt zelfs op een samenzwering met de reviewer, want je mag natuurlijk verwachten dat bij onze risicovolle hobby de reviewer de cache eerst loopt, inschat en dan goedkeurt of juist afkeurt. Dat schijnt bij jou verzaakt te zijn, terwijl jij vertrouwde op hun professionaliteit. Vreselijk, maar je bent vast sterker uit de strijd gekomen. Denk nooit dat je in een woonwijk veiliger bent, ook daar kan een CO een emmer water dumpen bij zijn cache, om cachers in het drijfzand te krijgen. Er lopen meer gekken rond dan normale mensen.

 

Ik had zo'n zelfde incident toen ik in de berm belandde omdat er mij niet verteld werd dat er een rotonde in de weg zat. Bij navraag bleek dat ik mijn kaart moest updaten op de Stom Stom. Wist ik veel. Het is zaak snel te leren in onze hobby, om dit soort risico's uit te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft de reviewer hier nu weer mee te maken. Het wordt weer het inmiddels al over bekende verhaal van zeuren en afgeven op reviewers. Odlaniger heeft het toch over ZIJN eerste ervaring. En als je zo'n eerste keer niet onder begeleiding van the old school (regelmatig hier op het forum met al hun commentaar op de nieuwelingen te volgen) aan het cachen gaat, volg je vaak het pijltje. Eerst na zo'n ervaring van vallen en opstaan let je wel beter op en oriënteer je je ook in de omgeving zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft de reviewer hier nu weer mee te maken. Het wordt weer het inmiddels al over bekende verhaal van zeuren en afgeven op reviewers. Odlaniger heeft het toch over ZIJN eerste ervaring. En als je zo'n eerste keer niet onder begeleiding van the old school (regelmatig hier op het forum met al hun commentaar op de nieuwelingen te volgen) aan het cachen gaat, volg je vaak het pijltje. Eerst na zo'n ervaring van vallen en opstaan let je wel beter op en oriënteer je je ook in de omgeving zelf.

Geen kwaad woord over reviewers hier, hoe kom je er toch bij? Slechts een beetje humor over en weer, sorry daarvoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barry, niet iedereen begrijpt de humor.

Misschien moeten we even vermelden dat het een grapje is.

Ik hou van zelfspot en als jij mij zogenaamd in bescherming neemt door de reviewer de schuld te geven dan heb ik dubbel pret.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig hebben er nog een paar mensen schik op dit forum. Missie geslaagd dus! :wink2:

 

Kennelijk zijn er wat mensen die zo serieus met hun hobby bezig zijn, dat ik humor moet uitleggen hier. Dan denk ik weer, als ze zo serieus zijn, waarom gaat er dan toch nog zo veel fout in onze hobby qua naleving van richtlijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk kun je over humor twisten. Maar ik denk dat wat hier aan de hand is, is wat je wel vaker op forums ziet: namelijk dat mensen niet kunnen nagaan of iets als grap bedoeld is of niet, simpelweg omdat ze de persoon die de grap maakt en zijn achtergrond niet kennen.

Zou dat wel het geval zijn dan zou het waarschijnlijk veel sneller duidelijk zijn. Om die reden wordt op forums vaak gebruik gemaakt van smilies.

 

Het heeft in ieder geval niets te maken met de vraag of mensen wel of geen gevoel voor humor hebben of niet. Hooguit dat ze mogelijk een ander gevoel voor humor hebben.

 

Ook voor mij persoonlijk is zelfspot een van de favoriete vormen van humor. Maar waar ik dan zelf smakelijk om mijn eigen stommiteiten kan lachen, begrijpen anderen daar soms helemaal niets van. Want ja, "je zet jezelf zo voor schut", heet het dan... Maar goed, dat is voor iedereen weer anders.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Want: hoe groter het oppervlak waarin het objekt zich bevindt, hoe minder de opwaartse druk.

 

Ja want in een klein zwembad blijf je ook veel gemakkelijker drijven dan in een groot zwembad. :clown::bangin::no::wistling:

Sorry maar dat is pertinent niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Want: hoe groter het oppervlak waarin het objekt zich bevindt, hoe minder de opwaartse druk.

 

Ja want in een klein zwembad blijf je ook veel gemakkelijker drijven dan in een groot zwembad.

Sorry maar dat is pertinent niet waar.

 

En helemaal als dat te kleine zwembad vol met kinderen zit. :wink2: Beter je huiswerk doen! :no::clown::bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...